Op de HCC dagen in Utrecht waren er een paar stands die 2e hand Yahama branders verkochten, weet iemand nog welke dat waren, of van welke bedrijven dit waren?
offtopic:
Check je systeem spec pagina eens, de title is HlpDsk's Hardware.. Of is dat de bedoeling??
Check je systeem spec pagina eens, de title is HlpDsk's Hardware.. Of is dat de bedoeling??
Flink wat stands hadden ze- ACC Computers (uit Eindhoven) hadden ze toen en ook nog in R'dam op de Interexpo van 16 dec. Alleen heb ik slechte ervaringen van CDRWs kopen bij ACC- niet goed=pech bij ze, dus opgepast.
Maar er waren nog 2 of 3 andere.
Maar er waren nog 2 of 3 andere.
Oslik blyat! Oslik!
lol gejat van hlpdsk zkr?Op donderdag 03 januari 2002 17:15 schreef CrashOne het volgende:
offtopic:
klopt, en ze kosten iets van F25,-- en hadden geen garantieOp donderdag 03 januari 2002 20:01 schreef Toverstaf het volgende:
Direct bij binnenkomst aan de rechter kant?
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
wat dan? issie defect?Op donderdag 03 januari 2002 17:10 schreef gilseboer het volgende:
Op de HCC dagen in Utrecht waren er een paar stands die 2e hand Yahama branders verkochten, weet iemand nog welke dat waren, of van welke bedrijven dit waren?
Verwijderd
er was geen garantieOp donderdag 03 januari 2002 20:07 schreef Goten het volgende:
[..]
wat dan? issie defect?
nee, ik heb er geen gekocht, just asking. En ja, ik heb de specs pagina van hlpdsk gejat voor de layout
Moet je horen wie het zegt!Op donderdag 03 januari 2002 19:59 schreef Goten het volgende:
[..]
lol gejat van hlpdsk zkr?
Pagina: 1