BF1: Don-Panio
meigs?Op dinsdag 08 januari 2002 20:13 schreef Predator_NL het volgende:
ik host de zweefsessie wel, waar gaan we zweven?
neeee, met een beetje groen, zoals bij eilanden, hawaii ofzo, dat je in de zee kan storten als je niet goed land, moet je niet ignore crash aan hebben staan, dan word het fun!Op dinsdag 08 januari 2002 20:15 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
meigs?
juliana (tncm toch? of tncnOp dinsdag 08 januari 2002 20:16 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
neeee, met een beetje groen, zoals bij eilanden, hawaii ofzo, dat je in de zee kan storten als je niet goed land, moet je niet ignore crash aan hebben staan, dan word het fun!
owkee, ik zet de server op:
we gaan zweefvliegen op:
:Princess Juliana Intl
dat is ergens in hawaii, de code weet ik niet meer
IP: 62.163.224.237
ik zet hem op 20:30 aan
Wat is FOXOp dinsdag 08 januari 2002 20:14 schreef Mycroft het volgende:
Moeten we even een FOX zoeken he Evilernie en ND!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
nog 6 minOp dinsdag 08 januari 2002 20:18 schreef Predator_NL het volgende:
ja, kan wel ja!, hehe, ik weet het effe nie meer wat die afkorting was..., staat een paar postings terug
owkee, ik zet de server op:
we gaan zweefvliegen op:
:Princess Juliana Intl
dat is ergens in hawaii, de code weet ik niet meer
IP: 62.163.224.237
ik zet hem op 20:30 aan
nu is het al over. Lets Fly!

idd een kennis van mij mocht een keer op die FoxOp dinsdag 08 januari 2002 20:40 schreef Mycroft het volgende:
Een Fox is het beste zweefvliegtuig voor kunstvliegen!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
hij zei dat hij in een steile bocht iets van 5 G trok
tampert, kriminalpolizei
Ik kom vanavond ook wel ff kijken (als ik het red)
www.zcr.nlOp woensdag 09 januari 2002 14:30 schreef Aeon het volgende:
Dat zweefvliegen lijkt me erg koel! Heeft iemand nog leuke screenies ervan?
Ik kom vanavond ook wel ff kijken (als ik het red)
tampert, kriminalpolizei
Ik vind het goed..Op woensdag 09 januari 2002 18:30 schreef Future_Man het volgende:
komt er vanavond nog een vluchtje?
En mijn club (lelijk website helaas) http://www.gezc.nl
Ja zeker weten, ik vind ze ook hardstikke saai. Laten we gewoon weer met de grote kisten aan de gangOp woensdag 09 januari 2002 19:23 schreef MarkyB het volgende:
zweefvliegtuigen suxxxxxx
indeedOp woensdag 09 januari 2002 19:44 schreef Masterfvz het volgende:
[..]
Ja zeker weten, ik vind ze ook hardstikke saai. Laten we gewoon weer met de grote kisten aan de gang
Fijn voor jouwOp woensdag 09 januari 2002 19:23 schreef MarkyB het volgende:
Het was ook niet de bedoeling dat we vanaf nu elke keer gaan zweefvliegen hoor! We deden eens een keer afwisseling. Weet je wel? (zeg dan niks, als het niets nuttig is....)
ik wil niet vervelend zijn maar zweefvliegen is echt wel gaaf . Ooit zelf een keer gedaanOp woensdag 09 januari 2002 19:23 schreef MarkyB het volgende:
Zweefvliegen is de puurste voor van vliegen,
ik kots op dit soort vooroordelen

tampert, kriminalpolizei
IN FS2K2Op woensdag 09 januari 2002 20:06 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend zijn maar zweefvliegen is echt wel gaaf . Ooit zelf een keer gedaanAls een een of andere aerobatics piloot je meeneemt voor een vluchtje dan poep je wel anders. Ik durf te wedden dat je met een goede thermiek al na een half uur kotsmisselijk bent.

ik ga zweefvliegenOp woensdag 09 januari 2002 20:06 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend zijn maar zweefvliegen is echt wel gaaf . Ooit zelf een keer gedaanAls een een of andere aerobatics piloot je meeneemt voor een vluchtje dan poep je wel anders. Ik durf te wedden dat je met een goede thermiek al na een half uur kotsmisselijk bent.
oh okOp woensdag 09 januari 2002 20:08 schreef MarkyB het volgende:
[..]
IN FS2K2
tampert, kriminalpolizei
Al is het in FS2K2, dan kotst nie nog van die vooroordelen (net als ik)Op woensdag 09 januari 2002 20:08 schreef MarkyB het volgende:
[..]
IN FS2K2
[/einde ijl modus]
Sorry, ik ijl weer.
[offtopic]
MarkyB > hopelijk valt SK vrijdag uit. Volgens mij hed zij dr enkel gebroken. NET GOED!
[/off topic]
[offtopic]Op woensdag 09 januari 2002 20:51 schreef ND het volgende:
[..]
Al is het in FS2K2, dan kotst nie nog van die vooroordelen (net als ik)Nee MarkyB er is geen uitweg, maakt niet of die vooroordelen in FS2K2 of REAL zijn, wij kotsen dan nog van die vooroordelen
Neuh, nou nou ook niet, hehehe! waar ga jij naar toe, nou niets opeens weg stribblene heh, kom hier! Je komt er niet onderuit jongeman. Die jeugd van.........
[/einde ijl modus]
![]()
Sorry, ik ijl weer.
[offtopic]
MarkyB > hopelijk valt SK vrijdag uit. Volgens mij hed zij dr enkel gebroken. NET GOED!
[/off topic]
zij ook al? wat jammer
[/off topic]
http://www.advisie.demon.nl/Juanda_to_Changi.PLN
server draait NU op 213.51.12.106
vandaag vlieg ik met deze:
http://avsim.com/posky/files/772/os772sq.zip
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
voor 10 vluchten of voor meerOp woensdag 09 januari 2002 20:21 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
deze zomer
tampert, kriminalpolizei
[off topic again](laatste keer)Op woensdag 09 januari 2002 20:53 schreef MarkyB het volgende:
[..]
[offtopic]
zij ook al? wat jammer(STAAT MSN ER AL OP??
)
[/off topic]
ze zeggen van wel. Raad eens wie dat gedaan heeft?
[/off topic](laatste keer, in dit uur
20d8 ikOp woensdag 09 januari 2002 20:58 schreef Evilernie het volgende:
[..]
voor 10 vluchten of voor meer
beter voor je...Op woensdag 09 januari 2002 21:02 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
20d8 ik
tampert, kriminalpolizei
Hoe duur kost dat eigenlijk? (niet dat ijlen maar dat zweefvliegen bedoel ik
bij mij (proef gedoe voor als ik het leuk vind) 480gulden d8 ikOp woensdag 09 januari 2002 21:27 schreef ND het volgende:
jah, in het echt zweefvliegen (kweet dat FS2002 "echt" lijkt) lijkt me echt zwaar cooooooooooool. Vliegen zoals het hoort. Met een katapult start, zonder herrie de lucht in. En je hebt een keie mooie uitzicht, want die dingen zijn toch meestal (cockpit) uit glas. Ik ga ook zweefvliegen..... (Damn! nou IJL ik weer
)
Hoe duur kost dat eigenlijk? (niet dat ijlen maar dat zweefvliegen bedoel ik)
(20 starts +instructeur
echt niet veel...iedereen denkt dat maar het is best wel te doen. je moet aan zo'n veertig euro per maand rekenen. Maar daarnaast komen nog heel vele kosten zoals de gezelligheid erbij. Het eten met elkaar... Je moet echt wel op 900 euro per jaar rekenen...Op woensdag 09 januari 2002 21:27 schreef ND het volgende:
jah, in het echt zweefvliegen (kweet dat FS2002 "echt" lijkt) lijkt me echt zwaar cooooooooooool. Vliegen zoals het hoort. Met een katapult start, zonder herrie de lucht in. En je hebt een keie mooie uitzicht, want die dingen zijn toch meestal (cockpit) uit glas. Ik ga ook zweefvliegen..... (Damn! nou IJL ik weer
)
Hoe duur kost dat eigenlijk? (niet dat ijlen maar dat zweefvliegen bedoel ik)
maar dan heb je ook wat....
tampert, kriminalpolizei
Owkee, weer iets wat in m'n FAQ kan:Op woensdag 09 januari 2002 23:31 schreef _MaLa_ het volgende:
knallen jullie die skins in dir aircrafts >? zit te gochelen hier
Hoe kan ik vliegtuig XXX aan de praat krijgen?
(ff snel)
1). Maak in FS2002\Aircraft een nieuwe map voor je addon-kist (hoe je 'm noemt mag je zelf bepalen).
2). Plaats alle uitgepakte bestanden in deze map zo, dat de directorystructuur als volgt is:
\Aircraft\JouwVliegtuigFolderNaam\Model\VliegtuigNaam.mdl
\Aircraft\JouwVliegtuigFolderNaam\Model\Model.cfg
\Aircraft\JouwVliegtuigFolderNaam\Panel\Panel.cfg
\Aircraft\JouwVliegtuigFolderNaam\Panel\*.bmp
\Aircraft\JouwVliegtuigFolderNaam\Sound\Sound.cfg
\Aircraft\JouwVliegtuigFolderNaam\Sound\*.wav
\Aircraft\JouwVliegtuigFolderNaam\Texture\*.bmp
\Aircraft\JouwVliegtuigFolderNaam\Aircraft.cfg
\Aircraft\JouwVliegtuigFolderNaam\VliegtuigNaam.air
3). Eventuele gauges (*.gau bestanden) moeten geplaatst worden in FS2002\Gauges
4). Het toestel moet nu in het spel te selecteren zijn; hoewel er nog een aantal zaken te "tunen" valt. Het gaat alleen een beetje te ver om daar nu verder op in te gaan
Ip: 213.84.188.26
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
heb ik ook...Mycoft is nu teogelaten op de klsOp woensdag 09 januari 2002 21:34 schreef ND het volgende:
Kan je ook gewoon vliegen? Dus niet vast. Hoeveel kost dat dan per keer? (als dat kan) Wat is je minimale leeftijd? (kben 15, maar vind vliegen echt zwaar mooi! ik wil eigenlijk piloot worden (geen gevechts) maar mijn ogen laten dat niet toe)
tampert, kriminalpolizei
Wat stellen ze (met zweefvliegen) aan je ogen? aangezien ik een behoorlijke oogafwijking heb?
[/off topic again]
helemaal niks....als je maar je bril/lenzen op/in hebt. bij zweefvliegen boeit dat niet....ik heb dus -2 en dat is geen probleem. Ik zou echt een keer een proefvlucht makenOp donderdag 10 januari 2002 17:42 schreef ND het volgende:
[off topic again]
Wat stellen ze (met zweefvliegen) aan je ogen? aangezien ik een behoorlijke oogafwijking heb?
[/off topic again]
tampert, kriminalpolizei
-2 , das nog niets vergeleken met mijn, ik ben volledig blind aan mijn rechter oog. (nu al op 15 jaarOp donderdag 10 januari 2002 17:58 schreef Evilernie het volgende:
[..]
helemaal niks....als je maar je bril/lenzen op/in hebt. bij zweefvliegen boeit dat niet....ik heb dus -2 en dat is geen probleem. Ik zou echt een keer een proefvlucht maken
Trouwens, mijn rechteroog is ook heeeel slecht. Echt slecht
gewoon altijd iets blind rechts geweest ? best rottig denk ofnie ?Op donderdag 10 januari 2002 18:16 schreef ND het volgende:
[..]
-2 , das nog niets vergeleken met mijn, ik ben volledig blind aan mijn rechter oog. (nu al op 15 jaar)
heb - 10 aan mijn linker oogOp donderdag 10 januari 2002 18:57 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
gewoon altijd iets blind rechts geweest ? best rottig denk ofnie ?

Ik heb in de krant een jaartje geleden iets gelezen over een engelse dokter die al bij een aantal mensen in Engeland op een hele nieuwe en speciale manier het zicht van de patienten grotendeels heeft gecorrigeerd. Ik heb namelijk een stukje gelezen over een dierenarts assistente die bijna helemaal blind was. Door die nieuwe techniek heeft ze het zicht weer helemaal terug!
Ik verwacht, en hoop zelf ook, dat deze techniek ook naar Nederland komt. Nederland loopt wat dat betreft niet voorop in de medische wereld.
Tja...het is ellende
Yep Yep is klote, mijn oom was aan zijn linkeroog voor 90% blind, maar heeft nu een nieuwe lens gekregen. Hij ziet alles weer goed, wel knap allemaal.
Dan ik ook maar
[off topic voor de x keer]
idd, in NL lopen ze echt V_E_R achter. In Amerika heeft een of andere gast iets aan het ontwikkelen, met een cameraatje en microchip die in je oog word gedrukt. AU! Nu ik aan een oog blind ben, kan ik dus noooooooit (of ooit) mijn neus zien, van de rechterkant.
[/off topic]
Verwijderd
hiero zelfde verhaalOp donderdag 10 januari 2002 18:30 schreef ND het volgende:
Kan nietHeb morgen een Proefwerk Nederlands, en ik moet nog een Engels boekverslag maken
![]()
K*T school! Het bederft je vliegplezier en vooral je vliegtijden!
ook maar effe offtopic:Op donderdag 10 januari 2002 19:31 schreef ND het volgende:
Hoezo allemaal off topic![]()
Dan ik ook maar
[off topic voor de x keer]
idd, in NL lopen ze echt V_E_R achter. In Amerika heeft een of andere gast iets aan het ontwikkelen, met een cameraatje en microchip die in je oog word gedrukt. AU! Nu ik aan een oog blind ben, kan ik dus noooooooit (of ooit) mijn neus zien, van de rechterkant.
[/off topic]
Dat appaaratje waar je het over heb word idd. op je oog gedrukt en verbonden met "zenuwen" die de informatie doorgeven aan de hersenen. Ogen doen eigenlijk niks meer als het opvangen van licht en deze informatie doorgeven. Dus heeft ergens een pino idd. zo'n apparaat uitgevonden waarmee je kan "zien" als je volledig blind bent. Dit apparaat kan dus informatie doorgeven aan de zenuwen.
Maar volgens mij is dit niet het zien zoals je dit normaal doet. Meer dingen kunnen onderscheiden..., ik weet absoluut niet of ik up-to-date bent, want dat heb ik eens gelezen...
(niet dat ik er het niet meer over wil hebben ofzo, (dat wil ik wel) maar de andere vinden het denk ik niet zo super. Nieuw topic?)
Ik ga mijn throttle eens effe wassen
IP is: 172.189.183.107
flightplan is er dus niet, lmd..
nog ff een noot: GA NIET ALS EEN BOER NL LULLEN want het zijn dus geen nederlanders
waar, welk vliegveld?Op donderdag 10 januari 2002 20:49 schreef Major Carnage het volgende:
Ik heb een geinig engels servertje gevonden, we doen daar nu allemaal redelijk korte vluchtjes, dus je kan er gewoon bijkomen
IP is: 172.189.183.107
flightplan is er dus niet, lmd..
nog ff een noot: GA NIET ALS EEN BOER NL LULLEN want het zijn dus geen nederlanders
Ask themOp donderdag 10 januari 2002 20:49 schreef MarkyB het volgende:
[..]
waar, welk vliegveld?
MarkyB, please contact MM on 172.189.183.107
Als je gejoined heb vraag je dit : 172.189.183.107, markyB with you, request flight following.
hun : Roger, radar contact 300 miles SW of ....
jij weer : 172.189.183.107 this is markyB, request airport start point.
hun : geven jouw antwoord op jouw vraag.
(Damn! ik ijl echt veel man! FS2002 heeft beetje invloed op me
Lijkt iemand dit wat? De stemming bij vluchten was tot nu toe altijd bessst gezellig, maar met ATC kan je het een nog meer realistisch iets geven.
Sander
---
Voor zijschrift: Zie zijschrift van ND
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Das best wel een vet ideeOp donderdag 10 januari 2002 21:07 schreef -Sander_ het volgende:
Als we nou is een keer een virtuele vluchtperiode maken (ja jaa) met iemand die ATC is, dan kan het ook nog is echt zijn. ATC kan dan aangeven welke baan je mag landen. Leuk is als je op 2 vliegvelden ATC hebt, die dus niet vliegen. Bijvoorbeeld Schiphol en op Eelde.
Lijkt iemand dit wat? De stemming bij vluchten was tot nu toe altijd bessst gezellig, maar met ATC kan je het een nog meer realistisch iets geven.
Sander
---
Voor zijschrift: Zie zijschrift van ND
ATC.. Tja.. Er zijn regels voor natuurlijk. Maar ik weet niet of je wel is naar ATC van Schiphol hebt geluisterd, maar dat gaat ook niet superformeel hoor. Het is daar ook nog steeds soms goeiemorge e.d. Maar het zou wel cool zijn, want je stuurt een aantal vliegtuigen door heel NL. In Eelde kun je ze zien aankomen, als ze op Schiphol vertrekken. Taxiën e.d. naar gates en passagiers ophalen.. Je kunt het heel ruim zien. Maar door ATC toe te voegen geef je het online vliegen al heel wat meer diepte.
Sander
Verwijderd
Jep....en ik neem aan dat de ATC op schiphol wél formeel is hoor, op het goedemorgen na dan. Ze kunnen echt niet een beetje grapjes uit gaan lopen halen met een vliegtuig met 200 mensen aan boord.Op donderdag 10 januari 2002 21:43 schreef -Sander_ het volgende:
Het geeft een veel realistischer idee, en we kunnen oefenen ja. Eventueel door gebruik van Roger Wilco, maar om te oefenen en gewoon in het 'echt' kunnen we alsnog de chat gebruiken.
ATC.. Tja.. Er zijn regels voor natuurlijk. Maar ik weet niet of je wel is naar ATC van Schiphol hebt geluisterd, maar dat gaat ook niet superformeel hoor. Het is daar ook nog steeds soms goeiemorge e.d. Maar het zou wel cool zijn, want je stuurt een aantal vliegtuigen door heel NL. In Eelde kun je ze zien aankomen, als ze op Schiphol vertrekken. Taxiën e.d. naar gates en passagiers ophalen.. Je kunt het heel ruim zien. Maar door ATC toe te voegen geef je het online vliegen al heel wat meer diepte.
Sander
Verwijderd
Wel zo handig iddOp donderdag 10 januari 2002 22:18 schreef ND het volgende:
Dit lijkt me echt een heel goed idee, ik bied me aan voor ATCLijkt me echt cool. Kan je de heletijd dit zeggen als men in formatie vliegt : NG399 TRAFFIC ALERT!! Check your Altitude! En dan steeds zeggen terwijl ze in formatie vliegen
(hoezo werkt irritatie op
) Maar is er geen progje om het nog echter te maken? Zoals een radar, dan weet je waar de andere vliegtuigen zijn. Das ook handiger voor ATC.
Samen controllen. Ik zie het al helemaal voor me. Maar er was toch zo'n progje waarmee je op een scherm de locatie van de andere vliegtuigen kunt zien. Dan bedoel ik de AI vliegtuigen. (ATC Traffic) Zou dat ook kunnen met multiplayer?Op donderdag 10 januari 2002 22:28 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wel zo handig idd....als er goede documentatie is over hoe je dat moet doen dat van die ATC wil ik ook wel gaan controllen.....
Er schijnt wel zoiets te zijn als CH-Client en CH-Server weet echt in hemels naam niet wat dat is. Maar ik denk dat het er wel is.Op donderdag 10 januari 2002 22:31 schreef ND het volgende:
[..]
Samen controllen. Ik zie het al helemaal voor me. Maar er was toch zo'n progje waarmee je op een scherm de locatie van de andere vliegtuigen kunt zien. Dan bedoel ik de AI vliegtuigen. (ATC Traffic) Zou dat ook kunnen met multiplayer?
Lijkt me wel een leuk idee trouwens. ik doe wel mee mail me maar op emkedouwe@hotmail.com als de grote FLY-day is
Edit: Ik heb wat gevonden geloof ik: kijk ns op
http://www.avsim.com/mike/sb_pc/pc/downloads.htm
het programma'tje proconroller kan als atc gebruikt worden
dat ga ik niet gebruiken voordat ik 100% kan vliegen, het is volgens mij best wel ingewikkeldOp vrijdag 11 januari 2002 09:12 schreef ND het volgende:
En wat dachten jullie van squaxbox? ga ik vanmiddag na school even bekijken.
tampert, kriminalpolizei
Owja, hoe kan je eigenlijk in het spel je in een ATC zetten dan? Is daar een knoppencombinatie voor ofzo?
Verwijderd
progje voor, die slaat ze op. Als je je mail ff geeft dan stuur ik hem wel op. Of zet icq een keer aan.Op vrijdag 11 januari 2002 13:40 schreef Devilseye het volgende:
Mijn vraag is hoe maken jullie zo snel screenies
[topic=376446/2/25]Op vrijdag 11 januari 2002 13:40 schreef Devilseye het volgende:
Mijn vraag is hoe maken jullie zo snel screenies
Grr...

Over de saaiheid daarvan valt wel mee hoor denk ik. Je kan met een aantal mensen bijv. vanaf eurpese bestemmingen vertrekken en dan met zijn allen richting schiphol vliegen. Erg koel als het echt druk is en de controllers ook piloten in holding patterns moeten zetten enzo. Erg wijs.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
1)Hoe zit het met die servers? Als wij GoT willen MM, kunnen wij dan zelf een server draaien?
Squawkbox geeft veel fouten, hij sluit telkens af. Iemand ook probleem? (zal denk ik aan de beta liggen) Welke moet ik dan nemen?
Op het moment d/l ik ook Squawkbox, geen beta. Ik zal zo de verdere dingen rapporteren.
Voor ATC staan hier een aantal handige dingen;
http://www.vatsim.net/gettingstarted_2002.html
Ja en daar heb ik dus ook geen zin in. Ik met m'n schramele 56k6 kabelverbindinkje met een 450 MB datalimiet waar je 70 piek p/m voor betaalt, heb net SB 2.3 ged/l (ruime 4 MB)vanaf de officieele site. Nou ik dus SB opstarten, krijg je een foutmelding van XP: 'In Squawkbox.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten'. Leuk is dat! Download je iets, met goede hoop, sluit het zichzelf af omdat er een fout is.Op vrijdag 11 januari 2002 16:43 schreef ND het volgende:
Als je wilt controllen, moet je een pilot registration number hebben, deze moet je dus eerst ophalen dmv registratie, kan het ook zonder? Anders moet "we" eerst allemaal registreren, en ik heb zo'n gevoel dat je dan niet alleen "onze multiplayer" controlt. Volgens mij zit je in dat HELE! grote netwerk te controllen.

Ik heb liever dus dat we met een GoT clubje kunnen gaan vliegen maar het liefst met een mapoverzicht van wie waar zit. Zelf heb ik nu al sinds de realease FS2002 Pro editie. Daar zit het Instructors Station bij.. Maar daar kan maar 1 user connecten. Tja, dan wordt het dus al lastiger. Hoe weet je als ATC nou hoe hoog iemand zit, waar die zit, dat soort dingetjes. Misschien kan ATC nu wel helemaal niet meer doorgaan..
Dus iemand met een oplossing?
En? ksnap nie hoe die werkt, maar ben nog steeds aan het klooienOp vrijdag 11 januari 2002 17:13 schreef -Sander_ het volgende:
Gaan we dat is even dl'en
Verwijderd
dan ben ik van de partij als iemand het kan doen als een ZONELAUNCH
Zonder zonelauch kan ik niet connecten
Wat we nodig hebben is dit :
Roger Wilco (of een andere prog voor communicatie)
en
Een progje waar je een radar scherm ziet, met jullie vliegtuigen, met de hoogte naam etc. Dan hebben we het!
Wie? Wat?
Misschien moeten we maar even een ander topic openen om on-topic te blijven?
Ander programma mag ook (GRAAG)
Is goed! Wie opent? Ik kan nu niet, moet sporten (nu omkledenOp vrijdag 11 januari 2002 18:27 schreef -Sander_ het volgende:
Ik snap van Pro Controller weinig. Je moet z.g.n. sector files laden. Geen idee..
Misschien moeten we maar even een ander topic openen om on-topic te blijven?
Dit topic is gesloten.