Is dit een goeie deal? Ik zoek een nieuwe versterker voor mn JBL Ti-600's, en kwam deze aanbieding tegen. Is dit een mooie versterker voor het geld? En is het een goeie aanbieding??
Verwijderd
Volgens Hi-Fi Choice is/was 't een Best Buy voor 300 pond, dus fl. 1033 is dan een hele nette prijs (neem aan dat 't geen Euro-prijs is???).
En de combinatie met je Ti-600's zit ook wel goed denk ik. Het wat warmere, terughoudender karakter van NAD versterkers wordt aardig gecompenseerd door 't directe karakter van JBL.
En de combinatie met je Ti-600's zit ook wel goed denk ik. Het wat warmere, terughoudender karakter van NAD versterkers wordt aardig gecompenseerd door 't directe karakter van JBL.
Verwijderd
als je daar het geld voor hebt is het zeker een goede deal. Hij was net iets te duur voor mij
Mijn excuses voor mijn ontieglijk loze post.
Maar ik zag in de teller (in de index) dat het AV forum op 99999 posts zat, dus ik heb als een gek op reply geklikt bij het eerste topic dat opende, om zo de 100000 te scoren.
/offtopic
BTW: De nad C350 is een mooie versterker, als jij hem goed vind en 1033 is niet duur, dan hoef je het zeker niet te laten
/offtopic
Maar ik zag in de teller (in de index) dat het AV forum op 99999 posts zat, dus ik heb als een gek op reply geklikt bij het eerste topic dat opende, om zo de 100000 te scoren.
/offtopic
BTW: De nad C350 is een mooie versterker, als jij hem goed vind en 1033 is niet duur, dan hoef je het zeker niet te laten
/offtopic
wat ook wel relaxt is, ik mag dat ding een week op proef nemen, en dan kan ik em alsnog terugbrengen. Ik twijfel min of meer tussen de Rotel 971 en deze...
Verwijderd
Heb je die Rotel al gehoord met je Ti-600's?Op donderdag 03 januari 2002 20:38 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
wat ook wel relaxt is, ik mag dat ding een week op proef nemen, en dan kan ik em alsnog terugbrengen. Ik twijfel min of meer tussen de Rotel 971 en deze...
Niks ten nadele van Rotel, maar ik vind ze 't toch meestal beter doen met speakers van bv. B&W, KEF, Linn, etc.
Voor je JBL's zou ik ook nog 's luisteren naar die Marantz PM7000 waar Tweak-Metallica met smart op zit te wachten. Lijkt me een prima combinatie, en is nog wat goedkoper ook.
Probeer die NAD uit, is het niks, ga dan voor de Rotel.Op donderdag 03 januari 2002 20:38 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
NAD klinken meestal wel wat neutraler en Rotel wat warmer, probeer ze gewoon allebij en hoor wat het beste bij je JBL's passen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Pagina: 1