Toon posts:

attachments ergernissen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleem. Ik kan op geen enkele wijze meer attachments versturen. Via de mijn mail accounts bij yahoo en hotmail krijg ik na heel lang wachten een melding dat de betreffende pagina niet weergegeven kan worden. Via webmail (planet) kan ik wel aangeven welke file ik mee wil sturen, maar bij het versturen krijg ik hetzelfde probleem. Via outlook (yahoo account) krijg ik de volgende melding:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Onderwerp 'drvkproef', Account: 'pop.mail.yahoo.com', Server: 'smtp.mail.yahoo.com', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

De file die ik wil versturen is 40k, dus aan de grootte kan het niet liggen. Heb er nu een paar weken last van. Kan Windows XP een oorzaak zijn? Als iemand dit ook heeft gehad en een oplossing heeft dan zou ik die graag horen, begint me aardig te irriteren, hehe...

Alvast bedankt!

Verwijderd

heb je t al geprobeerd met outlook ?

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06

BFS

Rude awakening

Het account in OE vervangen wil nog wel eens helpen, daarna het bericht opnieuw aanmaken en proberen te versturen.
En wat betreft die website's, misschien de tijdelijke internet bestanden/geschiedenis/cookies even wissen?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

En als je die ingebakken firewall in XP uitzet?
Gaat het dan wel?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 16:29 schreef Arrows78 het volgende:
Via outlook (yahoo account) krijg ik de volgende melding:
...
Ja, via Outlook Express heb ik het geprobeerd, maar krijg ik die melding dus...

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 16:35 schreef Arrows78 het volgende:

[..]

Ja, via Outlook Express heb ik het geprobeerd, maar krijg ik die melding dus...
ow niet gezien sorry :o :+

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 16:33 schreef bfs-4112- het volgende:
Het account in OE vervangen wil nog wel eens helpen, daarna het bericht opnieuw aanmaken en proberen te versturen.
En wat betreft die website's, misschien de tijdelijke internet bestanden/geschiedenis/cookies even wissen?
geprobeerd en gefaald :'(
En als je die ingebakken firewall in XP uitzet?
Gaat het dan wel?
waar zit die?

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06

BFS

Rude awakening

0x800CCC0F =
CONNECTION_DROPPED =
Connection closed.

Dat is dus de oorzaak van je probleem. Een directe oplossing heb ik niet maar misschien dat je hier nog wat aan hebt.

Ingebakken firewall:

In de eigenschappen van je verbinding bij het tabblad geavanceerd.
Even vinkje weg halen en klaar.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde mailprobleem sinds ik Windows 2000 (service pack 2) heb. Attachments downloaden gaat prima. Maar bij uploaden komt er geen verbinding. Zowel bij hotmail, als yahoo als lycos. Zowel met internet explorer als met outlook.

Heeft windows 2000 ook standaard een firewall?

Hoe kan ik zien of er een firewall is geinstalleerd?

(Arrows78, heb jij het probleem al opgelost?)

:)

Verwijderd

Bij mijn ouders (ook Planet Internet inbel verbinding) is het probleem hetzelfde.

Via Outlook lukt het wel, maar via online diensten ala Hotmail niet. Zelfs het versturen van een Mail niet.

Bij mij, hoe vreemd het ook mag klinken, was de oplossing een MyWeb verbinding te gebruiken.

Het ligt niet aan Win2000, want het probleem is nl. op een XP én een Win95 PC.

Verwijderd

Het lijkt erop dat de toegang van buitenaf wordt geweigerd. Als in een firewall. Maar ik weet niet waar je dat kan uitzetten.

Verwijderd

Ik heb het probleem opgelost als volgt:

(Windows 2000)
Ga naar Internet options
Tabblad Connections
Dan klikken op Planet Internet account en dan op Settings
Vink aan: Use automatic configuration script
en vul in: http://apc.planet.nl/proxy.pac

Voila, bij mij werkte het weer. Attachments worden weer gewoon geupload.

Alleen Use proxy server aanklikken en daar die regel invullen werkt NIET, gek genoeg. Blijkbaar doet dat script meer dan het instellen van de Planet Internet proxy server.

Pagina: 1