Toon posts:

Strax weer een mini lan! maar ik heb 1 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb elke avond met een paar vrienden een mini lan. (bijna elke avond) maar gisteren ben ik helemaal ingemaakt :(
Hebben jullie tips? om te kunnen winnen met de games: Action half-life en Counter-strike.
Ik wil hun nu ff inmaken :P

alvast bedankt
corne

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57

Bloodclot

Jawier!

Zorg dat je de game engine volledig onder je knie hebt.
Zorg dat je de maps helemaal uit je kop kent.
Zorg dat je snel bent en geen moeite hebt met springen op dozen.
zorg dat je goed geluid hebt (koptelefoon), zo kun je tegenstanders horen aankomen en even achter een krat gaat zitten.
Zorg dat je alle wapens kent, zowel min als plus punten.

Tips:
Start alleen een game op en loop de meest gespeelde levels door. download wat bots en oefen tegen ze op deze maps. als je een goeie internet verbinding hebt, oefen online tegen menselijke tegenstanders. doe dit een paar uur per week en je kunt aardig meekomen.

PS. Hoe wanhopig je bent, gebruik nooit cheats. daar word je echt niet beter van.
PSS. Kick there butt!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 16:26 schreef Bloodclot het volgende:
Zorg dat je de game engine volledig onder je knie hebt.
Zorg dat je de maps helemaal uit je kop kent.
Zorg dat je snel bent en geen moeite hebt met springen op dozen.
zorg dat je goed geluid hebt (koptelefoon), zo kun je tegenstanders horen aankomen en even achter een krat gaat zitten.
Zorg dat je alle wapens kent, zowel min als plus punten.

Tips:
Start alleen een game op en loop de meest gespeelde levels door. download wat bots en oefen tegen ze op deze maps. als je een goeie internet verbinding hebt, oefen online tegen menselijke tegenstanders. doe dit een paar uur per week en je kunt aardig meekomen.

PS. Hoe wanhopig je bent, gebruik nooit cheats. daar word je echt niet beter van.
PSS. Kick there butt!!!
Doe ik allemaal al :)
ken elk level wel moet ook wel na 1,5jaar CS speel regelmatig online maar die gast is best goed in snipen ik TOTAAL niet ik kan beter met gewoone guns omgaan :P
Maar 1 kogel van een sniper is dodelijkt :P

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:44
stel voor een ander spel te spelen :P waar jij da master in bent

Verwijderd

Winnen met Action Half-Life?? SHOTGUN GEBRUIKEN!! >:) (als het toegestaan is) is wel lame trouwens, daarom is dat ding nooit toegestaan online, dus spreek maar ff af dat niemand dat ding gebruikt.

Wat ik altijd gebruik tegen n00bs is een Handcannon met Stealth Slippers 8-) (maak dan wel gebruik van de duik-optie!!) ze horen je niet en ze zien je pas als je hun gezicht induikt en hun 10 meter naar achter knalt >:)

anders een assault rifle met armor vest op single shot, gebruik geen mp5/akimbo beretta want dan kan je alleen maar sprayen en hopen op een headie :{

maps uit je kop kennen wil ook wel helpen (aan de geluiden van een deur ofzo kan je meestal zo horen waar iemand uithangt)

als je deathmatch speelt bij action hl dan zou ik voor de desert-eagle gaan, of voor de magnum als je erg goed kan mikken (magnum is iets sterker, heeft daarom mijn voorkeur, maar is wel traag, DesertEagle schiet veel sneller)

en natuurlijk niet vergeten bandage te gebruiken als je gewond bent, maar dit pas doen als er geen tegenstanders in de buurt zijn :P

laatste tip : ALTIJD OP HET HOOFD MIKKEN ALS JE EEN WAPEN HEBT DAT EEN BEETJE PRECIES IS!! headshots zijn bijna altijd instant kill :)