Toon posts:

adsl verbinding verbreken blijft hangen in xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik mijn adsl verbinding wil verbreken blijft ie "hangen" de verbinding word dan niet verbroken.Na enige tijd krijg ik de melding programma reageerd niet,klik ik op "end task" word de verbinding soms wel en soms niet verbroken.Ik werk met winxp pro.Iemand enig idee?? Sorry als hier al een topic over geweest is, maar ik kon hem niet vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand??????

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die me kan helpen????

Verwijderd

het enige dat ik je kan vertellen, is dat ie bij mij ook 4 seconden blijft hangen, maar dan doet ie het wel correct.

en heb geduld..

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel geduld moet ik hebben?? Hij loopt echt vast, en de verbinding word niet verbroken...iemand anders??

Verwijderd

waarom wil je m verbreKen? Je kunt m toch gewoon open laten staan tot je de pc uitzet. Verder hebben weer hier geen problemen mee. Ik kan de verbinding gewoon uitzetten in winXP

Verwijderd

Topicstarter
precies...tot ik de pc uitzet....en ik wil niet constant verbonden zijn....iemand anders nog?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog? Laatste poging:?

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 16:04 schreef flipsen het volgende:
Telkens als ik mijn adsl verbinding wil verbreken blijft ie "hangen" de verbinding word dan niet verbroken.Na enige tijd krijg ik de melding programma reageerd niet,klik ik op "end task" word de verbinding soms wel en soms niet verbroken.Ik werk met winxp pro.Iemand enig idee?? Sorry als hier al een topic over geweest is, maar ik kon hem niet vinden.
Ik ken het; heb het namelijk ook gehad!
En bij mij was het het explorer virus (trojaans paard)
Als het goed is moet na het verbreken van de verbinding ook CPU op 100% schieten (ctrl+alt+del)
Pagina: 1