"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik denk dat IceStorm maar in z'n faq moet zetten dat voor een Clantopic even vooraf toestemming gevraagd moet worden ofzo...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat zal iig even de problemen zoals gisteren voorkomenOp donderdag 03 januari 2002 16:49 schreef JvS het volgende:
Ik denk dat IceStorm maar in z'n faq moet zetten dat voor een Clantopic even vooraf toestemming gevraagd moet worden ofzo...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Precies.. Zo kan je zelf bepalen welke clans wel en niet mogen, zodat het niet een clanwerfzooitje wordt, maar dat je toch een beetje GoT clans kan krijgen met een kwaliteit die je zelf (als mod oiv users) een beetje in de hand kan houdenOp donderdag 03 januari 2002 16:58 schreef Traag het volgende:
[..]
Dat zal iig even de problemen zoals gisteren voorkomen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nou, zo geweldig is dat niet...ik heb op deze manier 11 members gekregen, waarvan er 7 over zijn en daarvan zijn er nog maar 4 actief
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dan moet je ze motiverenOp donderdag 03 januari 2002 17:54 schreef JT het volgende:
Nou, zo geweldig is dat niet...ik heb op deze manier 11 members gekregen, waarvan er 7 over zijn en daarvan zijn er nog maar 4 actief
Jeremy Clarkson
Pagina: 1