Toon posts:

Mandrake 8.1 + Dexxa Mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ben nog niet zo lang bezig met Linux en ik heb reeds wat probleempjes tegengekomen, die ik deels al het kunnen oplossen, maar het enige wat nog niet perfect werkt is m'n muis.
Ten eerste is de versnelling en de precisie niet zo goed als in Windows, ook mits te instellingen wat te veranderen.
Ten tweede wilt m'n scroll wielletje niet werken. De muis is van het merk Dexxa, is optisch, heeft 4 knoppen en een scrollwielletje dus.
Any1 an idea?

Btw, als jullie nog handige linux links hebben mag je me deze altijd meededelen :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op donderdag 03 januari 2002 15:53 schreef KawaFD het volgende:
Ten tweede wilt m'n scroll wielletje niet werken. De muis is van het merk Dexxa, is optisch, heeft 4 knoppen en een scrollwielletje dus.
De search geeft o.a. deze Deze is welliswaar voor een muis met 3 knopjes, maar dan werkt het i.i.g. * moto-moi denkt dat je misschien de nummers dit in dat topic genoemd worden, eentje moet ophogen, voor een muis met 4 knoppen, maar zeker weten doe ik het niet..
Btw, als jullie nog handige linux links hebben mag je me deze altijd meededelen :)
Uiteraard is een mooi beginpunt de faq van mijn held Jotti :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Ben wat bezig geweest, XF86Config-4 verandert, maar ik geraak nu niet meer in de GUI...

Kheb geprobeerd het bestand XF86Config-4 te editen dmv in de console 'gedit XF86Config-4' in te typen, maar dan geeft ie me de volgende fout; 'Gtk warning: cannot open display'.
Enige andere manier om dit bestand te editen?

• moto-moi

moto-moi

Op donderdag 03 januari 2002 21:38 schreef KawaFD het volgende:
Ben wat bezig geweest, XF86Config-4 verandert, maar ik geraak nu niet meer in de GUI...
Huh ? Hoe krijg je dat voorelkaar ? :)
Kheb geprobeerd het bestand XF86Config-4 te editen dmv in de console 'gedit XF86Config-4' in te typen, maar dan geeft ie me de volgende fout; 'Gtk warning: cannot open display'.
Da's een XWindow programma ja, probeer eens joe , of mcedit ..

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, thx m8te!
Als newbie bijna m'n xwindow vern*kt en toch alles kunnen herstellen :)

Zojuist es wat basiskennis afgedrukt vanop linuxnewbie.nl , direct es lezen.

Nog een klein vraagje; bestaat er niet zo een lijst met alle programmatjes die je kunt uitvoeren vanuit de console?

• moto-moi

moto-moi

Op donderdag 03 januari 2002 22:11 schreef KawaFD het volgende:
Nog een klein vraagje; bestaat er niet zo een lijst met alle programmatjes die je kunt uitvoeren vanuit de console?
Eh nee, maar met ls /bin
Waarbij je /bin kunt vervangen door :/sbin, /usr/sbin, /usr/bin, /usr/local/bin, /usr/X11/bin) kom je een aardig eind..

En verder kun je de doswin-to-linux-howto (ofzoiets) ff doorkijken, die kun je vinden in de faq van mijn held Jotti :P

Pagina: 1