Toon posts:

AVI naar MPEG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik dus ff een proggi voor nodig...

Verwijderd

bereid geld ervoor te betalen?
heb nog nooit een freeware mpeg encoder gezien....

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11-2025

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Waarom geen DivX?

Verwijderd

Topicstarter
Silacoid --> nee, ben wel bereid de wet ervoor te overtreden :) , en als ik de naam van zo'n proggie heb zet ik wel ff een req op sos.

Daylights --> ook goed, als 't maar zo klein mogelijk wordt met zo weinig mogelijk dataverlies

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47
Mail me maar ff. Ik heb je gemaild maar kreeg 'm weer terug van het Grafisch Lyceum.

Geen illegale zooi hier ;)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Panasonic Mpeg encoder, LSX mpeg encoder, DVMpeg, Avi2mpg van liefst naar minder lief. Doet maar zoeken op het grote boze internet....

Verwijderd

Waarom AVI naar mpg?
Ik heb liever een movie in AVI/DivX MPEG4 formaat hoor, kleiner en betere kwaliteit.

Of wil je persee een VCD bakken ofzo?

Anders gewoon de AVI met codering X die je al hebt, met behulp van het programma VirtualDub (gratis en legaal) en de DivX codec (gratis en euh...) hercompressen. Zo gepiept!

Voor links, zie mijn homepage.

Verwijderd

Topicstarter
dat hercompressen is nieeens nodig, kan nu gewoon direct naar divx recorden met m'n tv-kaart. THNX!

Verwijderd

Direct naar DivX? Damn, wat heb jij dan wel niet in je vooronder liggen?

• maupie
  • Laatst online: 24-12-2024
Tjek: www.vcdhelper.com

veel info, en proggies enzo

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• maupie
  • Laatst online: 24-12-2024
Tjek: www.vcdhelper.com

veel info, en proggies enzo

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Verwijderd

Topicstarter
HlpDsK --> dual celly 400 met 256 mb, waarvan ik maar 1 proc kan gebruiken omdat ik alleen 9x drivers heb voor m'n tv-kaart. gebruikte resolutie is 384 x 288, misschien kan ik onder 2k met de juiste drivers 768 x 575 halen

Verwijderd

Tenzij je een echte capturekaart hebt lijkt het me sterk dat je met w2k een hogere res haalt dan de meeste TV-kaartjes halen....

Welk TV-kaartje heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Terratec TerraTValue, Brooktree kaartje wat ik voor 99,- bij de mediamarkt heb gehaald.
ohja, 768 x 575 haal ik gewoon TV-kijken wel, alleen niet bij capturen, bij divx te weinig cpu-power (daarom zou 't relaxxed zijn om in 2k te doen, extra cpu) en bij avi is m'n hd te langzaam.

Verwijderd

Ik kan met mijn Athlon wel real-time DivX capturen (net niet op 704*576 :( wel op lagere res.), maar het ziet er toch lang niet zo goed uit als dat ik het NIET REAL-TIME doe; vandaar dat ik voorlopig maar in twee stappen capture (1: capture + lage compressie hoge kwaliteit IndeoRAW, 2: recompressie DivX + MP3).
Pagina: 1