Waarom geen DivX?
Silacoid --> nee, ben wel bereid de wet ervoor te overtreden
, en als ik de naam van zo'n proggie heb zet ik wel ff een req op sos.
Daylights --> ook goed, als 't maar zo klein mogelijk wordt met zo weinig mogelijk dataverlies
Daylights --> ook goed, als 't maar zo klein mogelijk wordt met zo weinig mogelijk dataverlies
Mail me maar ff. Ik heb je gemaild maar kreeg 'm weer terug van het Grafisch Lyceum.
Geen illegale zooi hier
Geen illegale zooi hier
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Panasonic Mpeg encoder, LSX mpeg encoder, DVMpeg, Avi2mpg van liefst naar minder lief. Doet maar zoeken op het grote boze internet....
Verwijderd
Waarom AVI naar mpg?
Ik heb liever een movie in AVI/DivX MPEG4 formaat hoor, kleiner en betere kwaliteit.
Of wil je persee een VCD bakken ofzo?
Anders gewoon de AVI met codering X die je al hebt, met behulp van het programma VirtualDub (gratis en legaal) en de DivX codec (gratis en euh...) hercompressen. Zo gepiept!
Voor links, zie mijn homepage.
Ik heb liever een movie in AVI/DivX MPEG4 formaat hoor, kleiner en betere kwaliteit.
Of wil je persee een VCD bakken ofzo?
Anders gewoon de AVI met codering X die je al hebt, met behulp van het programma VirtualDub (gratis en legaal) en de DivX codec (gratis en euh...) hercompressen. Zo gepiept!
Voor links, zie mijn homepage.
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
HlpDsK --> dual celly 400 met 256 mb, waarvan ik maar 1 proc kan gebruiken omdat ik alleen 9x drivers heb voor m'n tv-kaart. gebruikte resolutie is 384 x 288, misschien kan ik onder 2k met de juiste drivers 768 x 575 halen
Verwijderd
Tenzij je een echte capturekaart hebt lijkt het me sterk dat je met w2k een hogere res haalt dan de meeste TV-kaartjes halen....
Welk TV-kaartje heb je?
Welk TV-kaartje heb je?
Terratec TerraTValue, Brooktree kaartje wat ik voor 99,- bij de mediamarkt heb gehaald.
ohja, 768 x 575 haal ik gewoon TV-kijken wel, alleen niet bij capturen, bij divx te weinig cpu-power (daarom zou 't relaxxed zijn om in 2k te doen, extra cpu) en bij avi is m'n hd te langzaam.
ohja, 768 x 575 haal ik gewoon TV-kijken wel, alleen niet bij capturen, bij divx te weinig cpu-power (daarom zou 't relaxxed zijn om in 2k te doen, extra cpu) en bij avi is m'n hd te langzaam.
Verwijderd
Ik kan met mijn Athlon wel real-time DivX capturen (net niet op 704*576
wel op lagere res.), maar het ziet er toch lang niet zo goed uit als dat ik het NIET REAL-TIME doe; vandaar dat ik voorlopig maar in twee stappen capture (1: capture + lage compressie hoge kwaliteit IndeoRAW, 2: recompressie DivX + MP3).
Pagina: 1