Godfather Bodybuilding topic reeks
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
Verwijderd
Ook is er een die Xenic heet, maar die werkt alleen met 3DFX en is ZEER slecht.
Verder ben je vooral aangewezen op emulators...MAME emuleert een aantal nieuwere, die zijn dan wel nog 2D maar sommige zien er prachtig uit, vooral Armed Police Batrider.
En playstation emulators. Ik ben zelf een aardige shootemup freak en ik heb Einhander, Gradius Gaiden, Rtype Delta en Ray Crisis (opvolger van RayStorm). Die werken allemaal in de emulators VGS en ePSXe.
Alleen Gradius Gaiden, Rtype Delta en Einhander hebben zij-aanzicht. Ray Storm en Ray Crisis zijn van bovenaf. Ik vind zelf overigens Ray Crisis een stuk beter dan Tyrian en Raptor
Moest je met zo'n dubbeldekvliegtuigje knallen
PSN: mug_8pm
Ik ga ff kijken of ik een van deze titels ergens kan vinden.
Hoe oud is oud?Op donderdag 03 januari 2002 17:07 schreef Noork het volgende:
flying tiger (maar das ook best een oude)
De vos loopt door het bos.
Verwijderd
Verwijderd
ja maar ik ben zo'n gek die dat PERSE op de pc wil spelenOp donderdag 03 januari 2002 17:57 schreef MrRudi het volgende:
Dit soort Shoot 'em Ups zijn toch meer consolespellen dan PC spellen...dus koop een console zou ik zeggen
trouwens, zoveel zijn er niet op de nieuwere consoles...
Zie: http://www.classicgaming.com/shmups/
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
aahhh. Aleste 2.. *kwijl*, maar dan speel ik em liever op een ECHTE MSXOp vrijdag 04 januari 2002 14:04 schreef udenjpg het volgende:
Een MSX emulator en Aleste2, de beste die er ooit is geweest
Hmm.. ken nog wel een "nieuwe", GigaWing 2, maar die is alleen op de kast, en op de DC dacht ik.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
ik speelde veel Nemesis en Nemesis 2Op vrijdag 04 januari 2002 14:04 schreef udenjpg het volgende:
Een MSX emulator en Aleste2, de beste die er ooit is geweest
maar meeste kans maak je denk ik met een Emu
1944
Twinbee
enz enz enz
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
die zou ik eerlijk gezegd niet doen; dit spel kijkt volgens mij naar je processorsnelheid want toen ik vroeger een nieuwe cpu had gekocht en het spel nog een keer speelde was ik in 2 seconden aan het eind van het levelOp donderdag 03 januari 2002 17:07 schreef Noork het volgende:
flying tiger (maar das ook best een oude)

Ik heb er laatst een gespeeld; Star Monkey, dies volgens mij best nieuw want je kan je score over het internet versturen...
Zeer veel shoot'ups voor te vinden, en bijna altijd multiplayer. Oke, spellen zijn vaak wel stuk voor stuk oud, maar de gameplay.. daar gaat het toch om.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Dat werkt iig onder Win XP.
Verder hoor je volgens mij voor dit soort dingen gewoon een nieuw topic aan te maken
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.