• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
Hallo,

ik ben van plan een andere tel te kopen.. wil geen nokia ofzo die heeft iedereen tegenwoordig het gaat om deze tel :

Afbeeldingslocatie: http://www.libertel-vodafone.nl/izi/totaalpaketten/images/sagem_mw3020.jpg

kijk hier voor meer info :)

is het wel 249 piek waard of zeg je van nou nee?

en heeft iemand de tel zelf ook?

Tnx :)

Twitter

Verwijderd

*proest*

leg er 100 piek bij en je hebt een mooie siemens :D
ik zou echt voor kwaliteit gaan en geen sagem kopen.. tja of je moet van die spelletjes houden zoals mini golf en wat daar nog meer op zit :D

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 15:33 schreef mafiasven het volgende:
*proest*

leg er 100 piek bij en je hebt een mooie siemens :D
ik zou echt voor kwaliteit gaan en geen sagem kopen.. tja of je moet van die spelletjes houden zoals mini golf en wat daar nog meer op zit :D
is de sagem van slechte kwaliteit dan? en ik hoef niet 1 met heel erg veel functies (zoals de nokia) zolang hij maar klein is (heb nu een pocketline gripz :*)

of is een sagem slecht?

Twitter

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 15:36 schreef Goten het volgende:

[..]

is de sagem van slechte kwaliteit dan? en ik hoef niet 1 met heel erg veel functies (zoals de nokia) zolang hij maar klein is (heb nu een pocketline gripz :*)

of is een sagem slecht?
naja kijk om te zeggen dat die slecht is.. voor die prijs heb je gewoon telefoons met en betere kwaliteit.. en tja nokia heeft veel funties maar die heeft elke telefoon tegenwoordig wel.. het gaat om het nut van die functies :)
hmmz je wil een kleine telefoon zijn er niet genoeg andere telefoons die klein zijn en veel goedkoper ?

• DJTimo
  • Laatst online: 18:09
Op donderdag 03 januari 2002 15:36 schreef Goten het volgende:
of is een sagem slecht?
Sagem is op zich niet slecht. Zolang je niet de MC 920/940 serie koopt. Van die serie is 50% van de toestellen brak. Alle andere series doen qua kwaliteit niet (veel) onder aan Nokia/Siemens/etc volgens mij...

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 15:50 schreef mafiasven het volgende:

[..]

naja kijk om te zeggen dat die slecht is.. voor die prijs heb je gewoon telefoons met en betere kwaliteit.. en tja nokia heeft veel funties maar die heeft elke telefoon tegenwoordig wel.. het gaat om het nut van die functies :)
hmmz je wil een kleine telefoon zijn er niet genoeg andere telefoons die klein zijn en veel goedkoper ?
ik wil wel weer 1 met spelletjes (voor onder de les) en veel beltonen vandaar dat ik de sagem ook geschikt vond :) kijk een nokia heeft bijna iedereen (en ik wil us wat anders dan mijn gripz :P) libertel is ook wel goed geloof ik.. heeft iemand ervaring met die tel trouwens?

Twitter

Verwijderd

Voor een 300 piek heb je een als nieuw uitziende Ericsson T28, ik weet er nog wel eentje :P

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 15:58 schreef Sarge het volgende:
Voor een 300 piek heb je een als nieuw uitziende Ericsson T28, ik weet er nog wel eentje :P
2de hands zkr?

Twitter

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 15:57 schreef Goten het volgende:

[..]

ik wil wel weer 1 met spelletjes (voor onder de les) en veel beltonen vandaar dat ik de sagem ook geschikt vond :) kijk een nokia heeft bijna iedereen (en ik wil us wat anders dan mijn gripz :P) libertel is ook wel goed geloof ik..
[siemens promotion mode] pak dan gewoon de c45 mooi toestel en je kunt nog online tegen elkaar gamen ook >:) :+
en beltonen die kun je er ook inzetten leuk toch :)
over libertel verder geen klacht perfect netwerk :)
[/siemens promotion mode]

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 15:59 schreef mafiasven het volgende:

[..]

[siemens promotion mode] pak dan gewoon de c45 mooi toestel en je kunt nog online tegen elkaar gamen ook >:) :+
en beltonen die kun je er ook inzetten leuk toch :)
over libertel verder geen klacht perfect netwerk :)
[/siemens promotion mode]
en hoe duur is dat ding? :)

Twitter

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 16:11 schreef Goten het volgende:

[..]

en hoe duur is dat ding? :)
350 :+
eeuuuhhhh

€ 159,09 :D :+

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 16:19 schreef mafiasven het volgende:

[..]

350 :+
eeuuuhhhh

€ 159,09 :D :+
precies.. zoveel heb ik nie echt over voor een tel :) moet wel leuk blijven ;)

Twitter

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 16:25 schreef Goten het volgende:

[..]

precies.. zoveel heb ik nie echt over voor een tel :) moet wel leuk blijven ;)
das 100 gulden meer :o
maar koop dan 1 van de 35 serie ook leuk :)

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 14:56

BFS

Rude awakening

Mijn mammie ( :* ) heeft een Sagem en ik vind het een onding, onduidelijk in menu's en ligt niet echt lekker in de hand.
Nou is het wel een ander type als dat de topicstarten heeft maar goed het helpt misschien om een algemene indruk te krijgen van Sagem.
Ik zelf ben in bezit van een Ericsson t28s siemens c35i en een nokia 8210.
En vind qua totaalbeeld de Ericsson het fijnst in gebruik.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op donderdag 03 januari 2002 15:58 schreef Sarge het volgende:
* Kjev meldt! Voor 100,- wil ik hem van je hebben ;).

Topicstarter, ik zou idd geen Sagem kopen. Veel te groot, enorm lage kwaliteit (vriend van mij had er een).

Wil je lowbudget blijven, kun je bijvoorbeeld de Sony J5 met Telfort kopen voor 270,-. Er zijn zat andere opties, kijk maar bij de verschillende providers.

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 17:34 schreef KevinLevie het volgende:

[..]

* Dennahz meldt! Voor 100,- wil ik hem van je hebben ;).

Topicstarter, ik zou idd geen Sagem kopen. Veel te groot, enorm lage kwaliteit (vriend van mij had er een).

Wil je lowbudget blijven, kun je bijvoorbeeld de Sony J5 met Telfort kopen voor 270,-. Er zijn zat andere opties, kijk maar bij de verschillende providers.
wat versta je onder lage kwaliteit dan??

Twitter

Verwijderd

Ik zeg altijd: Sagem in tweeën :+
Ik vind het bullshit dat mensen geen Nokia kopen "omdat iedereen die al heeft" maar goed als je geen Nokia wil zou ik voor het merk Panasonic gaan. Volgens mij is de gd 30 niet zo duur. Ik heb ooit een Gd 90 gehad en dat is mij zeer goed bevallen.

Maar je hebt wel een voorkeur naar hele apparte merken...
alcatel sagem :?

• kiekerjan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:28
Zou je niet verder rondkijken tussen die toestellen? http://www.libertel-vodafone.nl/izi/totaalpaketten/body.asp
Die Alcatel of Siemens c35 bijvoorbeeld lijken mij interessanter en die zijn evenduur.

These are my principles. If you don't like them I have others.

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 18:37 schreef kiekerjan het volgende:
Zou je niet verder rondkijken tussen die toestellen? http://www.libertel-vodafone.nl/izi/totaalpaketten/body.asp
Die Alcatel of Siemens c35 bijvoorbeeld lijken mij interessanter en die zijn evenduur.
ook groter :(

Twitter

• Kjev
Op donderdag 03 januari 2002 18:20 schreef Goten het volgende:
wat versta je onder lage kwaliteit dan??
Toestel ging continu stuk, beeld viel uit, knoppen deden het niet, standbytijd was laag. Het uiterlijk is ook, hmm... hoe zal ik dit zeggen... niet om over naar huis te schrijven.

Kijk anders eens op kieskeurig.nl of je gebruikerservaringen over dit toestel kunt vinden.

• Kjev
O ja, nog even een paar alternatieven:

Dutchtone
Ericsson T20s 135,68 ( 299,-)
Motorola V2288 Motorola V2288 90,30 ( 199,-)
Panasonic GD92 135,68 ( 299,-)
Samsung R210 139,- ( 306,32)
Siemens c35 Siemens c35 135,68 ( 299,-)
Siemens m35 Siemens m35 135,68 ( 299,-)

Libertel
- Alcatel OT311, adviesprijs EUR 112,99 (f 249,-) (nieuw)
- Trium Mars, adviesprijs EUR 112,99 (f 249,-)
- Siemens A35, adviesprijs EUR 112,99 (f 249,-)
- Philips Savvy Vogue, adviesprijs EUR 90,30 (f 199,-)
- Siemens C35i, adviesprijs EUR 112,99 (f 249,-)

Telfort
Sendo S200 249,- ( 112,99)
Sony J5 279,- ( 126,60)
Motorola T205 249,- ( 112,99)
Siemens M35i 249,- ( 112,99)

Edit: Eurotekens doen het hier niet, maar je zult wel begrijpen wat wat is 8-).

Verwijderd

de kwaliteit vd accu's van sagem is slecht!

khad als eerste foon een sagem en de accu was zo stuk, nog geen maand later was de accu van mijn zus ook stuk :(

Verwijderd

libertel is vreselijk kut jezus wat een kut
klote help desk te veel om op te noemen
kijk eens of telfort of dutchtone leuke heeft
had er vroger veel op tegen op deze twee
maar nu vindt ik ze perfect
oja siemens is goed nokia maar neem geen sagem kut ding

Verwijderd

Kijk maar op www.bellen.com Daar kun je zelf bijn alle toestellen vergelijken.

Je kunt bijna overal op vergelijken. Als ik jou was zou ik daar eerst kijken.

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 19:33 schreef finelookingme het volgende:
dutchtone en telfort hebben bijna nergens bereik toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.sagem.com/en/produits-en/telephonie-mobile-en/zoom-3020-rouge.jpg

The SAGEM MW 3020 offers intuitive browsing capability and its WAP shortcut key provides you with access to plethora of information: weather, forecasts, news, the Stock Exchange rates, traffic news... The big graphic screen means that you can make the very best use of all your mobile's functionnalities: up to 8 lines of text with zoom mode or full effect.

You can customise your SAGEM MW 3020: change the colour with its interchangeable front covers, download ringing tones, make up your own tune, or even make up your own directory with the call user groups function by giving them icons and a ringing tone.

The SAGEM MW 3020 offers all the performance of the new generation product it is: dual-band, 7 days of stand-by time, hands-free speaker phone, vibrating device, Easy Message T9, graphic display, games, animated icons and graphics...

is dus niet een oude maar een nieuwe met wap

Twitter

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 19:46 schreef Goten het volgende:

[..]

[afbeelding]

The SAGEM MW 3020 offers intuitive browsing capability and its WAP shortcut key provides you with access to plethora of information: weather, forecasts, news, the Stock Exchange rates, traffic news... The big graphic screen means that you can make the very best use of all your mobile's functionnalities: up to 8 lines of text with zoom mode or full effect.

You can customise your SAGEM MW 3020: change the colour with its interchangeable front covers, download ringing tones, make up your own tune, or even make up your own directory with the call user groups function by giving them icons and a ringing tone.

The SAGEM MW 3020 offers all the performance of the new generation product it is: dual-band, 7 days of stand-by time, hands-free speaker phone, vibrating device, Easy Message T9, graphic display, games, animated icons and graphics...

Dat kreng heb ik ook gehad en is al 2 keer kapot geweest eerste keer deed het uit knoppie het niet meet 2e keer halve display kapot. ben blij dat ik nu een T29 heb.

• BFS
  • Laatst online: 06-03 14:56

BFS

Rude awakening

Op donderdag 03 januari 2002 19:33 schreef finelookingme het volgende:
Goed beargumenteerd ;)

Helpdesk bellen? waar heb je gathering.tweakers.net dan voor? :)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03 22:21

Sick Nick

Drop the top!

Op donderdag 03 januari 2002 19:46 schreef Goten het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dat achterlijk zware prutsding heeft m'n zusje ook, echt een kingsize telefoon met klotemenu's. Ze moet dat ding ook elke 2 dagen aan de lader gooien, dat schiet toch niet op :?
Doe mij maar m'n T28s, klein, licht, duidelijk, veel opties, tetris+patiance *D

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

telfort en dutchtone (geen buitenland) hebben idd iets slechter bereik, maar ben ook, eigenlijk zijn KPN en Libertel te beste. In het dagelijks gebruik merk ik echter weinig van mijn overgang van Libertel naar nu Telfort.

Het grote nadeel aan deze phone vind ik de aanwezigheid van een antenne! ik heb niemand hier nog overgehoord maar een antenneloos toestel is echt een verademing boven al die uitsteksel in je broek/jaszak. Verder mooi toestel...

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Kjev
Op donderdag 03 januari 2002 21:35 schreef Sick_Nick het volgende:
Doe mij maar m'n T28s, klein, licht, duidelijk, veel opties, tetris+patiance *D
Die ga ik denk ik binnenkort ook aanschaffen (hij is nu met D* pakket vrij voordelig). Heb je de slim of de high capacity accu? Hoe lang is je standby-tijd ongeveer? Tetris roels btw op een display van 3x2 o.i.d. :9.

Misschien is mijn afkeer van Sagem ook een kwestie van smaak. Die toestellen zien er toch niet uit?

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
ok.. ik zal nog even over mijn keuze nadenken :P

Twitter

Verwijderd

dat plaatje van die sagem is zeker ware grootte :D :+
denk er goed overna ja :) ga anders eens naar een tel winkel om te voelen hoe ze in de hand liggen enz

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03 22:21

Sick Nick

Drop the top!

Op donderdag 03 januari 2002 21:52 schreef KevinLevie het volgende:

[..]

Die ga ik denk ik binnenkort ook aanschaffen (hij is nu met D* pakket vrij voordelig). Heb je de slim of de high capacity accu? Hoe lang is je standby-tijd ongeveer? Tetris roels btw op een display van 3x2 o.i.d. :9.

Misschien is mijn afkeer van Sagem ook een kwestie van smaak. Die toestellen zien er toch niet uit?
Heb hem niet met zo'n wazig pakket maar netjes uit de fabriek met de 3 accu's. Met die ultra slim line accu (achterlijk plat) doe ik 80 uur, neem ik de normale batterij, dan over de 130 uur en met de dualsim batterij ga ik over de 250 uur. Maar die dualsim is mij te dik, die neem ik alleen mee op vakantie.
En ja, tetris rulez! Telefoon kwart slag draaien, heen en weer met het schuifje, draaien met de 6 en vallen met de 9 (of omgedraaid, weet niet uit m'n hoofd maar gaat altijd goed :+ )

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
welke telefoon raden jullie me dan aan voor rond de 250 gulden? moet wel van libertel zijn :)

Twitter

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
schop :P

Twitter

• Kjev
Op vrijdag 04 januari 2002 11:09 schreef Goten het volgende:
welke telefoon raden jullie me dan aan voor rond de 250 gulden? moet wel van libertel zijn :)
Waarom wil je persé Libertel? Ik vind de toestellen bij Libertel-pakketten niet echt geweldig. Ik persoonlijk zou denk ik voor die prijs voor de Sony J5 bij Telfort gaan.

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 13:08 schreef KevinLevie het volgende:

[..]

Waarom wil je persé Libertel? Ik vind de toestellen bij Libertel-pakketten niet echt geweldig. Ik persoonlijk zou denk ik voor die prijs voor de Sony J5 bij Telfort gaan.
plzz niet schoppen topicstarter :+
en libertel, omdat libertel gewoon kwaliteit betekent, en telfort is landelijk gezien nog best wel brak.. En tja dat icm met een sony :+ neej dankje :P ;) :+

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
is een siemens c35i wat?

lekker klein + libertel + 250 piek *D

of is dat ook al niks?

Twitter

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 17:21 schreef Goten het volgende:
is een siemens c35i wat?

of is dat ook al niks?
ja ik vind t een goede keus leuk toestelletje en dan ga je m lekker modden zie t topic van jaromir :)

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 17:21 schreef Goten het volgende:
is een siemens c35i wat?

of is dat ook al niks?
Is wel leuk toestel met goede functies etc alleen beetje ouder model , als je daar niks op tegen hebt zou ik em nemen. :)

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter

Twitter

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
heeft iemand die tel trouwens zelf ook? zo ja kan je dan ff zeggen wat voor functies erop zitten?

zoals :

beltoon (zelf maken of via internet sturen)
trilfunctie ?
standbye tijd

en eventueel nog meer als je zin hebt om ut hier neer te zetten ;)

tnx

Twitter

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 17:34 schreef Goten het volgende:
heeft iemand die tel trouwens zelf ook? zo ja kan je dan ff zeggen wat voor functies erop zitten?

zoals :

beltoon (zelf maken of via internet sturen)
trilfunctie ?
standbye tijd

en eventueel nog meer als je zin hebt om ut hier neer te zetten ;)

tnx
kheb me gehad.. beltonen kun je of uploaden via kabeltje of zelf intoetsen via internet sturen gaat niet. trilfuntctie zit erop hij trilt met 3 korte trilletjes.
Standby tijd ligt eraan welke batterij je hebt. heb je de normale batterij dan gaat die wel klein weekje mee.
Hmmz nog meer dingen... leuke spelletjes voor als je echt ff niks te doen hebt. Sneltoetsen functie zodat je met de linkerknop handig je eigen voorkeur in kunt stellen zoals bijvoorbeeld spellen, of berichten. Sneltoetsen met bellen onder elk nummer kun je een telefoonnummer plaatsen om makkelijker naar vrienden te bellen bijvoorbeeld 1. is jaap
2. is kees enz enz

kijk ook eens op www.siemens.nl/mobile

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 17:38 schreef mafiasven het volgende:

[..]

kheb me gehad.. beltonen kun je of uploaden via kabeltje of zelf intoetsen via internet sturen gaat niet. trilfuntctie zit erop hij trilt met 3 korte trilletjes.
Standby tijd ligt eraan welke batterij je hebt. heb je de normale batterij dan gaat die wel klein weekje mee.
Hmmz nog meer dingen... leuke spelletjes voor als je echt ff niks te doen hebt. Sneltoetsen functie zodat je met de linkerknop handig je eigen voorkeur in kunt stellen zoals bijvoorbeeld spellen, of berichten. Sneltoetsen met bellen onder elk nummer kun je een telefoonnummer plaatsen om makkelijker naar vrienden te bellen bijvoorbeeld 1. is jaap
2. is kees enz enz

kijk ook eens op www.siemens.nl/mobile
dus wel mooi toestel.. :)

bedankt voor de informatie!!

Twitter

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
die link werkt niet ..

wat voor games zitten op die tel eigenlijk?

Twitter

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 23:20 schreef mafiasven het volgende:
dat plaatje van die sagem is zeker ware grootte :D :+
denk er goed overna ja :) ga anders eens naar een tel winkel om te voelen hoe ze in de hand liggen enz
Die telefoon is hier anders heel klein, op een 9" kassa monitor :D

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 18:41 schreef Toverstaf het volgende:

[..]

Die telefoon is hier anders heel klein, op een 9" kassa monitor :D
ik wil hem al niet meer.. ik ben van gedachten veranderd en wil nou waarschijnlijk een siemens c35i.. heb je daar nog info over? bijvoorbeeld wat voor games er op zitten? :)

Twitter

• m-m
  • Niet online

m-m

*huiver* sagem
ik had een sagem, van dutchtone, en dat ding is echt van ellende uitelkaar gevallen. De antenne brak af, de opdruk van de toetsen verdween veel te snel. De accu pastte niet goed (speling) waardoor hij soms geen contact maaktte -> telefoon uit zonder dat je het door hebt. Op het einde viel er zelfs een toets uit zodat je op de printplaat moest drukken. Toen heb ik het ding tegen de muur kapot gegooid en besloten nooit meer aan Sagem te gaan doen.

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 18:51 schreef Goten het volgende:

[..]

ik wil hem al niet meer.. ik ben van gedachten veranderd en wil nou waarschijnlijk een siemens c35i.. heb je daar nog info over? bijvoorbeeld wat voor games er op zitten? :)
hmmz omdat de software van microsoft is zitten er volgende games op:

mijnenveger
doolhof
quattopoli
reversi

:+

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 16:47 schreef mafiasven het volgende:

[..]

hmmz omdat de software van microsoft is zitten er volgende games op:

mijnenveger
doolhof
quattopoli
reversi

:+
software van m$ ? hmm moet ik nog ff denken of ik hem wel wil..

Twitter

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 16:49 schreef Goten het volgende:

[..]

software van m$ ? hmm moet ik nog ff denken of ik hem wel wil..
ja er staat heel leuk bij als je zo'n spel speelt.. "met de groeten van microsoft" :+ maar dat zegt weinig over de kwaliteit van de telefoon hoor ;)

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 16:54 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ja er staat heel leuk bij als je zo'n spel speelt.. "met de groeten van microsoft" :+ maar dat zegt weinig over de kwaliteit van de telefoon hoor ;)
oh ja.. dan is het goed.. zolang m$ de tel maar niet ontworpen heeft vinnik het best >:)

Twitter

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 16:55 schreef Goten het volgende:

[..]

oh ja.. dan is het goed.. zolang m$ de tel maar niet ontworpen heeft vinnik het best >:)
neej hoor.. :D
maar t draait wel op m$ :D
een soort windhoos op de gsm :+
Pagina: 1