Toon posts:

[XP] SCSI plextor synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Sinds enige tijd heb ik Windows XP Pro nl en wil ik graag mijn eigen gecomponeerde muziek branden.
Maar na 2 keer proberen lukt het mij nog steeds niet om een cd goed te laten eindigen (lees: 100% voltooien).

In alle voorgaande versies ( win 2000 heb ik nooit gebruikt) kon je heel mooi een vinkje zetten bij "synchronisatie" bij de cd-rom eigenschappen.

Nu, met windows xp pro, kan ik niet eens internetten en de cd-rw stopt er al mee. Met de mededeling "write error" :?

En wat ook heel vervelend is, is dat elke keer mijn cd-rom opnieuw moet starten om te lezen van een andere cd, om de te kopieëren.

Wie geeft mij advies.
Alvast heel erg bedankt.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Ehm, misschien wat meer info, brandertype, cdrom type, scsi controller, brand software....
:?

Dan kunnen we er beter mee uit de voeten.
Das altijd ook het lastigste, probeer alles zo exact mogelijk te definieren en te benamen, anders is het alsnog zoeken naar een naald in een hooiberg, veel klanten vinden dat ook altijd lastig, maar geeft niks :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Nou, daar gaat ie dan.

Asus A7V
AMD TB 1 GHZ
1 GB PC133 RAM Kingson
2 x Quantum 10KII 36,7
Adaptec 19160 PCI
SCSI CD-ROM Plextor "UltraPlex 40 Max"
SCSI CD-RW Plextor "12/10/32s"
Iomega ZIP 100 IDE

• Sundead
  • Laatst online: 27-04-2024
Bus mastering van je pci aanstaan, firmware update'je plegen op zowel je cd-romspeler als je brander, via 4-1 drivertjes installen, nieuwe drivertjes voor je SCSI controller erbij pakken, die van xp schijnen niet zo fris te zijn voor je controller,
althans, meen dat dat de beleving was van game over....

Probeer het eens!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Welke software gebruik je om te branden?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Topicstarter
NERO 5.5.6.4 OEM

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:59
Heb net ff de LSI drivers voor mn NCR 810 kaartje geinstalleerd en ik heb ook Sync Transfer. Ligt dus gewoon aan de zuigdrivers die standaard in Windows zitten :(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op donderdag 03 januari 2002 23:37 schreef Cyberpope het volgende:
Welke software gebruik je om te branden?
mmm met deze versie heb ik zelf ook grote problemen met het branden, zelf heb ik dezelfde plextor die jij ook gebruikt, versie 5.5.351 is de enige welke bij mij goed werkt (ook het afsluiten van een cd tot 100%)

ik zou zeggen download een oudere versie, en probeer deze,

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan bij adaptec geen XP drivers voor mijn 19160 kaart downloaden. Nou, dan maar een lagere versie!

BEdankt!

Verwijderd

Misschien werken de Win2000 drivers ?? wel belachelijk dat Adaptec geen drivers heeft voor XP !!!

• Richard_
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik heb dezelfde 2 plextors aan een adaptec 2904 scsi kaart en geen problemen met branden onder XP gebuik nero 5.5 clone cd 3.0 en cd creator 5 {even update halen} groetjes en s6

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:59
Ik heb ook geen probleem als Sync transfer uitstaat, maar waar koop je een 40X CD-ROM die ook wel 50X doet voor als ie door de SCSI controller op 20X blijft hangen?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Oplossing:

Het bleek aan de standaard drivers voor de Adaptec 29160 van WinXP te liggen |:(

Ik heb een SP3A van Adaptec gedownload en daarvan de Windows 2000 drivers voor de 29160 gebruikt :) (Adaptec SCSI Card 29160 - Ultra160 SCSI)

En probleem is opgelost >:)

webOS all the way!

Pagina: 1