Toon posts:

Counterstrike loopt vast :(....

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een tijdje speel op mn computer ( celeron 733, 380mb ramm, ati fire rage pro en nog wat standaard stuff OS: Win ME)

staat ie in eens vast, het is geen lag, mn pc staat gewoon vast... hebben meer peops last van dit prob? (ik heb de ati overwlowed patch al geinstalld dus daar ligt ut niet aan :) :()

Verwijderd

Windhoos ME, dat zegt al genoeg
maar ff serieus , zorg dat 98SE of 2000 Pro krijgt

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kom op dit is je 3e post vandaag al over je CS problemen..1 is er al dicht, is dat geen teken aan de wand ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 15:19 schreef KillerAce_NL het volgende:
Kom op dit is je 3e post vandaag al over je CS problemen..1 is er al dicht, is dat geen teken aan de wand ?
:? nee :?
:)

Mare, windows me heb ik ook hier op staan (zie sig) en counter strike draait perfect........ :)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Jaja dat zeg je elke keer als iemand je op dubbelposten e.d. wijst, dan is ineens je probleem voorbij ??? Vaag...

• Robin
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 15:08 schreef Webmasterok het volgende:
staat ie in eens vast, het is geen lag, mn pc staat gewoon vast... hebben meer peops last van dit prob? (ik heb de ati overwlowed patch al geinstalld dus daar ligt ut niet aan :) :()
Op donderdag 03 januari 2002 15:21 schreef Webmasterok het volgende:
Mare, windows me heb ik ook hier op staan (zie sig) en counter strike draait perfect........ :)
Wat is je probleem dan :?

Verwijderd

Topicstarter
LeeZ dan een keer(of misschien was ik wat vaag maarok), ik heb hiero 5 computers staan, en op de comp (zie sig) staat ook windows me en daar draait cs gewoon goed op.

En op de andere comp (zie specs in eerste post) staat ook windows me, maar daar loopt windows me op vast....

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja, het is goed hoor... zo kunnen we nog wel even door :z

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.