Kee, dit is oud nieuws: Final Fantasy 8 ziet er verneukt uit met een GeForce 2 Ultra. Maar met de Patch blijven de kleuren nog steeds verneukt. En ook de desktop resolutie/kleuren veranderen helpt niet. Is er al een oplossing
Verwijderd
voor oud nieuws is er altijde de search 
jah ipv van dit stukje tekst te typen kon ik ook het antwoord geven, maar ik ben te lui
jah ipv van dit stukje tekst te typen kon ik ook het antwoord geven, maar ik ben te lui
oh oh oh.....
download de geforce patch.
Als het beeld nog steeds niet goed is, (strepen door het beeld)
ga dan naar je geforcedrivers tabblad, dan naar Direct3d->meer direct3d en zet de waarde daar op 6 of 7.
zo moet het beeld goed zijn.
omdat FF8 alleen maar 640x480 draaid kan je ook nog AA aanzetten, dat haalt de kaart makkelijk
download de geforce patch.
ga dan naar je geforcedrivers tabblad, dan naar Direct3d->meer direct3d en zet de waarde daar op 6 of 7.
omdat FF8 alleen maar 640x480 draaid kan je ook nog AA aanzetten, dat haalt de kaart makkelijk
als je dit hebt gedaan moet het beeld goed zijn....Op donderdag 03 januari 2002 18:01 schreef enrico het volgende:
wat is er niet goed met het beeld bij jullie dan?
Pagina: 1