Toon posts:

draaitafel op pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
JA ik heb dus twee Techics SL-1210 MKII staan met al me hardcore vinyl. Heb alleen geen mengpaneel meer. En me DTS set wil ze ook niet hebben.
Kan ik er toch eentje op me geluidskaart zetten om me platen digitaal te catalogiseren?????????

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10
wel ff een pick-up pre (met RIAA-correctie) tussen zetten.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Tuurlijk. Lekker opnemen met bijvoorbeeld Cooledit werkt prima!

Met de interne (windows) mixer ff het geluidsniveau netjes maken en dan lekker de hele bende opnemen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 15:02 schreef blissard het volgende:
wel ff een pick-up pre (met RIAA-correctie) tussen zetten.
:? en dit betekend?? :?

weet wel dat die platenspelers die vroeger bij je ouders boveniop de stereo stonden, dat die voorversterkd zijn, en die dj-dingen niet. En dat ik vroeger een stereo had met twee verschillende phono ingangen.....

Verwijderd

Je geeft het antwoord zelf al. Je hebt dus een voorversterker nodig. Die zit in alles met een phono-ingang, dus zorg dat je iets vindt met een phono-in en een line-out (voor nar je geluidskaart).

Ik zal je verder verhalen over RIAA-filters etc etc besparen, evenals een verwijzing naar de search. Als je inets kan vinden ligt dat denk ik meer aan jou dan aan de databasae, ik heb nl persoonlijk al minstens 4 keer antwoord gegeven op een soortgelijke vraag, en met mij nog vele anderen...