Software voor subwoofer

Pagina: 1
Acties:

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 02:03
Mijn broer is nu 2 weken op vakantie naar Spanje, en ik heb dus zijn subwoofer (Microsoft Digital Surround System) 'ff' geleent. Ik heb Windows 2000 en hij doet 'goed'. Op de USB aansluiting pakte die hem gelijk en instalde die hem ook. Maar ik wil alles kunnen instellen aan de subwoofer, ik heb er wel softwrae van gezien, maar die doet alleen onder Win98. Heeft iemand goede proggies hiervoor? Thanks

• Milenco
En weet iemand nog waar ik .eqf bestanden voor winamp kan vinden?

Verwijderd

Sjeez, softwarematige besturing...hoe verzinnen ze 't :P

Is dit het setje wat je bedoelt?

Ik denk dat de software voor dit uhh....microsoft product ;) nogal specifiek is, dus je zult toch echt bij microsoft zelf moeten kijken. Hebben ze de W2K software nog niet uitgebracht, dan zal je ffies moeten w8en vrees ik......

• Milenco
jah!!
cool setje :)
moet dat dan persee met software van Microsoft, ik bedoel dat je bevoorbeeld de bass en zo lager en hoger kan doen, dat soort spul

Verwijderd

eqf = Equalizer Settings File ?

probeer 't hier eens :) http://www.altavista.com/cgi-bin/query?sc=on&hl=on&q=%2Bwinamp+%2Beqf&kl=XX&pg=q

• Milenco
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/products/hardware/library/images/speakers/page2/chart.gif

Dit setje ROELT! :)

Verwijderd

ja ik weet ook niet precies hoe dat ding werkt, maar het lijkt mij dat je met die software van dat CD-tje de firmware in dat ding aanstuurt, en dat lijkt me nogal specifiek voor een bepaald apparaat.

Als er geen knoppies op dat ding zitten zul je die microsoft software moeten gebruiken

Verwijderd

Dit setje ROELT!
mwah :P, 'k zou het zelf nooit van mijn leven kopen :)

maar ja, laten we maar geen hifi vs pc-speakers flamewar starten ;)

• Milenco
Silacoid ik zocht op +".eqf" :)

• Milenco
hehe, setje is toch van m'n broer :P
een dag van te voren als die trug komt vlug alels weer terug zetten :P

• Milenco
Er zitten BTW alleen maar knopje aan, 5:

_ _ _ _ _
| | | | | | | |
| | |
\/ \/ \/
aan/ recht/ hard/
uit links zacht

GVD lukt niet
1 voor aan en uit, 1 voor harder, 1 voor zachter, 1 voor geluid links, 1 voor gluid rechts

maar er zijn toch wel proggies waar je de bass ed meer kan instellingen, toch ook met zoiets als eq(f), en kon BTW bij altavista nietys vinden :'(

• Milenco
Volgens mij iets gevonden :)

Verwijderd

Euh dat kan toch gewoon in winamp of licht dat nou aan mij.
open de equalizer en speel eens met de instellingen. daar kun je de bass wel mee accentueeren of anders zit er vast wel een preset voor in(probeer full bass). dan heb je in iedergeval goed bass geluid als je MP3z draait. wat je moet doen om meer bass te krijgen gewoon in windows zou ik niet weten maar er is vast wel een equalizer voor.
succes

thavinny

• Milenco
thnx, is idd alleen voor winamp, maar ik zoek dus ook van die bestanden, van die voorgrpogrammerde (Net zoals bij winamp)

Verwijderd

presets zijn gewoon van te voren ingesteld...maar waarom zou je moeilijk doen als je net zo goed die schuifjes zelf omhoog kan doen??

enneh wijsneus met je .eqf, de meeste searchengines zoeken niet op die punt, want dat is een scheidingsteken.

• Milenco
oops :)

• Milenco
voorgestelde die zijn beter, die lui hebben er verstand van

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bass en Treble kun je ook gewoon regelen met de windows mixer... (=volumeregeling). Opties>Geavanceerde shit aanzetten. Nu heb je een aantal extra mogelijkheden, waaronder een knop "geavanceerd". In een nieuw venstertje kan je vervolgens hoge en lage tonen bij regelen.
Pagina: 1