altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Verwijderd
Duhh, de Hollywood+ is een MPEG1/2 decoder, die gaat dus geen gehackte MPEG4 codec afspelen. Enige mogelijkheid voor jou is dan de TV-out van je videokaart te gebruiken, als je die hebt. Niet dat dat zo'n geweldig beeld op levert, maar als je voor het goede beeld gaat kun je net zo goed een DVDtje kopen....en mun hollywood+ speelt geen divx?!
[edit:typo]
van matrix of starwars koop ik het dvdtje wel...maar van there is something about mary kijk ik net zo lief de divx 
tvout gebruiken is irri als je tv stuk verderop staat met marmitek....moet ik op en neer lopen en kijken waar mijn muis staat als mijn beeldscherm uitgaat
tvout gebruiken is irri als je tv stuk verderop staat met marmitek....moet ik op en neer lopen en kijken waar mijn muis staat als mijn beeldscherm uitgaat
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
daarom zijn alle marmitek dozen open als je er een bij mycom koopt...van al die mensen die daar thuis pas achterkomen