Toon posts:

Mening over Philips 107MB 17''

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had graag jullie mening over deze monitor...

Ik heb zelf deze monitor en opeen *ploef* en ik krijg wel beeld mare het is veels te donker.... Hij doet het soms wel mare om de ongeveer 6 minuten komt er weer zo een knal..

Iemand die dit probeem ook heeft of gehad heeft???

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ik zou maar eens teruggaan naar de winkel als er nog garantie op zit. Klinkt als defect. Is het trouwens dezelfde "ploef" als dat je de monitor degaussed?

Wat voor videokaart gebruik je, en zit niet toevallig 1 van de pinnetjes in de VGA connector krom? Ik heb bij een oude monitor ook wel eens iets dergelijks meegemaakt om die reden.

Verwijderd

107s21, na 2 weken kaduuk, vervangen, na 3 dagen kaduuk....107s20 draait al maanden super...

PLips: Make better things....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 15:15 schreef BobRoss het volgende:
Ik zou maar eens teruggaan naar de winkel als er nog garantie op zit. Klinkt als defect. Is het trouwens dezelfde "ploef" als dat je de monitor degaussed?

Wat voor videokaart gebruik je, en zit niet toevallig 1 van de pinnetjes in de VGA connector krom? Ik heb bij een oude monitor ook wel eens iets dergelijks meegemaakt om die reden.
Met een andere monitor doet ie het perfect :)

• oc_maniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 00:15
Heb hier een MB die het een hele tijd goed heeft gedaan (volgens zeggen) helaas issie stuk, printplaat kaduuk. Een te donker beeld? Buis kapot, (hoog)spanningsregulator stuk zou ik gokken :'( Als je hem weg doet, geef ff een gil mischien dat de print zelf nog goed is, kan ik nog goed gebruiken.

Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB

Verwijderd

ik heb em al 1.5 jaar en hij doet het als een speer (als 3e monitor ondertussen)

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

The_Duke

ho gek!

ik heb al bijna 4 jaar de 107 mb van philips, machtig mooie monitor en doet het perfect, ding staat zeker 15 uur per dag aan al 4 jaar lang zonder rare strepen en gekke kleuren gewoon perfect dus. :P :P

• oc_maniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 00:15
:'( :'( 'k moet huilen, als het zo een goede monitor is, staar ik hier tegen een defecte 107MB. Zal bidden helpen om een printplaat te vinden? :+

Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
ken een school waar ze steeds vervangen moeten worden. Dit omdat het beeld gewoon wazig is. Ze worden nu vervangen door de lightframe versie.
Trouwens kan iemand zeggen hoe goed at werkt lightframe of een andere moviemodus op een monitor?

diskeltische lurker

• The_Duke

The_Duke

ho gek!

Op vrijdag 04 januari 2002 19:09 schreef technopeuter het volgende:
ken een school waar ze steeds vervangen moeten worden. Dit omdat het beeld gewoon wazig is. Ze worden nu vervangen door de lightframe versie.
Trouwens kan iemand zeggen hoe goed at werkt lightframe of een andere moviemodus op een monitor?
wat doen ze daar op school met die monitoren??? eens in de zoveel tijd ff van de trap af gooien :?

tis wel zo dat monitoren op scholen veeeel sneller slijten, bij ons op school staan allemaal iiyama bakken en ze zijn bijna allemaal brak.

Verwijderd

...107G, al jaren perfect. :)

Verwijderd

Ik heb ook een 107 MB, dit is echt een dijk van een goede monitor.
Het enige nadeel vind ik dat ik geen drivers voor win XP kan vinden.
Nu geeft windows hem als standaart aan.
Weet iemand een site voor de drivers.

• The_Duke

The_Duke

ho gek!

Op zaterdag 12 januari 2002 17:24 schreef melanieromy het volgende:
wat geven die drivers dan voor extra functies :? ik heb nog nooit drivers voor een monitor geinstalleert

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 17:24 schreef melanieromy het volgende:
Drivers heb je nodig zodat XP weet wat de maximale frequenties en resoluties zijn voor de desbetreffende monitor. Een bestand met een hele rits 'drivers' is op de site van philips te downloaden.
http://www2.consumer.philips.com/global/b2c/common/downloads/downloadsResults.jhtml?dropdownGroupId=PCSTUFF&dropdownCategoryId=MONITORS_CAT&dropdownSubcategoryId=17INCH_MONITOR&dropdownButton=2&includeManuals=0&includeLeaflets=0&includeImages=0&includeSoftware=1&includeDirections=0&divId=0&includeSoftwareCheckbox=on&model=

• The_Duke

The_Duke

ho gek!

Op maandag 14 januari 2002 13:17 schreef BobRoss het volgende:

[..]

Drivers heb je nodig zodat XP weet wat de maximale frequenties en resoluties zijn voor de desbetreffende monitor. Een bestand met een hele rits 'drivers' is op de site van philips te downloaden.
bij mij worden die frequenties perfect herkent dus hier geen drivers nodig.

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 11:15 schreef Doek het volgende:

[..]

bij mij worden die frequenties perfect herkent dus hier geen drivers nodig.
Ja maar het heeft ook met het kleurenpalet te maken.
Als je drivers van je monitor worden herkent, of als windows je monitor herkent worden de kleuren zo natuurgetrouw op je monitor geprojecteerd.

• The_Duke

The_Duke

ho gek!

Op dinsdag 15 januari 2002 18:49 schreef melanieromy het volgende:

[..]

Ja maar het heeft ook met het kleurenpalet te maken.
Als je drivers van je monitor worden herkent, of als windows je monitor herkent worden de kleuren zo natuurgetrouw op je monitor geprojecteerd.
ohh zo, nou mijn monitor word prima herkent door me, 2000 en xp.

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 17:55 schreef Doek het volgende:

[..]

ohh zo, nou mijn monitor word prima herkent door me, 2000 en xp.
Maar wordt hij ook als een 107mb herkent of gewoon als een standaard monitor in je configuratiescherm/systeem.

Daar zit dus het verschil in wel of niet de goede kleuren palet
Pagina: 1