• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Hoi,

ik zit met het volgende:
Per 1 februari a.s. loopt mijn libertel contract af, daaraan gekoppeld zit nog wel een opzegter,ijn van 3 maanden, dus ik ben op z'n vroegst pas per april van mijn huidige abbonnement af. Nou zat ik er over te denken om over te stappen naar een andere aanbieder. Contractje via internet afsluiten, en je bent veel goedkoper uit. Vooral om dat ik er toch geen nieuwe telefoon bij hoef.

Maar nou kom ik er dus achter dat alle aanbieders (behalve Libertel) het contract in laten gaan op het moment dat je van hun de sim hebt ontvangen. Dat is echter niet de bedoeling, want ik wil graag mijn oude nummer behouden, dus pas per april gaan bellen, meteen met mijn oude nummer bij de nieuwe aanbieder.

Ik kan de nieuwe aanbieder wel mijn contract laten opzeggen, maar dan zit ik dus drie maanden met dubbele kosten. Doe ik het zelf (het opzeggen dus..) dan kan dat allemaal wel geregeld worden, ware het niet dat die **kels van Libertel het weer zo regelen dat zodra de nieuwe aanbieder contact opneemt met libertel mbt het nummerbehoud, de drie maanden opzegtermijn opnieuw ingaan |:( ...kortom, daar schiet ik niks mee op...iemand een oplossing?

PS-->geen oplossingen in de geest van, neem wel een ander nummer, dat is nl geen optie.

Alvast bedankt

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb ook die drie maanden opzegtermijn gehad toen ik van Libertel naar Dutchtone ging met behoud van nummer.
Maar Dutchtone heeft de na die drie maanden alle abonnementskosten tot de portering terugbetaald. En al die tijd heb ik gewoon met Libertel en Dutchtone kunnen bellen. Op mijn oude nummer gewoon met Libertel en op een tijdelijk nummer bij Dutchtone. Dat tijdelijk Dutchtone nummer werd op de dag dat mijn Libertel abonnement afliep keurig vervangen door mijn oude nummer.
Ik had de eerste twee maanden gratis bij Dutchtone, had tot de portering dus nog maar een maand betaald, maar kreeg wel het geld van drie maanden terug. Dat was dus bellen met geld toe, ideaal.
Dutchtone bevalt me trouwens veel beter dan Libertel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
hee, da's dan wel weer goed geregeld van dutchtone :) . Ben benieuwd of ze daar bij telfort ook intrappen ;) . Ik ga zo eerst maar es ff naar het Libertel-citypoint om te vragen wat ze daar voor me kunnen doen.

Hoezo bevalt dutchtone trouwens zo goed? Ik vind die abbo's van hun zo klote, met die dubbele belminuten als je naar mobiel belt...

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 14:58 schreef kamstra het volgende:
hee, da's dan wel weer goed geregeld van dutchtone :) . Ben benieuwd of ze daar bij telfort ook intrappen ;) . Ik ga zo eerst maar es ff naar het Libertel-citypoint om te vragen wat ze daar voor me kunnen doen.

Hoezo bevalt dutchtone trouwens zo goed? Ik vind die abbo's van hun zo klote, met die dubbele belminuten als je naar mobiel belt...
waarom wil je van libtel af? ]
je gaat er iig met telfort niet op vooruit ;) :+

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De kosten voor bellen naar vast en mobiel zijn gewoon hetzelfde. Ik heb een Allin 30 euro en bellen kost dan 13 eurocent per minuut naar vast en mobiel. Komt neer op 230 minuten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 14:59 schreef mafiasven het volgende:

[..]

waarom wil je van libtel af? ]
je gaat er iig met telfort niet op vooruit ;) :+
nee dat weet ik, maar het is puur kwestie van piekjes...ik ben ook maar een student ;). Als ik bij libtel blijf moet ik €34 betalen per maand, ik kan geen korting krijgen op mijn abbo, alleen op een nieuwe telefoon, maar die hoef ik niet per se. Daarom wil ik liever naar een andere aanbieder, maar die opzegtermijn is zo kl*te. Ik kan natuurlijk ook wel bij libtel blijven, maar dan moet een van jullie wel mijn oude telefoons overkopen...wie biedt: Siemens M35i + Nokia 7110... ;) Neem ik zelf wel zo'n mooie 6210 :) ....

Nou ja, ik zal eerst ff het libertel citypoint gaan checken nu, kijken wat die zeggen.. :)

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 15:05 schreef kamstra het volgende:

[..]

nee dat weet ik, maar het is puur kwestie van piekjes...ik ben ook maar een student ;). Als ik bij libtel blijf moet ik €34 betalen per maand, ik kan geen korting krijgen op mijn abbo, alleen op een nieuwe telefoon, maar die hoef ik niet per se. Daarom wil ik liever naar een andere aanbieder, maar die opzegtermijn is zo kl*te. Ik kan natuurlijk ook wel bij libtel blijven, maar dan moet een van jullie wel mijn oude telefoons overkopen...wie biedt: Siemens M35i + Nokia 7110... ;) Neem ik zelf wel zo'n mooie 6210 :) ....

Nou ja, ik zal eerst ff het libertel citypoint gaan checken nu, kijken wat die zeggen.. :)
tja studenten van tegenwoordig hebben het maar slecht he.. die m35 voor een vriendenprijs wilk m wel hebben om ermee te gaan knutselen enz :+
misschien kun je dna beter nog een abbo van ben nemen die zijn qua bereik toch wat beter dan telfort landelijk gezien.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 15:12 schreef mafiasven het volgende:

[..]

tja studenten van tegenwoordig hebben het maar slecht he.. die m35 voor een vriendenprijs wilk m wel hebben om ermee te gaan knutselen enz :+
misschien kun je dna beter nog een abbo van ben nemen die zijn qua bereik toch wat beter dan telfort landelijk gezien.
was maar een geintje van die telefoons hoor, die M35 krijgt m'n vriendin binnenkort wel, een 3210 is toch wel erg uit de tijd tegenwoordig ;) , en die 7110 houd ik voorlopig zel fnog wel ff. Maar wel goed dat je t zegt, ik zal idd nog ff naar ben gaan kijken, die had ik vroeger ook, was er wel redelijk tevreden over altijd.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
tsja, nieuwsflitsje...heb s ff zitten mailen met een gsm-bedrijfje op internet. Ik vroeg of ze mij ook een contractverlenging konden aanbieden voor mijn huidige abo (libertel 240) na overleg konden ze me €90,- teruggeven...misschien dat ik dat maar gewoon doe.

Pagina: 1