Ik heb een klein probleempje. Ik heb een html-mailing gemaakt.
De mail is volgens w3c HTML4.0 compatible en CSS compatible.
In de head heb ik een styleblock waarin in van bijvoorbeeld de TD bepaal welke achtergrondkleur ze moeten hebben en dat padding 10px is.
Ik roep deze op dmv <td class=oranje>blaat</td>
Als ik nu de mail bekijk in Outlook express ziet het er prima uit, maar in Hotmail ziet het er ranzig uit, omdat hij geen gebruik maakt van de classes. Dus dezelfde letters en geen oranje td's
Als ik de hotmail echter binnen haal via outlook express werkt het wel weer gewoon??
Weet iemand wat hier de oorzaak van is? Filtert hotmail de classes eruit ofzo?
Wat ik wel vreemd vind, is dat style's wél werken! Dus als ik nu zeg:
werkt het wel!
klik hier voor de code
Ik zit nu op mijn werk en kan vanaf hier niet instellen dat de mail naar een ander adres wordt gestuurd... Dus ik wordt zo overspoeld met mailtjes
Bedankt alvast!
De mail is volgens w3c HTML4.0 compatible en CSS compatible.
In de head heb ik een styleblock waarin in van bijvoorbeeld de TD bepaal welke achtergrondkleur ze moeten hebben en dat padding 10px is.
code:
1
2
3
4
5
| td.oranje{
background-color: #FF9000;
padding-left: 10px;
padding-right: 10px;
} |
Ik roep deze op dmv <td class=oranje>blaat</td>
Als ik nu de mail bekijk in Outlook express ziet het er prima uit, maar in Hotmail ziet het er ranzig uit, omdat hij geen gebruik maakt van de classes. Dus dezelfde letters en geen oranje td's
Als ik de hotmail echter binnen haal via outlook express werkt het wel weer gewoon??
Weet iemand wat hier de oorzaak van is? Filtert hotmail de classes eruit ofzo?
Wat ik wel vreemd vind, is dat style's wél werken! Dus als ik nu zeg:
code:
1
| <td style="background-color: #FF9000; padding-left: 10px; padding-right: 10px;">blaat</td> |
werkt het wel!
klik hier voor de code
Ik zit nu op mijn werk en kan vanaf hier niet instellen dat de mail naar een ander adres wordt gestuurd... Dus ik wordt zo overspoeld met mailtjes
Bedankt alvast!