Op vrijdag 11 januari 2002 12:47 schreef KingLois het volgende:
Het is inderdaad heel erg STOM van me om te groeten onder een post. Mijn beleefdheid wordt kennelijk niet op prijs gesteld. Ik wil dit forum gebruiken om wat wijzer te worden. En eventueel waar ik kan ook andere forum gebruikers te helpen. Mijn intentie lijkt me dus goed.
Lijkt me ook niks mis mee
Ik wordt echter niet goed van al die regeltjes die steeds uitgelegd worden.
Als je je er gelijk aan houd, hoeft het niet steeds weer uitgelegd te worden

.
Er is maar een enkeling die de topic die ik gestart ben met serieuze opmerkingen aanvult. Het is alleen maar zeiken over dat ik niet mag groeten, en dat het te traag wordt met fotos in den DB.
Mijn vraag was duidelijk HOE!!!
Programmeren is niet alleen een oplossing vinden voor je probleem, maar ook het evalueren van doplossing, en of er mischien niet betere oplossingen zijn. Het probleem dat jij hier aanstipt is al heel vaak langs geweest, en er zijn heftige discussies uit ontstaan (in DB vs FS) maar uiteindelijk blijkt in de meeste gevallen de FS oplossing de betere te zijn.
Kennelijk is er niemand die me daar mee kan of wil helpen. Laat ze dan allemaal hun ... houden. Geef een zinnig antwoord of lees verder in andere topics waar je misschien een zinnig antwoord kan geven.
De antwoorden (op die groet onder post berichten na) zijn juist erg behulpzaaam. Ze gaan zelfs al een stap verder dan waar jij nu bent. Er is al een antwoord gegeven over hoe je het in de DB zet, maar ondertussen zijn de mensen hier al bezig om je over te halen tot een nog betere oplossing. maw.. we zijn behulpzamer dan je denkt

.
[qoute]
Begrijp me niet verkeerd hoor. Als iemand zegt dat de database daar traag van wordt vind ik dat een zinnig antwoord. Dat kan ik me helemaal voorstellen. Maar vervolgens gaat de discussie alleen nog maar daar over.
[/quote]
Niks mis met je goede discussie toch? Het heeft toch nog steeds met je onderwerp te maken.
Ik hoop in de toekomst dit forum op een goede manier te kunnen gebruiken. En ik zal rekening houden met de regels. Als ik iets verkeerd doe dan zal ik dat van een moderator best wel te horen krijgen. Ik ben hier nog niet zo lang en moet misschien nog wel wat leren.
Wie niet