Toon posts:

Ruisende SB 128 PCI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leute,

ik heb een ruisende SB 128 PCI, wat bedoel ik daarmee.
als ik mijn compie aanzet dan hoor je nog niks in de speakers, dan ineens komt er een soort ruis die lijkt op elec.ruis! ik heb dit zowel bij een nieuwe speakerset als ibj een headset, dus het moet aan mijn kaart liggen. maar wat kan ik er aan doen?? nieuwe kopen??

Grz

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Is dit zomaar even een paar seconden of constant :?

Verwijderd

Topicstarter
constanter kan bijna niet, het geluid verschilt wel in toon en hardheid (beetje zoals die niuewe dubbeldekkers van de NS maar dan constant). Komt na +15 sec na booten PC en gaat dan door tot ie uit is.

Verwijderd

gewoon brakke kaart? al een andere kunnen proberen?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je alles geaard :?

Verwijderd

Topicstarter
ja, alles is geaard. Het probleem onstond nadat ik een keer met PC aan mijn boxen uit de kaart had geplugd en mijn stereo aansloot. Kan het zijn dat ie een stroomkick heeft gekregen?

nog geen adnere geprobeerd, niemand in mijn huis heeft een losse sc, aleen maar geintegreerde AC97 chips :P

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:15
Welk OS draai je? Ik had er op m'n ouwe pc'tje ook last van onder win95 maar onder win98 helemaal niet....

Verwijderd

Topicstarter
Win2K maar zelfs onder Win98 en WinXP doet ie het

Verwijderd

hmmm misschien dat er iets in de buurt staat dat gewoon erg veel storing veroorzaakt

Verwijderd

Topicstarter
TV = 2 meter weg
Stereo = 1.5 meter weg
beeldscherm = .75 meter weg
printer = .75 meter weg

denk niet dat dat het is.

Verwijderd

Topicstarter
nog ff wat, het geluid wordt sterker naarmate mijn geluid harder staat en zachter wanneer het zachter staat, i don't get this anymore!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

je harddisk?
je voeding fan?
je CPU fan?
je VGA kaart fan?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
het ding heb 1.5 jaar zonder morren gepresteerd en echt geod bedoel ik dan. maar het kwam na het stereo incident. maar wat zou mijn HDD voor veld moetne genereren zo inees dat mijn SB ervan over de zeik gaat?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

heb je recent nog andere nieuwe onderdelen in je pc gestopt?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Probeer eens je microfoon te muten. :P

Verwijderd

Topicstarter
limoentje: nope!

en ik heb pas snids 2 dagen een mike en kaartje deed het al veel eerder.
Pagina: 1