Volgens mij geeft mn MySQL database een verkeerd resultaat, ik heb namelijk een klein stukje PHP dat de gebruikersnaam en wachtwoord van een user controleert, maar als ik dit uitvoer met een gebruikersnaam en wachtwoord die zeker weten kloppen, heb namelijk nog FF met PHPmyAdmin nagekekenn, zegt ie dat ze niet kloppen.
Hier het stukje PHP code:
Als ik dus deze open zegt ie constant:
de door u ingevulde gebruikersnaam en/of wachtwoord is/zijn foutief. De code is volgens mij helemaal correct? Dus zou de db een verkeerde output geven???
Hier het stukje PHP code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <? If ($Submit) { mysql_connect("localhost", "webscrip", "FFrob111"); @mysql_select_db("webscrip"); $sql = mysql_query("SELECT * FROM gebruikers WHERE gebruikersnaam = '$gebruikersnaam' AND wachtwoord = 'wachtwoord'"); $result = mysql_num_rows($sql); if ($result == '1') { $login = "1"; session_register("login"); ?> U bent succesvol ingelogd. <?php } else { ?> De door u ingevulde gebruikersnaam en/of wachtwoord is/zijn foutief.<br>Ga terug en probeer het opnieuw. <?php } } ?> |
Als ik dus deze open zegt ie constant:
de door u ingevulde gebruikersnaam en/of wachtwoord is/zijn foutief. De code is volgens mij helemaal correct? Dus zou de db een verkeerde output geven???