P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
en wie neemt het risico van de wanbetalers (want ja die zullen er zijn). Wie doet de eerste investering?? etc etc
Mensen die serieus bezig zijn en hosting nodig hebben, zullen hier echt wel voor willen betalen. Dus je blijft mensen overhouden die het eigenlijk gratis willen... Ik geloof dat er ooit aleens eerder iemand gebprobeerd had zo'n projectje op te zetten en dat is ook mislukt ...
Mensen die serieus bezig zijn en hosting nodig hebben, zullen hier echt wel voor willen betalen. Dus je blijft mensen overhouden die het eigenlijk gratis willen... Ik geloof dat er ooit aleens eerder iemand gebprobeerd had zo'n projectje op te zetten en dat is ook mislukt ...
Neem 2fast. Scheelt je een hoop geld...
Ja dat is bij mij ook het grote vraagteken. Is er interesse voor. Ik weet dat Trueserver en tweakers.net nogal close zijn. Dus misschien dat er wel een soort korting mogelijk is.
De reden waarom ik dit doe is omdat de gratis hosting op dit moment erg slecht is en er geen goede alternatieven zijn. Shared hosting is vaak duur en biedt weinig. Als je zelf zoiets aanpakt kun je veel bieden (PHP met allerlei librairies en een goede sql server). Verder kan het risico van wanbetalers worden uitgesloten door het via een bedrijf te laten lopen (bijv. webmagix).
De reden waarom ik dit doe is omdat de gratis hosting op dit moment erg slecht is en er geen goede alternatieven zijn. Shared hosting is vaak duur en biedt weinig. Als je zelf zoiets aanpakt kun je veel bieden (PHP met allerlei librairies en een goede sql server). Verder kan het risico van wanbetalers worden uitgesloten door het via een bedrijf te laten lopen (bijv. webmagix).
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
En waarom denk je dat de mensen ineens wel willen gaan betalen?? Nu kunnen ze ook bij bedrijven als ashosting terecht voor fl 125 (ze kennen daar nog geen euro'sOp donderdag 03 januari 2002 14:08 schreef sigma01 het volgende:
De reden waarom ik dit doe is omdat de gratis hosting op dit moment erg slecht is en er geen goede alternatieven zijn.
Ik denk niet dat dit een succes kan worden.
voor een piekkkkie of 50 ....oeps 25 euro heb je een domeintje en een plekkie om wat te doen.
PS per maand
PS per maand
Verwijderd
dit idee is afgelopen jaar al wel vaker langs gekomen; gaat echt niet werken; je kunt beter ff een paar gulden meer betalen en bij een goede provider te gaan zitten..
er zijn nl zoveel problemen waar je tgen aan gaat stuiteren:
- beheer
- wanbetalers
- mensen die hun verbinding misbruiken
- mensen die webspace misbruiken
- iemand die continu die 2mbit leegtrekt
- hacking (vertrouw jij al die 200 mensen?)
- etc
er zijn nl zoveel problemen waar je tgen aan gaat stuiteren:
- beheer
- wanbetalers
- mensen die hun verbinding misbruiken
- mensen die webspace misbruiken
- iemand die continu die 2mbit leegtrekt
- hacking (vertrouw jij al die 200 mensen?)
- etc
Ik denk dat het topic nu wel op slot kan.
Conclusie:
Te weinig interesse.
Conclusie:
Te weinig interesse.
Pagina: 1