Ligt het aan mij of komen er nu elke dag maar weer cheaters bij? Okee, er zijn genoeg lui die skills hebbe, maar sommige stralen hun cheates uit, zeer zielig die figuren
. En werkt het proggie Paladin ook
Paladin werkt welOp donderdag 03 januari 2002 13:39 schreef Jorick het volgende:
Ligt het aan mij of komen er nu elke dag maar weer cheaters bij? Okee, er zijn genoeg lui die skils hebbe, maar sommige stralen hun cheates uit, zeer zielig die figuren. En werkt het proggie Paladin ook
Der is wel meer dan paladin...
Je hebt nog Jedi... maar das al beetje veroudert... met disolusion (laggende) plugin kannie tot OGC 6.11 stoppen...
AntiOGC heb je... die kijkt niet naar files, maar naar "Skills"
Cheating-Death... ken ik niet
CS Guard kijkt naar files en pakt ook 6.13
The Sentinel is nog niet uit, maar wat ik hoor moet ie heel goed zijn, client side...
En de makers van Jedi, Disolusion en AntiOGC/CS Guard gaan samenwerken aan een nieuwe anticheat oplossing, lijkt me best goed ding wat daaruit komt
Je hebt nog Jedi... maar das al beetje veroudert... met disolusion (laggende) plugin kannie tot OGC 6.11 stoppen...
AntiOGC heb je... die kijkt niet naar files, maar naar "Skills"
Cheating-Death... ken ik niet
CS Guard kijkt naar files en pakt ook 6.13
The Sentinel is nog niet uit, maar wat ik hoor moet ie heel goed zijn, client side...
En de makers van Jedi, Disolusion en AntiOGC/CS Guard gaan samenwerken aan een nieuwe anticheat oplossing, lijkt me best goed ding wat daaruit komt
Ik vind dat er laatste tijd weer goede vooruitgang is in middelen tegen cheaters, er is een poos geweest tijden PB toen het niet te stoppen was, nu is het nog enigzins in de hand te houden
Zoek naar een goede server. (liefst een server met adminOp donderdag 03 januari 2002 13:39 schreef Jorick het volgende:
Ligt het aan mij of komen er nu elke dag maar weer cheaters bij? Okee, er zijn genoeg lui die skills hebbe, maar sommige stralen hun cheates uit, zeer zielig die figuren. En werkt het proggie Paladin ook
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
misschien met het verschijnen van cs 1.4 of condition zero dat het cheaten een stuk wordt terug gedrongen. ik merk iig wel dat er op de cheating death en paladin servers een heel stuk minder gecheat wordt (alhoewel er al hacks zijn)
ik eindig tegenwoordig een stuk hoger in het lijstje.
enige vreemde is dat ik op sommige servers een melding krig dat paladin niet draait
heb al een reinstall geprobeerd en de dat file geupdate (voornamelijk op de noos.fr servers) lijkt me meer een server side probleem
ik eindig tegenwoordig een stuk hoger in het lijstje.
enige vreemde is dat ik op sommige servers een melding krig dat paladin niet draait
heb al een reinstall geprobeerd en de dat file geupdate (voornamelijk op de noos.fr servers) lijkt me meer een server side probleem
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik word echt helemaal schijtziek dat ik als eerlijke, betalende gebruiker allemaal programma's clientside moet gaan draaien om gebruik te kunnen maken van mijn gekochte programma's. Met al die clientside shit word m'n ping er echt niet beter op ofzo ...
dat komt omdat het hele spel verziekt wordt door betalende gebruikers die zichzelf blijkbaar errug kewl vinden als ze alleen met cheaten kunnen winnenOp donderdag 03 januari 2002 21:02 schreef Sick_Nick het volgende:
Ik word echt helemaal schijtziek dat ik als eerlijke, betalende gebruiker allemaal programma's clientside moet gaan draaien om gebruik te kunnen maken van mijn gekochte programma's. Met al die clientside shit word m'n ping er echt niet beter op ofzo ...
True, fok itOp donderdag 03 januari 2002 21:03 schreef Bamibal het volgende:
[..]
dat komt omdat het hele spel verziekt wordt door betalende gebruikers die zichzelf blijkbaar errug kewl vinden als ze alleen met cheaten kunnen winnen
En toch blijft het wel een goed gevoel geven als je met je p90 2 cheaters afschiet ronde op ronde achter elkaar. Blijkbaar werkt die aimbot niet zo lekker als je een spray met 4 vierkantjes (2 rode en 2 groene) gebruikt
aimbot spray werkt niet meer 
zo werkte die vroeger... tegenwoordig maakt et geen reet meer uit
zo werkte die vroeger... tegenwoordig maakt et geen reet meer uit
Dan hadden die dwazen zeker een oude cheat ofzo, je zag ze steeds mismikken
Dat zijn n00bs die denken na commander keen uitgespeeld te hebben (met cheats offkoz) meteen 1337 te zijn in CSOp donderdag 03 januari 2002 21:48 schreef Sick_Nick het volgende:
Dan hadden die dwazen zeker een oude cheat ofzo, je zag ze steeds mismikken
heb soms et idee dat sommigen die muis nieteens gebruiken!
Gewoon rondlopen, mikken en sturen en schieten automatisch... dan is er toch geen zak meer aan?Op donderdag 03 januari 2002 21:53 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
Dat zijn n00bs die denken na commander keen uitgespeeld te hebben (met cheats offkoz) meteen 1337 te zijn in CS
heb soms et idee dat sommigen die muis nieteens gebruiken!
hoeveel van dit soort topics komen er nog?
hoeveel keer moet er uitgelegd worden dat er naast eerlijke mensen ook altijd cheaters zullen bestaan?
hoelang moet nog uit worden gelegd dat cheaten niet valt te stoppen net zoals hacken
hoelang moet ik dit gezeik nog aanhoren?
hoelang blijven mensen CS doorspelen..
hoeveel keer moet er uitgelegd worden dat er naast eerlijke mensen ook altijd cheaters zullen bestaan?
hoelang moet nog uit worden gelegd dat cheaten niet valt te stoppen net zoals hacken
Hoelang blijven sommige mensen ouwehoeren zoals jij nu doetOp donderdag 03 januari 2002 22:06 schreef webkabouter het volgende:
Als je het er niet mee eens bent kijk je toch lekker niet
[topic=341072]
Lekker nuttig topic van je, hoevaak moet dat gevraagd worden?
En zo nog wel een zooi topics van je, dus jij bent ook lekker productief bezig op dit forum hoor
Samengevat, bevalt het je niet dan kijk je toch niet... Van jouw soort mensen word ik pas moe
Jij doet nu hetzelfde. Jij gaat weer ouwehoeren over iemand die neer zet dat deze topic al 10.000x voorbij is gekomen. Als je 't er niet mee eens bent dan lees je er toch gewoon overheen?Op donderdag 03 januari 2002 22:11 schreef Sick_Nick het volgende:
Hoelang blijven sommige mensen ouwehoeren zoals jij nu doet
"I sit in my room and imagine the future."
Boeie, zoek de goede servers op en je hebt er geen last van..Op donderdag 03 januari 2002 13:39 schreef Jorick het volgende:
Ligt het aan mij of komen er nu elke dag maar weer cheaters bij? Okee, er zijn genoeg lui die skills hebbe, maar sommige stralen hun cheates uit, zeer zielig die figuren. En werkt het proggie Paladin ook
kweet niet of der mensen zijn met een linux server en admin mod...
kheb hier dan een leuke plugin voor ze ... banned vanzelf oa mensen met myg0t tag
kheb hier dan een leuke plugin voor ze ... banned vanzelf oa mensen met myg0t tag
dan moet je UT TO gaan spelenOp donderdag 03 januari 2002 13:39 schreef Jorick het volgende:
dan heb je niet de CS community
en niet precies CS: de game zelf
maar wel minder cheaters
cheaten en CS gaan nou eenmaal samen
niet dat ik cheat
want cheaten zuigt als de tering
ik CS ook bijna alleen op lan's omdat ik zo'n &(#%)^#@!&(%^#! internetverbinding heb en dan zou het toch niet gaan
maar ja wat ik wil zeggen is dat CS en cheaten nou eenmaal onafscheidelijk zijn en dat dat niet zo snel zal veranderen
meestal zijn de mensen die iedereen cheaters vinden gewoon zelf zo slecht dat iedereen wèl MOET cheaten
ik vind het aantal cheaters de laatste tijd weer erg meevallen.. een tijdje geleden was het echt erg. Volgens mij is er nu een goed middel tegen OGC (paladin en server-side protectie) en meteen zie je bijna geen cheaters meer..
nu is het wachten op de paladin en server-side hacks...
die zijn er alOp donderdag 03 januari 2002 23:45 schreef rick_h het volgende:
ik vind het aantal cheaters de laatste tijd weer erg meevallen.. een tijdje geleden was het echt erg. Volgens mij is er nu een goed middel tegen OGC (paladin en server-side protectie) en meteen zie je bijna geen cheaters meer..
Jepz, nu is mijn hoop op de Sentinel gevestigd,Op vrijdag 04 januari 2002 00:05 schreef Bamibal het volgende:
[..]
die zijn er al
Probeer CS Guard... serverside en kijkt naar files...Op vrijdag 04 januari 2002 00:23 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Jepz, nu is mijn hoop op de Sentinel gevestigd,
pakt ook OGC 6.13!
Verwijderd
wij hebben nu paladin draaien. Nadeel daarvan is dat ook iedereen weg blijft of gelijk weer gebanned wordt. Kijk naar de 3 servers van rG (nummer 1 nl) staat cheating death op maar ze blijven leeg. Dat is het vervelende van dat client gedoe.
We gaan dan ook bij ons jedi en die bende installeren omdat je dan geen client nodig hebt.
En trouwens 0gc 6.51 is alweer uit.
/edit: En voor zover ik weet is de enige paladin hack die er nu is een hele oude wallhack waarbij je alleen lijnen nog ziet helemaal geen textures meer. Niet te spelen lijkt me dat maar goed.
We gaan dan ook bij ons jedi en die bende installeren omdat je dan geen client nodig hebt.
/edit: En voor zover ik weet is de enige paladin hack die er nu is een hele oude wallhack waarbij je alleen lijnen nog ziet helemaal geen textures meer. Niet te spelen lijkt me dat maar goed.
Op donderdag 03 januari 2002 22:11 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Hoelang blijven sommige mensen ouwehoeren zoals jij nu doet
[topic=341072]
Lekker nuttig topic van je, hoevaak moet dat gevraagd worden?
En zo nog wel een zooi topics van je, dus jij bent ook lekker productief bezig op dit forum hoor
Samengevat, bevalt het je niet dan kijk je toch niet... Van jouw soort mensen word ik pas moe
CS en andere spellen ja wat BOEIT mij dat nou dat iemand zich stoort aan het feit dat er meer cheaters komen.. dat hoef je toch niet op een forum te zeggen? ga dan naar een "CS anti cheat praat groep" of iets dergelijks. De topic van mij en deze zijn niet met elkaar te vergelijken.. en als je er een hebt gevonden die wel te vergelijken valt dan hoor ik het wel weer..
tot morgen
Verwijderd
mja of je gaat je druk maken over belangrijke dingen wat voor weer het morgen zal zijn bv
Vast koudOp vrijdag 04 januari 2002 01:15 schreef SuB het volgende:
mja of je gaat je druk maken over belangrijke dingen wat voor weer het morgen zal zijn bv
Ik naar irc kanaal van myg0t ... ernaar vragen... niemand die et kent!Op vrijdag 04 januari 2002 01:03 schreef SuB het volgende:
waar ken jij et dan van ?
(als je link weet, plz mail ff, moet weten welke files et zijn voor anticheat)
Verwijderd
oh .. dat d8 ik tenminstte iemand vertelde mij dat vol overtuiging.
hij vertelde mij dat 6.50 was uitgekomen om die admin mod onzin tegen te gaan.
naja vergeet dat zinnetje =]
ik heb ff op myg0t site gekeken en 6.13 is daar de laatste dus als het goed is werkt dat admin mod gedoe nog.
hij vertelde mij dat 6.50 was uitgekomen om die admin mod onzin tegen te gaan.
naja vergeet dat zinnetje =]
ik heb ff op myg0t site gekeken en 6.13 is daar de laatste dus als het goed is werkt dat admin mod gedoe nog.
Ik speel zelden on-line. Ik vind het niet meer leuk. Ik weet dat er cheats gebruikt worden en vind het heel zielig dat het gebeurd. Ik ken ook 1 zo'n mannetje die dat doet... zeer triest.... en trots dat ie is dat ie binnen de top 20 van nederland staat ... triest.
Ik speel spelletjes gewoon tegen bots (dan kan ikzelf de tegenstand regelen en weet zeker dat ze niet cheaten) of een keertje op een prive lan en verder zelden on-line... jammer de bammer, zielige gastjes.
Op een gegeven moment gaat het je tegenstaan, is het zelfde dat als ik op internet iemand tegen kom die zegt dat ie vrouw is, ik het geloof dat gewoon niet... nee ik ben zo goed in dit spelletje... ja ja, kom maar in mun huiskamer zitten en bewijs het maar.... STELLETJU MIETJUS...
Ik speel spelletjes gewoon tegen bots (dan kan ikzelf de tegenstand regelen en weet zeker dat ze niet cheaten) of een keertje op een prive lan en verder zelden on-line... jammer de bammer, zielige gastjes.
Op een gegeven moment gaat het je tegenstaan, is het zelfde dat als ik op internet iemand tegen kom die zegt dat ie vrouw is, ik het geloof dat gewoon niet... nee ik ben zo goed in dit spelletje... ja ja, kom maar in mun huiskamer zitten en bewijs het maar.... STELLETJU MIETJUS...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Op de server waar ik altijd speel zie je ze komen en gaan. Ik weet niet precies wat voor proggies op die server staan maar ik hoorde dat er alleen vandaag al 14 personen automatisch gebanned waren. Stel je eens voor als die lui toch konden spelen. Dan is er dus geen reet meer aan...
I'll be back
L 01/03/2002 - 00:31:29: [CSGUARD] [T-L-K]**WULFGAR** with wonid 684250 catched with: HLH <../hlh.dll>Op vrijdag 04 januari 2002 02:27 schreef herminator het volgende:
Op de server waar ik altijd speel zie je ze komen en gaan. Ik weet niet precies wat voor proggies op die server staan maar ik hoorde dat er alleen vandaag al 14 personen automatisch gebanned waren. Stel je eens voor als die lui toch konden spelen. Dan is er dus geen reet meer aan...
L 01/03/2002 - 02:04:05: [CSGUARD] Jjam Bbong with wonid 1707703 catched with: SPHERE <../sphere.dll>
L 01/03/2002 - 12:42:07: [CSGUARD] [BOSA]Faulk with wonid 990650 catched with: OGC <./ogc.dll>
L 01/03/2002 - 14:15:08: [CSGUARD] Alter Ultra with wonid 242035 catched with: OGC <../ogc.dll>
L 01/03/2002 - 14:18:26: [CSGUARD] Chicken Killer with wonid 1529166 catched with: HLH <../hlh.dll>
L 01/03/2002 - 14:37:12: [CSGUARD] -=]BST[=-KingTiger with wonid 547912 catched with: OGC 6.13 CVAR <aajfov>
L 01/03/2002 - 14:38:34: [CSGUARD] [C-s-M]Storm^ with wonid 239874 catched with: OGC <../ogcinstall.exe>
L 01/03/2002 - 14:39:18: [CSGUARD] -=.LyD.=-illegalpussy with wonid 388123 catched with: HLH <../hookHL.dll>
L 01/03/2002 - 15:25:43: [CSGUARD] DIEEEEEEEEEE with wonid 1002885 catched with: OGC <../loader.dll>
L 01/03/2002 - 16:05:54: [CSGUARD] B0Oo with wonid 225784 catched with: OGC <../loader.dll>
L 01/03/2002 - 16:11:09: [CSGUARD] 4X3L[**$c]-[W3!$$**] with wonid 2191 catched with: OGC <./ogc.dll>
L 01/03/2002 - 16:30:15: [CSGUARD] BaerMItGewehr }=GC={ with wonid 285879 catched with: OGC <../loader.dll>
L 01/03/2002 - 17:46:49: [CSGUARD] [MaNiLa]st@rs with wonid 1648872 catched with: HLH <../hlh.dll>
L 01/03/2002 - 17:51:45: [CSGUARD] Rambi with wonid 1343054 catched with: OGC <../ogc.dll>
L 01/03/2002 - 18:42:48: [CSGUARD] The Cleaner with wonid 202032 catched with: OGC <../ogc.dll>
L 01/03/2002 - 19:52:31: [CSGUARD] DAZM with wonid 1689239 catched with: OGC 6.13 <../ogc.hho.dll>
L 01/03/2002 - 20:10:39: [CSGUARD] <[loiaby]> ~strudelz~ [NL] with wonid 1697887 catched with: OGC <../ogc.dll>
L 01/03/2002 - 23:08:51: [CSGUARD] [ICC]Pusher with wonid 41207 catched with: OGC 6.13 CVAR <aimfov>
L 01/03/2002 - 23:11:30: [CSGUARD] DoN_CorLeoNe with wonid 248261 catched with: OGC <../loader.dll>
alleen van vandaag... op een nieteens zo drukke server...
en de pakkans met 6.13 is ook maar tussen de 10% en 50%
Gisteren zijn er op de strikerz servers alleen al zo rond de 30 cheaters gebanned, Verder houden de admins er ook redelijk de boel schoon van andere lamers (als teamhurters, teamkillers, mensen die minder nette woorden frequent gebruiken etc)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
En zo hoort het ook.Op vrijdag 04 januari 2002 03:54 schreef Kees het volgende:
Gisteren zijn er op de strikerz servers alleen al zo rond de 30 cheaters gebanned, Verder houden de admins er ook redelijk de boel schoon van andere lamers (als teamhurters, teamkillers, mensen die minder nette woorden frequent gebruiken etc)
Verwijderd
admins zijn fijn en leuk (ben er zelf ook 1 =]) maar veel cheats zijn moeilijk te herkennen. Wat d8 je bv van norecoil? Knappe admin die dat kan ontdekken. En de n00b cheaters haal je er zo uit maar wat d8 je van regulars die altijd op de server spelen? Daar denk je meestal van die zal wel niet cheaten etcOp vrijdag 04 januari 2002 03:54 schreef Kees het volgende:
Verwijderd
[quote
L 01/03/2002 - 18:42:48: [CSGUARD] The Cleaner with wonid 202032 catched with: OGC <../ogc.dll>
[/quote]
Ik wist het , dat "The Cleaner" Cheatte
, en hij zei van "fuck off you n00b , i dont cheat"
[/quote]
Ik wist het , dat "The Cleaner" Cheatte
Ik speel altijd op xs4all en demon en eigenlijk maak ik maar heel soms cheaters mee. Of ik heb 't niet door
Maar ik word wel ziek dat iedereen wordt uitgescholden voor cheater als je maar even beter bent dan de rest. En al dat gevloek..
Nee.. als ik serieus speel dan speel ik quake3
Enige gevloek daar is over pings en teamplay.
Nee.. als ik serieus speel dan speel ik quake3
Verwijderd
idd, ik heb ook zoiets van "we weten nu dat men cheat met CS"Op donderdag 03 januari 2002 22:06 schreef webkabouter het volgende:
get over it, je kan er niet veel aan doen, en wat je kan doen, kan je zelf ook bedenken...
Verwijderd
Eigenlijk zijn bots nog de grootste cheaters die er zijn(afhankelijk van de instellingen). Het verschil tussen cheatende bots en echte cheaters is wel de praat die ze verkopen. Bots lopen niet te zeiken en stoer te doen en hebben helemaal niet de intentie om steeds eerst te zijn. Bots zijn dus eigenlijk erg fijn.Op vrijdag 04 januari 2002 02:16 schreef MRic3 het volgende:
Ik speel spelletjes gewoon tegen bots (dan kan ikzelf de tegenstand regelen en weet zeker dat ze niet cheaten...
Bots zijn k*t, maar die zijn in te stellen. Cheaters niet, als je geen admin bent dan. Enige wat Cheaters doen is je score verneuken en je plezier ook
. Kan wel
van die lui
Ja, er is idd een regular gebanned(noem geen namen) van strikerz voor cheaten, hij had 1 van die dlletjes op zijn schijfOp vrijdag 04 januari 2002 05:33 schreef SuB het volgende:
[..]
admins zijn fijn en leuk (ben er zelf ook 1 =]) maar veel cheats zijn moeilijk te herkennen. Wat d8 je bv van norecoil? Knappe admin die dat kan ontdekken. En de n00b cheaters haal je er zo uit maar wat d8 je van regulars die altijd op de server spelen? Daar denk je meestal van die zal wel niet cheaten etc
je moet gewoon op de goeie servers spelen
bijvoorbeeld op server.rentone.nl
als je daar een keer een mooie kill maakt dan zeggen ze "netjes" ofzo
kom je dan op wannadoo (of ziets dergelijks) en je doet hetzelfde dan is het gelijk "CHEATER !!!"
word je gewoon ziek van....
kom je dan op wannadoo (of ziets dergelijks) en je doet hetzelfde dan is het gelijk "CHEATER !!!"
Laatst een keer op wanadoo gespeeld... daar word nu extreem veel gecheat!Op vrijdag 04 januari 2002 19:37 schreef Skuzz het volgende:
je moet gewoon op de goeie servers spelen
rentone doet ook aan anticheat software
Hihi... in je dromen!Op vrijdag 04 januari 2002 20:37 schreef J0YR1D3R het volgende:
Het kan altijd erger, op Gamepoint cheaten zelfs de admins, dus daar kom ik niet meer.
foei roeltjeOp vrijdag 04 januari 2002 20:37 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
Hihi... in je dromen!
Daar op gamepoint moet gewoon 1 keer een grote schoonmaak gehouden worden , kwordt er gek van , alleen maar cheaters , ik speel als bijna een jaar niet meer onder mn gewone nick omdat het het gewoon niet waard is , zelfs de mensen waarvan je dacht dat ze clean waren cheaten.
Het lijkt wel op Cheaten bij Cs begint te horen.
Er moet hier echt snel wat aan gedaan worden want anders bloeit het echt dood.
Kenners weten waarom
Als the sentinel gereleased word (Kerst was de planning) komt ie meteen op gamepoint... denk dat er dan extreem veel gepakt worden per dag!Op vrijdag 04 januari 2002 23:17 schreef Da_RoNiN het volgende:
Daar op gamepoint moet gewoon 1 keer een grote schoonmaak gehouden worden , kwordt er gek van , alleen maar cheaters , ik speel als bijna een jaar niet meer onder mn gewone nick omdat het het gewoon niet waard is , zelfs de mensen waarvan je dacht dat ze clean waren cheaten.![]()
Maar goed ook...
Heb al het voorstel gedaan om er tijdelijk CS Guard op te zetten, wilde ze niet.
Ben nu bezig met een cfg aan te passen voor CS Guard 6.22 die toestraks uitkwam...
Ja , maar dit duurt als ik het goed begrijp nog een poos.
Ze moeten gewoon iedereen die cheat bannen voor een maand ofzo.
Of een paar gozers die al een lange tijd op GP spelen de rcon geven , dan zal er binnen no-time alles clean zijn.
Of een paar gozers die al een lange tijd op GP spelen de rcon geven , dan zal er binnen no-time alles clean zijn.
Kenners weten waarom
rcon geven doen ze niet...Op vrijdag 04 januari 2002 23:27 schreef Da_RoNiN het volgende:
Ja , maar dit duurt als ik het goed begrijp nog een poos.
zijn een stuk of 9 admins geloof ik... ik was der eerst bijna altijd .. maar sinds we clanserver hebben ben ik daar meer mee aan et klooien...
ook vallen de cheats steeds minder op... mensen lopen niet meer te roepen "Ik cheat lekker want gamepoint heeft toch geen admins!" of extreem lopen wallhacken!
AgreedOp zaterdag 05 januari 2002 01:08 schreef Freezerator het volgende:
Strikerz roelt in het opzich het cheatervrij te houden.
Het is gewoon chill om er te spelen.
psst, die link in je sig werkt niet
Idd. Nou zal er vast worden gezegd dat !nick daar zonder reden gebanned is, maar daar geloof ik gewoon niets van. Of dat ze iedereen bannen die beter als hun is ofzo. Ook onzin.Op zaterdag 05 januari 2002 01:08 schreef Freezerator het volgende:
Strikerz roelt in het opzich het cheatervrij te houden.
Het is gewoon chill om er te spelen.
Pagina: 1