Is dit de nieuwe naam van TweakDSL? http://www.truedsl.nl Pakketten zijn hetzelfde als bij Cistron/Scarlet/Cybercomm/enzovoort
Duidelijk eh12 oktober 2001 TrueDSL in het nieuws!
TrueServer maakte vandaag (i.s.m. Tweakers.Net) bekend landelijk ADSL en SDSL te gaan leveren. Alle benodigde informatie vindt U op deze site: www.truedsl.nl.
Mmm, ik ben een poos geleden ook al op die url (zo ongeveer toen er bekend werd gemaakt dat er TweakDSL kwam), maar toen was de hele site nog niet bereikbaar.
Wat een vette service zeg! Zeker de sdsl is interessant!!! Alleen jammer dat het zo duur is. Toch maar @home houden....
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Ik heb al een typfout zien staan.Op donderdag 03 januari 2002 13:36 schreef robinvreuls het volgende:
Dit schopt wel aardig kont t.o.v. @home
http://www.truedsl.nl/faq.php
Kvinnet nogsteeds beetje duur allemaal 
€75 voor etzelfde abbo waarbij je bij cistron €69 per maand dokt.
Maar hier hebben ze wel Faire Use
Als je een jaar van tevoren vooruitbetaalt ja. En daar heb ik -gezien het verleden van Cistron- geen zin in. En Cistron hanteert dus nu nieuwe prijzen. Voor 1 januari kreeg je bij vooruitbetaling een jaarabo voor 10 maanden, en nu moet je 11 maanden betalen.Op donderdag 03 januari 2002 14:45 schreef thesith het volgende:
Kvinnet nogsteeds beetje duur allemaal
Ik zit te twijfelen over Cistron. Snelste abbo is wel 99Euro maar dan heb je wel wat. 7800kbs down en 512 up. Dat is wel beter dan dat gekke mxstream.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Ik dacht dat tweakDSL al lang mislukt was, waarom wordt dit niet op tweakers.net bekend gemaakt, zo krijg je toch nooit klanten, of zijn ze nog aan het testen.
damn, dit is wel vet goedkoop ! 
nouja, de 2mbit up/down SDSL...
nouja, de 2mbit up/down SDSL...
Check http://www.tweakdsl.comOp donderdag 03 januari 2002 16:08 schreef Pc123 het volgende:
Ik dacht dat tweakDSL al lang mislukt was, waarom wordt dit niet op tweakers.net bekend gemaakt, zo krijg je toch nooit klanten, of zijn ze nog aan het testen.
ik ben er zelf heus wel van op de hoogteOp donderdag 03 januari 2002 15:12 schreef rdgf het volgende:
[..]
Als je een jaar van tevoren vooruitbetaalt ja. En daar heb ik -gezien het verleden van Cistron- geen zin in. En Cistron hanteert dus nu nieuwe prijzen. Voor 1 januari kreeg je bij vooruitbetaling een jaarabo voor 10 maanden, en nu moet je 11 maanden betalen.
Maar ook al betaal je per maand, dan is et alsnog € 69 :P(dat is nu eenmaal de prijs van het maand-abo
edit:
ff wat duidelijker geformuleerd
ff wat duidelijker geformuleerd
Op donderdag 03 januari 2002 17:31 schreef mafiasven het volgende:
[..]
lol heb jij zeker snel gedaan
Ik weet het allemaal niet. Er staat niets aangekondigd op T.net, er staat geen verwijzing op de site van Trueserver. De site stikt van de spelfouten. Het plan komt wel van 12 oktober, dus het zou in theorie tot de mogelijkheden kunnen behoren. Toch vind ik de pakketten (of 'pakketen' zoals de site ze noemt) niet echt concurrerend - vooral niet de lager geprijsde.
de adsl pakketten mischien niet...(nouja, mischien zijn er wel wat leuke extra's..geen datalimiet ofzow) maar het SDSL is wel lekker goedkoop hoor....Op donderdag 03 januari 2002 17:59 schreef KevinLevie het volgende:
Ik weet het allemaal niet. Er staat niets aangekondigd op T.net, er staat geen verwijzing op de site van Trueserver. De site stikt van de spelfouten. Het plan komt wel van 12 oktober, dus het zou in theorie tot de mogelijkheden kunnen behoren. Toch vind ik de pakketten (of 'pakketen' zoals de site ze noemt) niet echt concurrerend - vooral niet de lager geprijsde.
Voor een bedrijf is een kleine €200 echt een koopje voor een lijn met 2 Mbit up/down....
Tjah maar wat voor overboeking heb je ed? Kijk eens naar luna.nl naar de xDSL bedrijfsaccounts. De sdsl prijzen staan er nog niet, maar de adsl prijzen liegen er niet om. Maar ja, lage overboeking, en evt. ook service level agreements. € 200 is op zich niet zo duur, zolang je maar niet verwacht dat je een 1:1 verbinding hebt en binnen een uur een storig is opgelost...Op donderdag 03 januari 2002 18:28 schreef Cutebritney het volgende:
Voor een bedrijf is een kleine €200 echt een koopje voor een lijn met 2 Mbit up/down....
Exact expert nodig?
Aan de postcodecheck is dat 'landelijk' nog niet echt te merken... (Jaja ik weet het, afhankelijk van andere bedrijven, maar adverteer dan niet met 'landelijk')TrueServer maakte vandaag (i.s.m. Tweakers.Net) bekend landelijk ADSL en SDSL te gaan leveren.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
'k heb ze vanmiddag een mailtje gestuurd met dit soort vragenOp donderdag 03 januari 2002 20:07 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
Tjah maar wat voor overboeking heb je ed? Kijk eens naar luna.nl naar de xDSL bedrijfsaccounts. De sdsl prijzen staan er nog niet, maar de adsl prijzen liegen er niet om. Maar ja, lage overboeking, en evt. ook service level agreements. € 200 is op zich niet zo duur, zolang je maar niet verwacht dat je een 1:1 verbinding hebt en binnen een uur een storig is opgelost...
'k post het antwoord wel ff
Ik heb nog geen goed woord over Luna gehoord, maar het zou natuurlijk altijd kunnenOp donderdag 03 januari 2002 20:07 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
Tjah maar wat voor overboeking heb je ed? Kijk eens naar luna.nl naar de xDSL bedrijfsaccounts. De sdsl prijzen staan er nog niet, maar de adsl prijzen liegen er niet om.
Bij m'n vorige baas hadden we een 32kb/s huurlijn, via Luna, en dat liep retestabiel. Voor zover ik weet deden ze ook niet moeilijk en zo, goeie service (maar ik zat niet echt dicht op het 'internet gebeuren' dus details ken ik niet). Iig merkte ik niets van downtijden (iets waar chello hier een voorbeeld aan kan nemenOp donderdag 03 januari 2002 21:19 schreef HGM het volgende:
Ik heb nog geen goed woord over Luna gehoord, maar het zou natuurlijk altijd kunnen
Over hun xDSL weet ik eigenlijk niets, maar ik heb wel op andere sites wat meer zitten lezen, en dan werd er ook altijd overboeking geroepen, en de lijnen met een 1:opweinig overboeking waren ook duurder dan € 200. Maja voor een particulier is dat waarschijnlijk ook geen probleem (mits er niet zo vaak storing is...
Exact expert nodig?
Weet iemand misschien antwoord op deze vragen? 
-Zijn de prijzen van TrueDSL incl btw?
-Er zijn als ik het goed begrijp geen aansluitkosten?
Dus bv voor 1024/512 alleen 75 p/m en 150 voor de modem?
-Heeft iemand al Truedsl en wat zijn de ervaringen kwa
snelheid/stabiliteit.
-Hoe zit het met de fair use policy?
Ik zie alleen dit staan:
dus daar word ik ook niet echt wijs uit.
Anyway:
Tot hoever laten ze je gaan
(kwa datatraffic) en is het hoofdzakelijk alleen uit het
buitenland of ook binnenland?
Hanteren ze zo'n beetje dezelfde waarden als cistron?
Thanks!
-Zijn de prijzen van TrueDSL incl btw?
-Er zijn als ik het goed begrijp geen aansluitkosten?
Dus bv voor 1024/512 alleen 75 p/m en 150 voor de modem?
-Heeft iemand al Truedsl en wat zijn de ervaringen kwa
snelheid/stabiliteit.
-Hoe zit het met de fair use policy?
Ik zie alleen dit staan:
De algemene voorwaarden kan ik nergens op de site vinden,Op alle pakketen zijn de Algemene Voorwaarden van
toepassing waar onder andere een Fair Use Policy in is
opgenomen.
dus daar word ik ook niet echt wijs uit.
Anyway:
Tot hoever laten ze je gaan
(kwa datatraffic) en is het hoofdzakelijk alleen uit het
buitenland of ook binnenland?
Hanteren ze zo'n beetje dezelfde waarden als cistron?
Thanks!
Pagina: 1