Ik wel iig.Op donderdag 03 januari 2002 16:29 schreef Dafunk het volgende:
Bij adsl van hccnet krijg je toch een username + inlognaam opgestuurd?
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Ik snap je vraag niet. En die link werkt niet bij mij.
Bij Planet krijg je je username en password thuis gestuurd?
Bij Planet krijg je je username en password thuis gestuurd?
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Bel HCC-net om het op te sturen, dat gaat makkelijker dan alle code's handmatig uit te proberen.Op donderdag 03 januari 2002 13:10 schreef GerwinPrins het volgende:
Hallo,
Weet iemand welke code ik moet hebben als gebruikersnaame en wachtwoord voor het verbinden met HCCnet?
Ik heb online zo'n formuliertje gehaald op: http://ors.hccnet.nl/ors/orc.fcgi maar hier staan zoveel codes op dat het een dag kost om alle combinaties te proberen en ik zit nu al een ochtend te prutsen.
Misschien dat het telefonisch ook wel lukt.
Krijg je die opgestuurd die code? Ow, ik dacht dat je die online kon krijgen, bij de registratieserver.
nog makkelijker. bell hcc-net en vraag gewoon die codes!Op donderdag 03 januari 2002 16:53 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Bel HCC-net om het op te sturen, dat gaat makkelijker dan alle code's handmatig uit te proberen.
Misschien dat het telefonisch ook wel lukt.
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
bij mij heeft het eens 4 weken geduurd totdat ze die codes opstuurden.
[offtopic]
Ik heb echt heel erg slechte ervaringen met de hcc, ben tot 3 keer toe van mxstream afgegooid.
[offtopic]
Ik heb echt heel erg slechte ervaringen met de hcc, ben tot 3 keer toe van mxstream afgegooid.
Je moet ook wel betalenOp vrijdag 04 januari 2002 17:09 schreef Dafunk het volgende:
[offtopic]
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Ik ben er eindelijk doorgekomen, na 30 minuten aan de lijn te hebben gehangen... ik heb dus de codes... maar heb een nieuw probleem: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/369932/1?limit=100.Op donderdag 03 januari 2002 20:37 schreef MeIsTwisted het volgende:
[..]
nog makkelijker. bell hcc-net en vraag gewoon die codes!
Pagina: 1