Toon posts:

Soundblaster live niet op 4 speakers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb dus de soundblaster live 1024 OEM. Pas windhoos opnieuw geinstalleerd, echter nu als ik een CD afspeel loopt die alleen over de voorste 2 speakers?? de achterste speakers worden niet gebruikt. MP3 van harddisk gaan wel gewoon over 4 speakers...

Hoe kan dit?? alle stekkertjes zitten in de daarvoor bestemde gaatjes (cd in enzo) Heb geprobeerd op mijn cd RW, maar ook dan maar via 2 speakers.

Gebruik de laatste soundblaster drivers, en speaker setup staat gewoon op 4 speakers, zowel onder de soundblaster programmatuur als in windows zelf bij multimedia eigenschappen

vreemd... hoop dat iemand een oplossing weet, tzal wel iets vreselijk simpels zijn.

alvast bedankt

Mart

Verwijderd

Je kan ergens bij surround mixer (dacht ik) een recording device instellen, selecteer daar audio cd, dan werkt het wel...

Verwijderd

Vooral bij Liveware 2 gaat dit vaak fout, grote kans dat je CD op 2 speakers heb staan, ik loop even naar andere compu waar liveware 2 staat (hier zit 16 bits in) en dan geef ik antwoord, waarschijnlijk ook verdwaalt in onlogische manier van instellen

Verwijderd

mmm... me moeder zit erachter, je moet geloof ik op het CD icoontje klikken en dan 4 speakers selecteren

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu op werk, dus kan het niet proberen. Ik heb liveware3.0 erop staan, dus dat moet wel werken dacht ik. recording device staat vogens mij op mic, dus dat zou kunnen, zal es kijken vanavond thuis of het lukt. Anders liveware3 opnieuw installen??

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 12:42

MicroWhale

The problem is choice

Elk device heeft zijn eigen speakerstand. Nu staat WAV waarschijnlijk op 4 speakers terwijl CD nog op 2 staat.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Pagina: 1