Toon posts:

Model Skin <--Polycount Cinder, pics here

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[Altered]

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 07:36 ]

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

Hijs aardig, maar Havik is het denk uk niet eens met 'pronkstukje' :P
Zijn er trouwens al meer Cinder skins gemaakt, want iedereen mocht dit model toch skinnen?
Ik denk dat je de armen moet fixen en gooi er es wat meer detail in, 't is veelste veel vlak, hoofd ziet er goed uit, maar nek is bijvoorbeeld weer niet helemaal 100% anatomisch verantwoord :P
Maar goed, ik doe je de skin niet na, model is trouwens goed, van wie is tie (?)

Verwijderd

WoW wreeedd..echt heeeeeeel mooi..

Verwijderd

Topicstarter
[Altered]

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 07:36 ]

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind de schoenen erg groot, kisten, mjah, maar ik vind het nu een nogal overdreven uitstraling krijgen ;)

Lees ik het goed, bestaat het model gewoon al, en heb jij hem 'kleren' gegeven? Bestaat hij nu dan ook al echt als wandelend figuur, of alleen nog als Photoshop creatie?

Verder wel mooi hoor :) alleen wat simpel... kunnen wat meer bandjes en randjes aan, tenzij je van plain&easy houdt :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

op http://www.planetquake.com/skindom/ kun je de Cinder 'SDK' downloaden zie ik nu, je krijgt dan het model in .3ds en .max en de skinmaps, je hoeft dus alleen nog de skin zelf te maken in photoshop.

Verwijderd

Topicstarter
[Altered]

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 07:36 ]

Pagina: 1