en die tegelijkertijd gebruiken??
hat kan wel, er zijn kaarten voor die er voor zorgen dat je 2 monitoren, 2 muizen en 2 toetsenborden op een computer kan aansluiten en zo met 2 mensen op een computer werken.
als je ze niet alletwee hoeft te gebruiken op het zelfde moment zijn er ook simpele schakelaars te koop om 2 toetsenborden aan te sluiten. hoe ze heten weet ik niet, maar ze zijn er geloof ik wel (ik snap het nut er nie van, maar dat doet er ff niet toe)
hat kan wel, er zijn kaarten voor die er voor zorgen dat je 2 monitoren, 2 muizen en 2 toetsenborden op een computer kan aansluiten en zo met 2 mensen op een computer werken.
als je ze niet alletwee hoeft te gebruiken op het zelfde moment zijn er ook simpele schakelaars te koop om 2 toetsenborden aan te sluiten. hoe ze heten weet ik niet, maar ze zijn er geloof ik wel (ik snap het nut er nie van, maar dat doet er ff niet toe)
En dan met 4 handen tegelijk typen?
Wanbeleid is ook beleid.
Doh!!! dat is natuurlijk veel makkelijkerOp donderdag 03 januari 2002 12:58 schreef DeX het volgende:
1 ps2 keyboard
1 usb keyboard.
werkt prima!
inderdaad USB is the word
met een muis werkt het net zo, ik heb hier twee muizen erop en die doen het beide gewoon (PS2 + USB) ...
met een muis werkt het net zo, ik heb hier twee muizen erop en die doen het beide gewoon (PS2 + USB) ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Switchkast?Op donderdag 03 januari 2002 13:00 schreef ericexprt het volgende:
Nee natuurlijk tegelijk gebruiken
(zelfde monitor enz)
Personal servswitch van blackbox bijv.. werk ik nu me..
Pagina: 1