Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Als je een venster sleept (Met de inhoud weergegeven) heb je waarschijnlijk hetzelfde)
Leg je CPU% maar eens naast het toerental van je cpu Fan, dan zie je dat wanneer je CPU meer verbruikt, je Fan harder gaat draaien. Dit is overigens in de BIOS uit te schakelen.
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Sorry hoor, maar waarom kan ik het dan in de BIOS uit- en aanzetten?? (Variable CPU Fan Speed)Op donderdag 03 januari 2002 12:52 schreef Unagi het volgende:
Het is je CPU fan niet... waarschijnlijk je voedingsfan... zodra je meer cpu gebruikt gaat de voeding meer stroom leveren en gaan de fans van de voeding harder draaien om de voeding koel te houden. Als je het een vervelend geluid vind kan je het beste een nieuwe voeding kopen. Ik had hier eerst ook last van maar nu met m'n enermax heb ik stilte
Hij zegt toch dat _HIJ_ daar geen optie voor heeft in de BIOSOp donderdag 03 januari 2002 12:54 schreef bitprobe het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waarom kan ik het dan in de BIOS uit- en aanzetten?? (Variable CPU Fan Speed)
Wat het waarschijnlijk wel is, is je videokaart. Als je scrolt, verandert je beeld en daar moet die kaart heel veel voor doen. En wat je dan hoort is het veranderende stroomgebruik. Condensatoren 'zingen' bijna alijd wel door de pulserende stroom die er doorgaat, maar door de veranderingen valt het op.
Soms kan je een computer ook horen rekenen. Je hoort dan vb 'loops' in een heel rekenintensief programma.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Wat bedoel je daarmee, een soort van overklokken van m'n mobo?Op donderdag 03 januari 2002 12:58 schreef bitprobe het volgende:
Spread spectrum is extra voor je kloksnelheid van je bord, laat die maar met rust
spread spectrum voor kloksnelheid? nee!
Als je snelheid wilt moet ie uit maar het heeft eigenlijk te maken met emmissie, check hier maar eens:Spread Spectrum Control: This function is used for meeting the specifications when complying with the CE acceptance test. Enabling it leads to a noticeable deterioration in performance. That's why it should always be disabled
http://hardwarehell.com/biosall3.htm#sspreadmod
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Heyyy dat wist ik niet. Moet hem wel altijd uitzetten wil ik m'n FSB klok kunnen aanpassen..Op donderdag 03 januari 2002 13:09 schreef limoentje het volgende:
spread spectrum voor kloksnelheid? nee!
[..]
Als je snelheid wilt moet ie uit maar het heeft eigenlijk te maken met emmissie, check hier maar eens:
http://hardwarehell.com/biosall3.htm#sspreadmod
ik heb net gelezen dat het ook te maken heeft met bus/geheugen timings dus kan dan best kloppenOp donderdag 03 januari 2002 13:11 schreef bitprobe het volgende:
Heyyy dat wist ik niet. Moet hem wel altijd uitzetten wil ik m'n FSB klok kunnen aanpassen..
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!