afschaffen telling posts systeem?? voor/nadelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Dit is geen aanleiding om een rel te veroorzaken maar..

ik quote mezelf maar even:
ik vindt het zo niet meer gaan zullen we gewoon al die stomme post afschaffen, al dat gezeur omdat de een meer zend dan de ander en daardoor een gekke fictieve "hogere rang" krijgt?? WTF??
iedereen is hier gelijk! zo wordt hier niet behandeld omdat sommige mensen(vele/bijna iedereen) kijken naar de posts van iemand..

Ik kan wel Hoog leraar zijn in de Informatie technologie en zou maar 20posts hebben ben ik dan een newbie?? en dan wordt ik bijvoorbeeld afgeblaft door een 15jarige wijsneus die toevallig 3000posts heb..zal toch ff niet..
ben ik nu tever aan het gaan, of is dit gewoon de harde waarheid?, ik zelf ga er gewoon uit dat dit de harde waarheid is jammer genoeg..

wat is eigenlijk naast het nut dat je kan zien dat je zoveel got verslaafd bent..voor en nadelen graag?(dus dat je kan zien dat die persoon wel weet waar die over praat als hij je helpt omdat hij veel posts heb klopt dus niet,maar kan wel eventueel een richtlijn zijn)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anders open je ff een nieuw topic :? Er zijn er pas 6.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk ook eerlijk gezegd dat we beter in het topic door kunnen gaan waar die discussie al loop :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.