Toon posts:

SWAP BAYS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik ben opzoek naar een aantal degelijke swap bays voor ATA 100 disks (betreft 40gb 7200 rpm maxtor schijfen) Ik wil graag stevige redelijk gekoelt en niet zoveel herry makend. Heb al gedacht aan promise maar die zijn hot swap en daardoor veel te duur. Heeft iemand er ervaring mee zoek ze in de prijsklasse tussen de 100 en 200 gulden.

Verwijderd

Ik heb er twee inzitten. Op de HCC gekocht, het zijn wel
noname's, maar er zit een fan in aan de achterkant en ze zijn degelijk van kwaliteit.

En ze kosten 25 piek per stuk.....

Je kunt ze volgens mij bij de iets betere computerboer zo kopen......
:)

Verwijderd

Hoewel het topic hier niet echt thuishoort zal ik het toch beantwoorden.

Bij Memo verkopen ze That's Write bays. Werken erg goed, zijn degelijk en niet te duur.

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:35

Skef

Ik scheer.me

Je kan ook die van Lian-Li nemen...

Die zijn volledig van alu, en ze zijn ook in Nederland te krijgen...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Heb zelf mijn bay's van Gistron. Voor Fl 25,-, ATA 100 en een klein 4 cm fannetje achterin. Werken perfect. alleen wel helemaal plastic. Maar werken perfect.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Verwijderd

Topicstarter
Okie thanks ik zal er eens naar kijken ohja WAAR HOORD DEZE TOPIC THUIS DAN???? :?

Verwijderd

Topicstarter
He die van LIAN-LI zijn echt vet, ik wist dat ze kasten hadden maar swap bays wist ik nog niet. Maar dan heb ik toch nog wel 1 vraagie waar koop je die dingen in Nederland??? Zie ze niet in de pricewatch, vind die rh292 wel erg wreed.
Pagina: 1