Toon posts:

... Ligt dit aan counter strike of?!?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allo, ik heb zelf een computertje gebouwd en werkt op zich goed, tekst verwerken, downloaden van muziek het afspelen... eigelijk alles. Tot dat je counter strike gaat spelen (en ik neem aan nog wel andere games ook)... dan reageert de computer heel sloom, het geluid komt een paar sec. later aan (dus als ik shiet, hoor ik twee a drie sec later het geluid pas, terwel als ik muziek afspeel alles goed gaat). En het bewegen gaat ook heel langzaam terwel ik ik toch een ping heb van 85 (perfecte ping als je het mij vraagt!!).
Het is een asus moederboard cubx-e
ati fire rage pro/expurt
640ramm (pc133)
goed koop geluids kaartje, en iyama beeldscherm, redelijk duur.

Wat me trouwens net opviel is dat ik jumper 6 heb aan gezet, ik wist toen ik uhm bouwde niet wat dit was en volgens mijn pa moest ik uhm maar om gooien, maar ik zien net wat daar bij staat:

agp freq
dram freq .x1 (on)
dram freq .x2/3 (off)
Kan het daar enigsinds aan liggen?
Zoniet, waar aan dan?

Verwijderd

Het kan er ook aan liggen dat je gewoon LAG had.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op donderdag 03 januari 2002 12:18 schreef Niekosss het volgende:
Het kan er ook aan liggen dat je gewoon LAG had.
zeg dan nix, hij post al dat zijn ping okay was.

Ik ga nu gewoon standaardvragen stellen.

Heb je je drivers geinstalleerd, Direct X 8 enzovoort, alles ff updaten en kijken of het helpt.

Ik weet niet hoe bekend je bent met het spel. Maar je moet het op opengl draaien.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
gebruik je heel toevallig een onboard geluidskaart (willen nog weleens vertraging geven, directsound uitschakelen wil het nog weleens oplossen)
alle nieuwste drivers enzo? nieuwste bios update.. nieuwste software.. windows updates.. etc?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 12:21 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

zeg dan nix, hij post al dat zijn ping okay was.

Ik ga nu gewoon standaardvragen stellen.

Heb je je drivers geinstalleerd, Direct X 8 enzovoort, alles ff updaten en kijken of het helpt.

Ik weet niet hoe bekend je bent met het spel. Maar je moet het op opengl draaien.
Drivers zitten allemaal wel e-okay :), en ik ben wel bekend met het spel want ik speel het ook met deze comp (zie sig)... en trouwens, dan speel ik het gewoon op direct 3d en loopt perfect, als ik het op openGL zegt klapt ie er uit en zegt ie dat het niet goed zit.

En ik heb de nieuwste bios er op staan (er is er maar 1 voor dat KLOTE mobo :()

en ik heb gewoon sound cardje...

• buzz
Ligt aan direct 3d vrijwel zeker, ik weet niet hoe je het moet doen met een radeon, maar die moet zeker opengl aan kunne, ik heb ongeveer zelfde specs dus je moet goed kunnen spelen.

Direct3D meot je weg zien te krijgen.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 12:32 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ligt aan direct 3d vrijwel zeker, ik weet niet hoe je het moet doen met een radeon, maar die moet zeker opengl aan kunne, ik heb ongeveer zelfde specs dus je moet goed kunnen spelen.

ATI zijn niet echt meesters in drivers.. vooral niet voor de oudere videokaarten zoals zijne (8500 gaat nog wel)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 12:32 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

Ik hoor net wat over een ati 'bug' in CS, weet iemand waar ik de file kan downen voor dit prob?!??

Verwijderd

Ik heb dit probleem dus ook met een Soundblaster Live! maar alleen als ik EAX aanzet. In standaard stereo heb ik geen seconde vertraging in mijn geluid. Heb er nog geen oplossing voor en ik heb alle laatste drivers (probleem ligt bij mij niet aan mijn videokaart)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 12:46 schreef XAQT___ het volgende:
Ik heb dit probleem dus ook met een Soundblaster Live! maar alleen als ik EAX aanzet. In standaard stereo heb ik geen seconde vertraging in mijn geluid. Heb er nog geen oplossing voor en ik heb alle laatste drivers (probleem ligt bij mij niet aan mijn videokaart)
Maakt dat nog veel verschil?!? En hoe moet ik uhm in EAX aan zetten?

Verwijderd

Dat zal niet gaan met die geluidskaart die jij hebt gok ik. Maar misschien staat die optie doelloos aan en dan zou 'm uit kunnen zetten.

EAX staat bij configuratie / geluid / eax geluid oid

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[topic=368516/1/25]
niet dubbelposten...

• buzz
Op donderdag 03 januari 2002 12:53 schreef KillerAce_NL het volgende: