Toon posts:

3dmark2002?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er al iemand op de hoogte wanneer 3dmark2002 er is, komt ie wel? 2001 was vooral bedoeld om GF3-tjes het onderste uit de kan te halen, en GF2-tjes te overladen met mededelingen dat je kaart de feature niet ondersteund. (Ik heb die nature demo dus nog nooit gezien :'(). Gaan de GF3 eigenaars nu tranen met tuiten huilen? Zijn er eigenlijk wel features die in nieuwe chipsets zitten die 3dmark2001 nog niet ondersteunt? (behalve meer en sneller).

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04 13:58

Da_RoNiN

Oclama?

Mah mad onion werkt nou samen met Nvidea dus ik denk dat dat wel mee zal vallen , er zullen natuurlijk wel weer wat kleine dingentjes zijn die je alleen maar met de geforce Ti500 kan laten zien, mah ja je koopt je videokaart toch niet voor 3dmark lijkt mij :?

Kenners weten waarom

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
ik kan wel de nature demo zien op me geforce 2 >:) doe ipv van benchmark maar eens demo modus en w8 een minuut of 5 en je zal zien nature mode in volle glorie en het loopt om me overclocked gf 2 mx nog redelijk 10 tot 25 fps >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 11:58 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
ik kan wel de nature demo zien op me geforce 2 >:) doe ipv van benchmark maar eens demo modus en w8 een minuut of 5 en je zal zien nature mode in volle glorie en het loopt om me overclocked gf 2 mx nog redelijk 10 tot 25 fps >:)
Hmm, joepie, het werkt dan toch? Weer een reden om te leven dit jaar.

• DirtyHennessy
LOL :D probeer maar maar kijk wel uit als er veel bomen of gras op je scherm komen gaat de fps hard omlaag :D

Verwijderd

ik heb hogere framerates met m'n voodootje (voodoo 5)... en DIE wordt niet een ondersteunt... ;)

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik denk dat 3dmark2002 meer op DirectX 9 zal gericht zijn, of minst Dx8.1

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
tuurlijk zullen je scores vergeleken met 2001 omlaag kelderen zodat je als je je kaart checkt met 2002 maar snel een nieuwe gaat kopen en dat wordt dan waarschijnlijk een nvidia.........

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• DirtyHennessy
ik gok op 9 maaru zal directx 9 eigenlijk al stiekum ergens te vinden want beta testen is al tijdje begonnen (ja ik heb me opgegeven maar tervergeefs :()

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
Weet hier eigenlijk iemand waarom de volgende directx altijd zoveel beter is... bij 8 was alles al zo geoptimaliseer dat ie het snelst was, ik denk dat directx 9 allen neiuwe dingen gaat ondersteuben??

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Tuurlijk niet, ik had op T.net gelezen dat de GeForce4 DX 8.1 ondersteuning zou krijgen, en het lijkt mij toch wel zo makkelijk om dat een kaart uit te brengen die DX 9.0 ondersteuning heeft ipv 8.1 .

w00t

• Barreljan
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op donderdag 03 januari 2002 12:04 schreef Didymus het volgende:
ik heb hogere framerates met m'n voodootje (voodoo 5)... en DIE wordt niet een ondersteunt... ;)
me too!
die vertrouwde voodoo's worden niet meer ondersteund maar toch, wonder boven wonder, blijven ze overal goed (ik zeg niet perfect) in draaien. Dus als iemand zegt dat ze niks meer zijn in de huidige game en 3d wereld: Luister daar niet naar. Wil je het zeker weten? koop voor een prikkie bij V&A een v5 5500 agp 64mb en kijk zelf maar!

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 23:47

mvz

muziek verslaafde

Op donderdag 03 januari 2002 11:58 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
dat is niet de echte nature test, je mist b.v een groot meer, en veel waaiend gras enzo.. je mist dus wel echt wat >:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Verwijderd

even de GTU downloaden (GeForce Tweak Utility) en dan de GeForce 3 emulation mode aan :)

Verwijderd

en dan kan je wel zien :?

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 23:24 schreef bopitje het volgende:
en dan kan je wel zien :?
'Kweet alleen dat er een optie met dergelijk label aanwezig is en heb nooit gecontroleerd, of het ook daadwerkelijk functioneert (ik zou ook niet weten waarom je de GF3 zou willen emuleren; overleef ook wel zonder nature :+)

Verwijderd

ik niet :P
maar ik wil het ook hebben anders heb ik een shit computer :( vind het gewoon leuk om ook te hebben.
snappie

Verwijderd

dan probeer je 'm toch gewoon even? GeForce Tweak Utility heet het. Zie http://www.GeForceTweak.com voor download.

• Painxiom
  • Laatst online: 01-03 13:54
Op donderdag 03 januari 2002 14:01 schreef Voodoo_man het volgende:

[..]

me too!
die vertrouwde voodoo's worden niet meer ondersteund maar toch, wonder boven wonder, blijven ze overal goed (ik zeg niet perfect) in draaien. Dus als iemand zegt dat ze niks meer zijn in de huidige game en 3d wereld: Luister daar niet naar. Wil je het zeker weten? koop voor een prikkie bij V&A een v5 5500 agp 64mb en kijk zelf maar!
wat is jouw framerate dan i/d eerste demo, die met die auto?
en je score in 2001?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Barreljan
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

niet zo geweldig zoals ik al zei, score van 1203. Maarja das op software want T&L draait niet (op 3dmark2k wel, maar das slechter dan op P!!! opt.) Had ik maar een sneller processortje :'(
Scores 3DMark200x
zie hier de 3dmark2k1
Compare URL :http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2199766

en hier de 3dmark2k als je die ook nog wou weten
Compare URL :http://gamershq.madonion.com/compare.shtml?2177133
trouwens het is best lullig van madonion en nvidia. die maken een benchmark die met Hardware T&L het beste draait zodat de rest (zoals Voodoo, Kyro) buiten de boot valt

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op vrijdag 04 januari 2002 11:19 schreef Painxiom het volgende:

[..]

wat is jouw framerate dan i/d eerste demo, die met die auto?
en je score in 2001?
framerate van mij in de eerst met auto is 200+ en de score kan je in mijn sig zien...... :9

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

3dmark vind ik steeds minder objectief...

kijk bv ff naar 3dmark 2001. Heb je een GF2, dan worden bepaalde scenes niet gedraaid wegens gebrek aan hardware support... GF3 doet et wel. Wat blijkt als je deze scenes uitzet. Dan dondert de score van de gf3 met bijna 700 punten in mekaar. Ok hij is nog steeds een flink stuk sneller. Maar echt objectief is het niet te noemen....
Pagina: 1