snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
kheb ook een siemens data kabel, je kunt beter niet in de winkel kopen, das veel te duur (100 peik
)
/me heeft hem op de zwarte markt gekocht
daar wassie 35 piek
/me heeft hem op de zwarte markt gekocht
daar wassie 35 piek
ik heb 'm ook van de zwarte markt (Beverwijk).. Kost standaard rond de 35 gulden maar je kan m wel afdingen tot 25 gulden ofzo.. (veel concurrentie daar
)
Ik heb hem online besteld, 45 piek incl. verzendkosten. Maar dat vroeg je eigenlijk niet
Vraag eens of je bij een onlineshop ff langs kunt gaan.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Heb ik hem ook vandaan, voor FL.25,-Op donderdag 03 januari 2002 11:52 schreef devv05 het volgende:
ik heb 'm ook van de zwarte markt (Beverwijk).. Kost standaard rond de 35 gulden maar je kan m wel afdingen tot 25 gulden ofzo.. (veel concurrentie daar)
Even voor aardbeix15, ga naar een telecomwinkel en koop er daar een.
Ga anders op de markt kijken, als die er vandaag is.
je kan hem dus eigenlijk gewoon bij elke telecomwinkel op de hoek halen, ach die paar guldens maken me niet zoveel uit maar als i echt iets van €45 is dan kan ik hem idd beter ff online bestellen.
Verwijderd
www.comtronics.nl
die bood ze eerst voor 25 gulden aan denk nu rond de 11 euro ofzo
voor de rest staan er nog wat links in de faq
die bood ze eerst voor 25 gulden aan denk nu rond de 11 euro ofzo
voor de rest staan er nog wat links in de faq
het is gelukt! 
aangezien ik geen zin had te w88 op een betslling via inet heb ik vanmiddag in een LibertelCityPoint een kabel met wat onzin software voor 27.55 euro aangeschaft, hoewel wat duurder --> ik hoef niet te w88 en een 10tje meer of minder maakt me niet zoveel uit.
anyway zonder de bijgeleverde software gebruiken lekker van start gegaan met s35 explorer. zelf logos/ringtones en de de hele controle over je toestel op scherm
harstikke handig.
aanrader voor iedereen met zo'n postbank dingetje
aangezien ik geen zin had te w88 op een betslling via inet heb ik vanmiddag in een LibertelCityPoint een kabel met wat onzin software voor 27.55 euro aangeschaft, hoewel wat duurder --> ik hoef niet te w88 en een 10tje meer of minder maakt me niet zoveel uit.
anyway zonder de bijgeleverde software gebruiken lekker van start gegaan met s35 explorer. zelf logos/ringtones en de de hele controle over je toestel op scherm
aanrader voor iedereen met zo'n postbank dingetje
Verkrijgbaar bij office centre (vast ook in omg. hilversum) voor rond de 6 tientjes....
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Pagina: 1