God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Verwijderd
bedrijven ronden nu wat makkelijk af naar boven... misschien toch maar even wachten en kijken wat de prijzen verder gaan doen (hopen dat ze gelijk blijven en straks weer dalen
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Zou ik doenOp donderdag 03 januari 2002 11:59 schreef masternewman het volgende:
ik heb nog 2x 128mb liggen rotte in een kast misschien moet ik ze maar verkopen aangezien de prijzen stijgen hehe
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
ik haalde voor de val reepje 512 MB DDR voor FL 185 ,-Op donderdag 03 januari 2002 11:49 schreef Henkie20nl het volgende:
Ik zat net ff op Gistron rond te kijken en dat was wel schrikken. 256 MB DDR Kingston wat tot vorige week iets van fl. 195,- (en nog langer geleden fl. 109,-) was is nu € 129.90.
was dus net op tijd
Verwijderd
hier een bericht over het stijgen van de prijzen:
http://www.neowin.net/comments.php?id=2220&category=main
Zullen we met een aantal mensen maar Geheugen uit Amerika gaan importeren
Verwijderd
'K zag dat Crucial nog steeds tegen te oude prijs levert. Is het misschien tijd voor een nieuwe bestelronde?
Verwijderd
maar tzal toch nog weleens zakken na al die tijd hoog
geheugen is al erg goedkoop op het moment
Dus ik gelijk bestellen, krijg ik dit terug.
Maar de pricewatch aanpassen, ho maarGeachte heer van de Laar,
Jammer genoeg moet ik U teleurstellen.
De DIMM's zijn niet op voorraad en de prijs is ook een stuk hoger geworden.
Dit is een prijs van voor 4 december. Toen hebben we een partij gunstig
kunnen kopen. Ik weet de nieuwe prijs echter pas als de nieuwe produkten
binnen zijn.
Ik zal uw bestelling, zonder uw tegenbericht, als vervallen beschouwen.
Sorry, dat ik geen beter bericht voor je heb, maar het zij zo.
Met vriendelijke groet,
WILL - SDC
----- Original Message -----
From: <r.vandelaar@chello.nl>
To: <noname>
Sent: Tuesday, January 01, 2002 8:38 PM
Subject: Bestelformulier noname
> ----------------------------------------
> Bestelformulier noname> Submitted by: Robbie van de Laar
> E-mail: r.vandelaar@chello.nl
> Datum: 01/01/2002, 12:38:08
> ----------------------------------------
>
> [url="http://noname"]http://noname[/url]
>
> Bestelling: 030012038058
>
> Naam: DIMM 256MB
> Prijs: fl. 105,00
> Gewicht: 0 kg
> Aantal: 3
> Subtotaal: fl. 315,00
>
>
> ----- Persoonlijke gegevens -----
> Naam (voor-/achternaam): Robbie van de Laar
> Bedrijfsnaam:
> Straat: Hagelkruis 9
> Plaats: Maarheeze
> Staat: Hagelkruis 9
> Postcode: 6026 BA
> Land: Nederland
> Telefoonnr.: 090602100
> Faxnr.:
> E-mail: r.vandelaar@chello.nl
> Uw mededeling aan ons:
>
>
> ----- Verzendkosten en BTW -----
> Verzendgebied: Nationaal
> Verzendmethode kiezen: Economy
> Belastingregio: Nederland
> Belastingvrijstellingsnummer:
>
> European Euro Totaal incl. 142,94
>
>
>
> ----- Betalingswijze -----
> Contant bij levering
>
> ----- Totaal -----
> Totaal gewicht:
> Prijs: fl.315,00
> BTW: fl.0,00
> Verzendkosten: fl.0,00
> Totaal incl.: fl.315,00
>
w00t
|Specs|
Verwijderd
w00t
Ik zou je adres & Tel. nr. ff weghalen!Op donderdag 03 januari 2002 19:27 schreef robbie007 het volgende:
Een dom bedrijf SDC ComputerHome staat nog steeds in de pricewatch met 256MB DDR PC2100 voor €48,- .
Dus ik gelijk bestellen, krijg ik dit terug.
[..]
Maar de pricewatch aanpassen, ho maar
Lijkt me ook wel slim ja, en telefoonnummer misschien ook. Trouwens wel een leuk dorpje, Maarheeze.Op donderdag 03 januari 2002 19:38 schreef r00tie het volgende:
[..]
Ik zou je adres ff weghalen!
Verwijderd
upgraden is juist leukOp donderdag 03 januari 2002 19:20 schreef star-saber het volgende:
khoef gelukkig nie te upgraden.
geheugen is al erg goedkoop op het moment
w00t
w00t
voor de prijs, maargoed de prijs is dus gewoon €70,- .Ben nog steeds aan het denken wat ik nu zal halen 512 of 768MB.
w00t
Verwijderd
ik heb bedacht dat je gewoon zoveel moet halen als nodig is voor jou op dat moment. Als je voor de pats nog wat meer wilt, maar eigenlijk niet weet hoe je het vol kan krijgenOp donderdag 03 januari 2002 19:54 schreef robbie007 het volgende:
Ben nog steeds aan het denken wat ik nu zal halen 512 of 768MB.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Verwijderd