een pdf document in een java applicatie laten zien (in een soort panel oid, dus niet apart laten opstarten)
is dit mogelijk??
is dit mogelijk??
Verwijderd
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
muchias grassiasOp donderdag 03 januari 2002 13:25 schreef mbravenboer het volgende:
Ik had dit nodig voor een applicatie die ik moet schrijven en heb heel ( heel ) erg lang gezocht naar een goed component. Adobe heeft zelf wat, maar die is echt ontzettend slecht. Toen ik bijna de moed had opgegeven vond ik deze:
http://www.pdfgo.com/
en die is echt briljant goed! Hij laat vrijwel alle pdf files behoorlijk goed zien en is behoorlijk snel. Het is voor zover ik weet de enige goede optie.
Ik wil hem gaan gebruiken om delen van de GUI geavanceerder te kunnen maken: vergelijken, molekulen-formules etc. Ik heb wat getest en ben er tot nu toe erg tevreden over. Ik moet de applicatie nog wel gaan schrijven, dus het kan zijn dat er problemen mee zijn die ik nog niet ben tegengekomen.
Graag gedaanScorpion: muchias grassias
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Das dus inderdaad die hele slechtebartoz: Ik kwam toevallig op deze link terrecht