Toon posts:

Mp3 speler onder de stereo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een betaalbare MP3-
cd speler die onder je stereoset kan
plaatsen.

Dus zo'n ding waar je een CD-R in kan
leggen om zo de MP3 bestanden die daarop
staan te beluisteren.

Weet iemand een adres waar je zo'n ding
kan kopen en wat de prijzen doen?

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

bij www.intercom-mailorder.com hebben ze er eentje...

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

en ook www.eynstein.nl heeft er een, ze kosten allemaal (ook van intercom) ca. f600, het zijn dan ook DVD spelers!

Verwijderd

Marcel,

Je moet je goed bedenken wat je met het door jou voorgestelde apparaat wilt....

De door Schaduw aangeprezen machines zijn, los van het feit of ze al of niet kwalitatief goed zijn, oorspronkelijk bedoeld als DVD speler en bieden als extra optie het afspelen van MP3 CD's.

Voordeel is hierbij dat je eigenlijk twee apparaten in één koopt. Maar wanneer je het apparaat echt als uitbereiding van je hifi stapel wilt aanschaffen is het geen optie: Deze "opgevoerde DVD spelers" laten namelijk geen MP3 track-info in het display zien. Een aantal spelers heeft een zgn. "On Screen" menu dat je middels je afstandsbediening kunt manipuleren maar dat betekent dus wel dat je om je MP3's af te luisteren altijd eerst je TV aan moet zetten.....

Als je op zoek bent naar een pure 19" MP3 player dan moet je het toch in een andere hoek zoeken. Een goed voorbeeld is de M3PO van Terratec (beter bekend van hun uitstekende geluidskaarten). Deze speler biedt je naast een standaard audio/MP3 - CD speler ook de mogelijkheid om een HD tot 30 Gb in te bouwen. Deze kun je dan moeiteloos met je (eigengebrandde) CDtjes "voeren" door een slimme interface. BTW: 30 gig aan MP3 komt ongeveer neer op 21 dagen continu muziek AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRGGG!!

Deze spelers zijn vrij prijzig, mede omdat je er zelf nog eens een HD bij moet kopen. Ik ben zelf helemaal weg van de M3PO. Ik heb er twee en heb deze in een apart 19" rackje ingebouwd zodat ik ze overal mee naar toe kan nemen. Eenmaal op een feestje hang ik ze aan een mixertje en een versterker en ik ben "ready to go!!!". Niks geen gerotzooi met platen en CD's! Gewoon songtitel of artiest intikken en de M3PO zoekt het voor je op. Ik heb een groot gedeelte van m'n MP3's ook een BPM waarde meegegeven dus kan ik daar ook op zoeken......And the beat goes on......

http://www.terratec.de Clickerdiclick....

Succes ermee,

LB

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

zie hier (zie: laatste updates) een test van de Terratec en hier kun je ze kopen voor net onder de f1000,-

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad de bedoeling dat 'ie alleen
maar mp3tjes kan afspelen.

Die spelers van Terratec zijn inderdaad
wel leuk :9

Maar weet iemand of ze ook in normaal
'huis, tuin en keukendesign' te koop zijn?

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

ik vind het zo wel mooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwareinfo.net/artikelen/reviews/2000-06-26-TerraTec-M3PO/m3po-front.jpg
(foto van hardwareinfo.net )
Pagina: 1