Toon posts:

Alternatief voor de Logitech optical desktop set..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al verscheidene keren threads gezien over de Optical Desktop set van Logitech. Iedereen wilt graag dat toetsenbord apart kopen. En die is niet los te koop jammer genoeg... |:(

Maar ik heb sinds kort de Internet Navigator van logitech. En afgezien van de kleur en het feit dat ie niet draadloos is is de lay-out exact hetzelfde als die van de optical desktop ! En met hetzelfde zero tilt systeem.
Ik heb in deze thread al gepost dat het een heel fijn toetsenbordje is! :9~

En dan in combinatie met de logitech dual optical muis is het een ideaale combinatie om te gamen! >:)

Er zijn natuurlijk wat verschillen. Het toetsenbord van de dual optical is natuurlijk een heel stuk mooier. En draadloos is natuurlijk altijd handig! :)

Maar als je niet draadloos wilt en toch zo'n soort toetsenbord en muis wilt die ook nog eens geschikt zijn voor games... moet je hier misschien eens over nadenken...

Gewoon mijn 2 eurocents... ;)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik zie het nut niet echt in van een draadloos toetsenbord

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
ja het nut ervan? snap het ook niet. En het nadeel dr van is ook dat de batterijtjes opgaan :(
Heb toch liever een dual optical met lijntje

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Verwijderd

Ik zie zowel voordelen als nadelen van draadloos:
Geen geklooi met snoeren, je kan met makkelijk even doorgeven aan de persoon naast je, staat mooier(vind ik).
Nadeel is dat wanneer je battarijen leeg zijn, je de lul bent als je geen reserve hebt liggen :(

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik heb een mouseman cordless gehad en dat ding lagde als de tyfus in games :(
ben nu blij met mijn mouseman optical (met staartje)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.