¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Mwoa... zit in de verpakking en uiteindelijk komt dat ding ook ergens uit Taiwan of weet ik veel waar naar NL toe
Ik heb er (nog) geen problemen mee gehad. Wel met de PTT die er veel te lang over deed de schijven te bezorgen...
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Vorige maand een HD bij Informatique bestelt. Deze kwam goed verpakt aan. Het anti-static zakje was nog helemaal ongeopend.
Gaat gewoon goed hoor (over het algemeen).
Samen met een maat van mij hebben we samen al veeeel pc's besteld (in onderdelen). En das tot nu toe allemaal nog goed gegaan.
In ieder geval, qua defecten dan.
Samen met een maat van mij hebben we samen al veeeel pc's besteld (in onderdelen). En das tot nu toe allemaal nog goed gegaan.
In ieder geval, qua defecten dan.
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Ok, bedankt, ik eet genoeg ff een Maxtor D740X bestellen dan
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Maar hoe dacht je dat ze bij de winkels komen waar jij ze vervolgens koopt.
Die worden ook vaak per post order of eigen vrachtvervoer vervoert.
Die worden ook vaak per post order of eigen vrachtvervoer vervoert.
Ze gebruiken gewoon de dozen waarmee die dingen ook uit japan/taiwan verscheept worden. Dus als de post er niet met het busje ofzo d'r overheen rijdt, zou ie wel heel moeten aankomen!
|Specs|
En sowieso kan een harddisk tegenwoordig vrij veel hebben.. Zeker als het ding niet draait..
Move HA->OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik weet dat Seagate ze bijvoorbeeld altijd in een aparte doos heeft zitten waarmee ze ook aan de winkels geleverd worden.
Als je de hdd hier in laat vallen is er nog geen schade, die dingen kunnen vaak nog een klap van 300G verdragen.
Dus gewoon bestellen zou ik zeggen. Je hebt altijd nog garantie natuurlijk.
Als je de hdd hier in laat vallen is er nog geen schade, die dingen kunnen vaak nog een klap van 300G verdragen.
Dus gewoon bestellen zou ik zeggen. Je hebt altijd nog garantie natuurlijk.
Pagina: 1