Transport Tycoon multi player

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:12

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Hoe kun je in Transport Tycoon multi playeren? Ik heb wel het knoppie zien staan, maar als je er op klikt heb je 3 mogelijkheden waar ik niets mee kan, namelijk com1, com2 en modem. Ik heb geen verbinding met een andere computer via com1 en 2 en een modem heb ik ook niet. Wel heb ik een nic, maar daar staat geen optie voor.
Wie weet hoe ik toch kan multi playeren?
is er wel een server ofzo eigenlijk?

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Tycoons Zuigen (hardcore)
2. Je kan alleen mulitpleyer spelen net zoals GTA 2.

Dus, je moet het Ip # van een vriend van je hebben en dan kan je "Multiplayer" spelen.. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transport Tycoon is niet zoals alle andere tycoons, VEEL beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
En waar moet je dat ip# dan invullen? Bij 'modem send' en dan 'dial number'? Probleem is dat ik geen modem heb, alleen een nic.
Op donderdag 03 januari 2002 11:07 schreef Necromancer het volgende:
Transport Tycoon is niet zoals alle andere tycoons, VEEL beter.
Idd. TT is een van de weinige goede tycoons.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

Je kon dacht ik alleen met TTDX op het internet, maar misschien werkt het ook met de normale versie

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk de gewone TT. Als je Transport Tycoon Deluxe download kun je ook kiezen voor IPX.

En deluxe is gewoon nog beter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 11:13 schreef Ping het volgende:
Je hebt waarschijnlijk de gewone TT. Als je Transport Tycoon Deluxe download kun je ook kiezen voor IPX.

En deluxe is gewoon nog beter! :)
download moet zijn; koopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Issie ook nog ergens in de winkel te krijgen? En dan liefst niet in zo'n combi pakket met RT2 en RCT want die heb ik allebei al.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download moet zijn; koopt :P
Ik had begrepen dat TTDX 'vrijgegeven' was. En aangezien het op diverse plaatsen te downloaden is, leek me dat ook waar. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

nopes, tt2 is alleen nog te downloaden geloof ik, ik heb laatst ook al alle winkels afgestruind.

maar hoe werkt dat IPX eigenlijk ?
ik heb hier een dhcp tcp/ip netwerkje liggen (microsoft ics + microsoft netwerk en zo) en als ik IPX install dan werkt nix mewer ???

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Weet iemand de site of een mail adres van Microprose?
Ik vind dit http://www.microprose.com/index.html, maar hier is niets te vinden over TT of TTD.
op http://www.chrissawyer.com staat dit:
Transport Tycoon Deluxe (DOS)
Available as a budget title in UK, Europe, and the US. The Win95 version is difficult to locate at present, but although this version runs natively under Windows 95 and 98 (not Windows 2000 or XP), it appears to be less stable than the older DOS version and is not recommended unless you can't find any way to run the DOS version on your system.
In some countries a bundle called "The Tycoon Collection" is available, and contains Transport Tycoon Deluxe (Win95), RollerCoaster Tycoon, and Railroad Tycoon 2.
Het zou dus nog te kijgen moeten zijn... in combi pak.... heb ik een tijd terug (meer dan 1 jaar zeker :7 ) bij de een of ander winkel zien staan.....
Nouja.....

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 17:54
Op donderdag 03 januari 2002 11:15 schreef Pyrus52 het volgende:
Issie ook nog ergens in de winkel te krijgen? En dan liefst niet in zo'n combi pakket met RT2 en RCT want die heb ik allebei al.
ff online bestellen voor 15 piek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinse
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:21
Op donderdag 03 januari 2002 11:17 schreef Ping het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat TTDX 'vrijgegeven' was. En aangezien het op diverse plaatsen te downloaden is, leek me dat ook waar. :?
Nee hoor, TTDX is niet 'vrijgegeven'. Ik dacht dat dus eerst ook, maar het gaat nog een paar jaar duren voordat de copyright eraf gehaald wordt.

offtopic:
En ik kan het weten, want ik heb voor TTDX wel eens de verkeerde linkjes geplaatst op GoT :+ . Kijk dus aub uit, geen warez-linkjes geven.

Bij Dynabyte is TTDX nog te koop (hier in Alphen a/d Rijn dan) voor 15 piek. Ook kun je naar een speelgoedwinkel gaan en dan in de sale-bakken kijken, grote kans dat je hem dan nog vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Met de deluxe versie kun je idd via IPX spelen, als je dat op beide PC's installeert onder Windows werkt 't gewoon over je LAN.. gaat hier prima :)

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 12:47 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

ff online bestellen voor 15 piek
Waar??
Op donderdag 03 januari 2002 14:30 schreef hinse het volgende:

[..]

Blaat blaat

Bij Dynabyte is TTDX nog te koop (hier in Alphen a/d Rijn dan) voor 15 piek. Ook kun je naar een speelgoedwinkel gaan en dan in de sale-bakken kijken, grote kans dat je hem dan nog vindt.
Dat wordt dus plank gas naar Heerlen (dichtsbijzijnde Dynabyte). Enig idee welke speelgoed winkel? Misschien is die korter bij :)

edit:

Hmm... Op site van Dynabyte staatie niet..... Zou dat aan de leeftijd kunnen liggen :+

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Ik post 'm maar ff hier, omdat ik een nieuw topic een beetje onzinnig vind:

zojuist heb ik http://utopia.poly.edu/~izatul02/tycoon/ gevonden, waarmee het mogelijk zou zijn om online te ttdlx-en. Mijn vraag is natuurlijk: wie wil dit even testen met mij? Ik heb hier maar 1 computer momenteel staan, dus in mijn eentje kan ik het niet testen :)

Het is overigens wel noodzaak dat je ttdlx hebt (legaal, danwel niet 100% legaal).
De patch is niet zo'n probleem. Die is hier te halen
Contact me even via msn ofzow, en als je al ervaringen ermee hebt, kun je die uiteraard ook hier posten :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het straks wel testen (eerst eten), als het via NAT kan werken. Mijn TTDX versie is niet legaal, maar dat zou niet uit moeten maken. Mocht je het in de tussentijd willen testen, zorg ervoor dat beide spelers exact dezelfde ttdpatch versie EN config hebben.

Als je speelt, kijk dan goed uit voor "Out of sync" problemen, bijvoorbeeld: Een fabriek verdubbelt z'n productie, terwijl er bij andere speler niets gebeurd. Dat kwam namelijk redelijk vaak voor op een LAN.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
http://www.tt-forums.net
kijk daar ff rond daar staat alles op ook hoe je aan TTD kan komen en de patch zodat ie het op winXP doet en nog veel meer dingen staan er

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik heb gelezen in de mailing list van ttdpatch dat multiplayer niet echt mogelijk is. Want het spel loopt out of sync. De maker van ttdpatch heeft dit nog niet kunnen verhelpen omdat de netcode van ttdx gewoon super brak is en dat zou betekenen dat hij het hele spel over hoop moet halen. Dit wordt gewoon echt wachten op de nieuwe versie jongens.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ik weet niet meer welke site maar daar zag ik dat er een nieuwe TT word gemaakt volgens mij wel onder een andere naam maar wel hetzelfde alleen veel mooier (en dan bedoel ik ook echt veel mooier :))

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Chris Sawyer, de maker van het spel zei dat in een paar mails aan de echte die hard fans.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ziet dat spel er uit dan? Ken het wel maar t was niet zon s6 hoorde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder welke steen kom jij vandaan? :)
Transport Tycoon (Deluxe) is een van de beste spellen ooit: verslavend, uitdagend, uitgebreid.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~terr/ttdx-tn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 18:36:
Onder welke steen kom jij vandaan? :)
Transport Tycoon (Deluxe) is een van de beste spellen ooit: verslavend, uitdagend, uitgebreid.

[afbeelding]
ja precies echt vet een stoer spel :) zeker als je zelf een map maakt en dan een super grote stad maakt :) dan zet je op elke hoek een groot vliegveld neer ff in de stad vet veel bushokjes dan loopt het geld binnen :D

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
edit:
oeps dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Dark Lord op 19-07-2003 19:00 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh w8 ik ken hem wel sorry.. Wist niet dat dat de naam van het spel was... Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dark Lord schreef op 19 July 2003 @ 15:44:
ik weet niet meer welke site maar daar zag ik dat er een nieuwe TT word gemaakt volgens mij wel onder een andere naam maar wel hetzelfde alleen veel mooier (en dan bedoel ik ook echt veel mooier :))
ik weet welke game je bedoelt, hij staat ook op de tt-forums site.
Maar daar komt het "hoe kill je een game totaal" aspect.. 3d.. TT, RA, TS allemaal games op good old 2d graphics.. daarom zijn ze zo super, maar er 3d van, en et flopt 9 v/d 10 keer.

Maar denk niet dat er ooit een ECHT vervolg komt op TTDX, persoonlijk staat ie bij mij ongeslagen nr. 1 (ttdpatch maakt et mogelijk hem weer op winxp te laten draaien :D)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
KarreMania schreef op 19 July 2003 @ 19:05:
[...]

ik weet welke game je bedoelt, hij staat ook op de tt-forums site.
Maar daar komt het "hoe kill je een game totaal" aspect.. 3d.. TT, RA, TS allemaal games op good old 2d graphics.. daarom zijn ze zo super, maar er 3d van, en et flopt 9 v/d 10 keer.

Maar denk niet dat er ooit een ECHT vervolg komt op TTDX, persoonlijk staat ie bij mij ongeslagen nr. 1 (ttdpatch maakt et mogelijk hem weer op winxp te laten draaien :D)
ja idd die patch was wel beter alleen je moet de compabiliteits mode wel op win98/95 zetten anders speel je het windowed en ik speel liever full screen
maar TT staat bij mij niet echt op 1 denk ik eerder op 2 want het _was_ heel verslavend nu speel ik het eigenlijk niet meer

je hebt trouwens wel coole skins voor TTDX dan ziet het er ff iets mooier uit

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Lord op 20-07-2003 01:44 ]

10100111001

Pagina: 1