Toon posts:

Q3 Bid For Power

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De mod voor Quake 3, Bid For power komt binnenkort uit (lees meer)!

Ik heb zelf nog geen Q3 maar is het wel de moeite waard om die te gaan kopen? Ik hou niet van het spel Q3 (cs fan :P, maar ik wel al gezien dat Q3 een hele hoop mods erbij krijgt.

Het lijkt er zelfs op dat Q3 een poging doet om Half-Life van de troon te stoten, iets wat naar mijn mening ze niet zal lukken..

Verwijderd

ik heb die beta-versie gespeeld en die zag er goed uit en was ook nog goed te spelen. Je zou denken dat dat vliegen moeilijk zou zijn maar het wordt al heel snel een gewoonte 8-)

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

BFP ownz en Q3 nog meer zelfs.
als je veel van CS houdt kan je Urban Terror eens proberen, is iig een stuk mooier :)
Q3 ownt half-life al sinds zijn komst, niet dat HL zo brak is maar als je de mogelijkheden van de engine ziet, zal je niet raar staan te kijken als over 2 jaar nog steeds q3 based games uitkomen...

ik had een jaartje terug een ali illegali beta van bfp en dat ownde al totaal... dus het is het kopen zeker weten waard.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:14

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 03 januari 2002 11:22 schreef Mad-Cow het volgende:
BFP ownz en Q3 nog meer zelfs.
als je veel van CS houdt kan je Urban Terror eens proberen, is iig een stuk mooier :)
Q3 ownt half-life al sinds zijn komst, niet dat HL zo brak is maar als je de mogelijkheden van de engine ziet, zal je niet raar staan te kijken als over 2 jaar nog steeds q3 based games uitkomen...

ik had een jaartje terug een ali illegali beta van bfp en dat ownde al totaal... dus het is het kopen zeker weten waard.
Q3 heeft wel een betere engine, maar halflife heeft nog wel 5x zoveel spelers op internet. ik zal even een top3 neerzetten van meest gespeelde spel BRB;

hier maar een top 5:

1. Half Life 40152
2. Return to Castle Wolfenstein 2279
3. Unreal Tournament 2023
4. Quake 3: Arena 1215
5. Tribes 2 1089

voor het eerst dat ik UT boven Q3 zie.
tis trouwens 33 keer meer gespeeld.

Verwijderd

Het was toch eerst de bedoeling dat Bid for Power met DBZ characters zou zijn? :)

Dat is toen geloof ik veranderd omdat dat van de DBZ bazen niet mocht :( (copyright bla bla bla)

Ik heb ook gelezen dat de DBZ characters dan later via een update/patch toegevoegd kunnen worden... weet iemand of dit klopt?

Verwijderd

Ik zat in de CLAN der CLANNEN van bfp namelijk clan-ki. Ik mag hier niet dingen zeggen maar kom eens langs in #bfpleaked op dalnet om leuk te chatten. >:)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:11
Op donderdag 03 januari 2002 11:28 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

Q3 heeft wel een betere engine, maar halflife heeft nog wel 5x zoveel spelers op internet. ik zal even een top3 neerzetten van meest gespeelde spel BRB;

hier maar een top 5:

1. Half Life 40152
2. Return to Castle Wolfenstein 2279
3. Unreal Tournament 2023
4. Quake 3: Arena 1215
5. Tribes 2 1089

voor het eerst dat ik UT boven Q3 zie.
tis trouwens 33 keer meer gespeeld.
Wie basseert die Top 5 :? VOlgens mij een half-life freak :+.

• Bloodclot
  • Laatst online: 07:14

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 03 januari 2002 12:35 schreef OdinZero het volgende:
Het was toch eerst de bedoeling dat Bid for Power met DBZ characters zou zijn? :)

Dat is toen geloof ik veranderd omdat dat van de DBZ bazen niet mocht :( (copyright bla bla bla)

Ik heb ook gelezen dat de DBZ characters dan later via een update/patch toegevoegd kunnen worden... weet iemand of dit klopt?
Klopt, ook zou er bijvoorbeeld een A-team model pack gemaakt kunnen worden :)

Verwijderd

EINDELIJK!

hier heb ik Quake3 nog voor gekocht, in de tijd dat het nog met de DBZ character was, khoop echt dat je die er wel weer in kan krijgen.

Verwijderd

LoL, ongeveer een jaar geleden kon je bfp RC3 van mijn site downloaden (dragonball-ok.com :D)... ik had uit gelekte versie :), er werd ff in paar weken voor 50 gyg gedownload.... hoe zou dat nou komen :? :Y) :D!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 13:19
Op donderdag 03 januari 2002 13:24 schreef Webmasterok het volgende:
LoL, ongeveer een jaar geleden kon je bfp RC3 van mijn site downloaden (dragonball-ok.com :D)... ik had uit gelekte versie :), er werd ff in paar weken voor 50 gyg gedownload.... hoe zou dat nou komen :? :Y) :D!
LOL :D :D

• xonide
  • Laatst online: 25-11-2025
hmmz. dan gaat ik ook maar kijken of ik quake3 el cheapo kan krijgen.. die pokke serial ook......

-

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik ga ook maar ff kijken of ik em ergens Kan krijgen..

It's alleen jmmr dat BFP niet meer met de DBZ krakters is, omdat ze de rechtzaak tegen TOEI (eigenaars DBZ) hebben verloren..

What a shame..;(

• xonide
  • Laatst online: 25-11-2025
dat is een kwestie van geduld....... >:)

-

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Op donderdag 03 januari 2002 18:30 schreef Lingod het volgende:
Ja, ik ga ook maar ff kijken of ik em ergens Kan krijgen..

It's alleen jmmr dat BFP niet meer met de DBZ krakters is, omdat ze de rechtzaak tegen TOEI (eigenaars DBZ) hebben verloren..

What a shame..;(
boah, dat is een queestie van skinnen :)

Verwijderd

Ik vind hem nix aan, had een keertje bfpphase1 gedownd en na een uurtje was ie er weer vanaf, ik vind de dbz tv series wel leuk. :)

Owja enne als je een goede q3 mod wilt spelen probeer dan maar is Rocket Arena 3 :P

Verwijderd

Is ie zoals ESF ?
Want die vin ik best kewl :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 16:26 schreef PsyFlash het volgende:

[..]

boah, dat is een queestie van skinnen :)
Ja dat is waar..:)

Afbeeldingslocatie: http://www.bidforpower.com/images/movies/movie_roll_vegeta_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bidforpower.com/images/movies/movie_roll_goku03_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bidforpower.com/images/movies/movie_roll_piccolo02_thumb.jpg

• PsyFlash
Op zaterdag 05 januari 2002 10:20 schreef Lingod het volgende:

[..]

Ja dat is waar..:)
Jij begrijpt het.. Zolang ze de gameplay goed doen, komt het uiterlijk en de stemmen later wel. Het enige bezwaar dat je zou kunnen maken, is dat de moves niet 100% kloppen

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies!

Alleen verwacht ik geen Filmpjes bij een mod..

• PsyFlash
filmpjes? nee dat lijkt mij ook stug, of ze dumpen er wat geweldige avi's bij of zo.
was het trouwens niet zo dat je ook characters kun downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je op dit moment of als de mod uit is.

Ik weet wel dat je skins kunt downloaden voor quake 3 arena en de BFP beta test..

Of het in de mod ook kan weeknie

• PsyFlash
ah ok, leek me wel leuk. Ik vind heelaas in mijn nabije omgeving veel onbegrip als ik BFP ter sprake breng, maar vind het best leuk allemaal. Veel mensen hebben alleen std. iets tegen DBZ.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ok, hier een vraagje van mij in dit topic (start geen nieuwe, liev he ... :P )

Ik kan op www.dragonbfp.com/main.html naar releases onder het BFP menu gaan.

Dan kies ik de optie --> 'Official Releases' ...

Dan staat er de RC3 versie (Die nog helemaal DBZ was) en de Final versie (no DBZ) ...

Ik wil dus die RC3, maar het punt is, daar staat bij dat je een 'advanced and experienced' BFP gebruiker moet zijn. Wat zit er in die RC3 file dan en wat doe ik ermee :?

Some help would be appreciated ;)

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Je moet het Rio Megapack hebben :P

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op dinsdag 21 mei 2002 22:57 schreef real_raichu70 het volgende:
Je moet het Rio Megapack hebben :P
:? ... Is dat die RC3 dan ... ?

Zo niet, waar kan ik die vinden of is hij niet gratis (dan mag ik dit dus niet vragen) ...

Maar als ik die RC3 heb, wat dan ... of moet ik nadat ik RC3 heb die Rio Megapack erover heen doen.

Hellup ik ben ENORME dbz fan (een van de weinige mensen in Nederland die alle DB, DBZ en DB-GT eps heeft gezien en ze perfect kan tekenen :7 ) en wil echt graag weten hoe dat BFP in mekaar steekt !!!

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

:? Ik kan niet eens fatsoenlijke INFO vinden over die Rio Megapack --> hebbie die zelf gemaakt ofzo :P ???

Afijn, Ik heb dus nu de 1.31 Point Release van QIII erop staan en ben RC3 official van dragonbfp aan het downen.

Nu wil ik misschien wat uitleg waarom ik bekend moet zijn met BFP voor die file en wat die Rio Megapack inhoudt.

:? (8>

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Kan helemaal niemand mij dan helpen ???

De meeste mensen deugen!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:25
die bid for power had ik al een half jaar geleden
er was niet veel aan je had gewoon ook aanvalleen alleen dan ipv van de guns in quake 3 arena zijn het aanvallen en kan je een beetje rondzweven

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:03
Op woensdag 22 mei 2002 19:04 schreef marzzman het volgende:
Kan helemaal niemand mij dan helpen ???
Komt ie hoor
wat jij moet doen is naar http://www.dragonbfp.com/main.html gaan, kies daar releases en dan bid for power custom releases en kies daar rio megapacks
Pagina: 1