ik zit dus in de clinch bij een hosting provider: www.powweb.com ik zit in een grote clan, die in 2 delen is opgesplist. de amerikanen (team van ruim 100 man) en europa (waar ik dus bij zit). ik ben eigenlijk de admin van europa en ik moet alles regelen.. runriot (admin van amerikanen) heeft mij dus toegang geven op het ftp en op de mysqldatabase.
in het begin kon ik happy connecten enzo, maar nu wanneer ik naar ftp.lod-hq.net wil connecten, krijg ik de volgende fout:
dat is dus bij flashFXP, ik heb al verschillende FTP-clients gebruikt (zelfs Iexplorer) maar geen van alle wil connecten, ik heb dus eens gekeken maar via een programma kan ik ook niet meer connecten naar de database van af mijn pc..
ik heb hun dus hulp gevraagd, (ik denk dus dat het aan hun ligt, maar zij weerleggen dit) wat je dus ook hier kan lezen.. volgens hun ligt het aan mijn ISP (quicknet)
wat gaat er hier nou fout??? HELP HELP
ik heb quicknet ook al een email gestuurd, enkel deze begreep volgens mij niet helemaal wat ik nou bedoelde, ik kreeg deze terug
lachu
in het begin kon ik happy connecten enzo, maar nu wanneer ik naar ftp.lod-hq.net wil connecten, krijg ik de volgende fout:
code:
1
2
3
4
| WinSock 2.0 Connecting to ftp.lod-hq.net Connected to ftp.lod-hq.net Port 21 Connection failed |
dat is dus bij flashFXP, ik heb al verschillende FTP-clients gebruikt (zelfs Iexplorer) maar geen van alle wil connecten, ik heb dus eens gekeken maar via een programma kan ik ook niet meer connecten naar de database van af mijn pc..
ik heb hun dus hulp gevraagd, (ik denk dus dat het aan hun ligt, maar zij weerleggen dit) wat je dus ook hier kan lezen.. volgens hun ligt het aan mijn ISP (quicknet)
wat gaat er hier nou fout??? HELP HELP
ik heb quicknet ook al een email gestuurd, enkel deze begreep volgens mij niet helemaal wat ik nou bedoelde, ik kreeg deze terug
code:
1
2
3
4
5
| Geachte mevrouw/meneer, Poort 21 is niet de standaard FTP poort, ik raad u aan poort 22 te gebruiken. Verder is het mogelijk dat een eventuele firewall poorten geblokkeerd heeft, indien u gebruik maakt van een firewall raad ik u aan deze te deinstalleren. Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geinformeerd |
lachu