Wat moet ik hier mee?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Met deze posting dus? Ik zit een beetje in dubio: een troll (-1 dus) of een Gemodereerd?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Om eerlijk te zijn neig ik het meeste naar troll :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Inderdaad lastig. Eigenlijk is dit één van die reacties waarvoor de bugjes in het modsysteem nog wel goed toepasbaar zijn. Volgens de de door ons de laatste tijd op MS gebied gehanteerde modlijnen is dit natuurlijk een trolletje. Maar ergens wel redelijk onderbouwd en gebracht. Hij heeft ook nog ietwat van een punt ook. Ik zou hem wel op +1: troll (is bugscore IMO) willen zien eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

da's een leuke :) ik neig naar gemodereerd, er zit namelijk best een kern van waarheid in met wat hij zegt.
Mischien had die het nog wat netter kunnen zeggen maar opzich kan ik me zijn reactie goed voorstellen

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:48

botoo

💀 too old to die young

Ik kan dit geen troll vinden, imho is het een eerlijke en terechte opmerking.

als iemand een tomaat * rood * noemt, ga ik geen troll uitdelen

[edit botoo]
ik lees dit wel nadat er een edit is toegevoegd, mogelijk had jullie dit niet?
---
Vergis je niet, IIS is niet veiliger of onveiliger dan Apache

Kom op, zeg. Het is inderdaad zo dat Microsoft issues sneller de media bereikt, maar strikt genomen blijft Microsoft qua veiligheid ondergeschikt aan de diverse *nix varianten. Tuurlijk is het dicht te timmeren, maar aan het patchen en traceren heb je haast een dagtaak.

<No Flamewar>Dit is ook te verwachten als je als bedrijf primair commerciële doelstellingen hanteert en al je inkomsten uit de geleverde software komt. Eerst lanceren ze de toeters en bellen en vervolgens bekijken ze hoe ze het kunnen stabiliseren.</No flamewar>
[Reaktie gewijzigd door gridfox]

---
[/edit botoo]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 03 januari 2002 10:24 vroeg botoo zich af of wij voor of na de edit gelzen hebben:
* KeX heeft na de edit gelezen en is het deels wel met de schrijver van de reactie eens al blijf ik dit:
...maar aan het patchen en traceren heb je haast een dagtaak....
bijzonder genuanceerd trollen vinden. Vervolgens beginnen over primair commerciële software maken kan nog, al is het maken van winst voor een normaal bedrijf zo gewoon als het ademen voor een mens.

dan als tweede mag je de lancering inderdaad een lancering met (te) veel toeters en bellen noemen. Maar ach reclame is tegenwoordig voor bijna elk produkt gemeengoed. Echter erachteraan roepen dat er pas en met voorbedachte rade achteraf aan de stabilisatie gewerkt wordt, dan troll je nog wat.

Al met al vind ik het niet genoeg voor een enkeltje kelder, maar de troll is IMO wel degelijk in het postje aanwezig.

2 €cts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:48

botoo

💀 too old to die young

patchen en tracen _kan_ in de praktijk best wel een dagtaak zijn (lijken), en dat MS meer verstand heeft van marketing dan van trouble-free software is imho een eerder een feit dan een troll.

Ik voel me als (betalende!) eindgebruiker van MS software ook vaak genomen, en zoals gridfox de situatie neerlegt komt bij mij niet trollerig maar ervaren over.

Maar ook dit zijn 2 €cts,
die van mij welteverstaan...
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1