Toon posts:

Nieuwe CTXPV505 TFT...hmm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi...Gisteren een 15" ctx tft schermpje gekocht.
Hij lijkt wel ok te werken op zich. Maar de kleuren zijn enigszins screwed. Ik heb een soort rare banding in verloopjes. Bovendien lijkt een zwart/wit verloopje in het midden rood achtig te worden. Kortom de kleuren werken niet naar behoren.
Ik heb ook meteen maar de nieuwste detonator drivers voor mijn geforce2 geinstalleerd. Maar dat wilde ook niet helpen.
Ik heb m'n scherm nu op 32 bit staan. Kan het daar aan liggen? Ik dacht dat tft's niet meer dan 24 bit aankonden (16.7 milj kleuren staat in de manual). Maar in m'n driver kan ik die mode niet kiezen.
Hmmm
Iemand een idee?
thanks
edraket

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 10:16
16,7 miljoen kleuren is 32 bits dacht ik :)

Hey jij heb nog mazzel! Ik heb vorige week vrijdag de CTX PV520 gekocht via het web en ik sluit 'm aan en hij doet helemaal niks! Alleen maar een wit beeld :(

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
24 Bits = 16,7 miljoen kleuren, maar ook 32 Bits is 16,7 miljoen kleuren. Dit omdat er bij 32 Bits kleuren 8 Bits over blijven om andere informatie in te stoppen.

• htf99
Betekend dat dan ook dat je de kleuren op 24 bits moet instellen voor een TFT? Dit lijkt me knap waardeloos en met m'n Radeon kan ik alleen voor 16 of 32 bits keuzen...

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

mmm,..vind ik vreemd..lijkt er erg op dat dit type TFT knap waardeloos is,..draai hier alles op 32bit.."no problem"..tis dan ook wel een sony.......:-)

Tubes....It's what make music music!

• htf99
volgens mij moet 32 bits gewoon mogelijk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja..het was maar een vaag idee. Die ctx komt behoorlijk uit de tests. En ik vind de kleuren bar tegenvallen. Een verloopje moet je toch zonder banding kunnen weergeven?
Tsja..Ik ga nog wel effe zeiken bij CTX denk ik. Als er nou een degelijke handleiding bij zat...
Wat ook wel vaag is is dat hij wel kan draaien (zodat je em zeg maar portrait kunt gebruiken) maar dat er daarvoor geen software bij zit. Heb ik ook lekker veel aan dan..tssk.

Anders ruil ik em wel weer in voor een leuke 19 incher. Zou jammer zijn. Het was best lekker om een vierkante meter van mijn kamer terug te kunnen claimen.
nou..ok..Ik kijk nog wel eens.
thanks mensen,
groeten
edraket
Pagina: 1