Toshiba DVD SD210E regiovrij = zw/wit?

Pagina: 1
Acties:

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:21

Boss

+1 Overgewaardeerd

Topicstarter
Hoi,

'k heb van 't weekend de Toshiba DVD SD210E aangeschaft bij MediaMarkt. Een prima apparaat (speelt alles) en nog regiovrij ook voor 600,-.

Maar...

Om een of andere reden zijn mijn regio 1 dvd's via de S-VHS en Tulp uitgang zwart wit. Via Scart zijn ze wel in kleur. Regio 2 CD's altijd in kleur, dus de uitgangen is niets mis mee.

Is er hier iemand die ook zo'n apparaat heeft en kan bevestigen / ontkennen of dit normaal gedrag is of niet?
Of heeft het iets met het PAL/NTSC verschil te maken?

Het is op zich geen heel groot probleem, maar voor 600,- heb ik toch wel graag een apparaat dat technisch in orde is! (Het was een demo model, dus een defect is niet heel onwaarschijnlijk...)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13
Het heeft te maken met pal/ntsc.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:21

Boss

+1 Overgewaardeerd

Topicstarter
Zijn d'r nog oplossingen voor (ben niet vies van wat soldeerwerk). Ik wil nl. m'n TV wat ver van m'n DVD speler vandaan plaatsen. Ik heb wel een lange S-VHS kabel, maar geen lange SCART...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.