-=UT2=- -=anti-modem=-

Pagina: 1
Acties:

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nog zon leuke topic op deze vroege ochtend 8-)
Afbeeldingslocatie: http://planetunreal.com/images/screens/ut2_010202_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://planetunreal.com/images/screens/ut2_010202_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://planetunreal.com/images/screens/ut2_010202_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://planetunreal.com/images/screens/ut2_010202_4.jpg
jaja :)
kan iemand dat ff vertalen? :+

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:38
Op donderdag 03 januari 2002 07:48 schreef MaXiMizE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vet, maare krijgen we weer instagib in UT2 of niet ? zou jammer zijn als dat niet zo was :(

• Maximize
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 07:49 schreef Skinlab het volgende:

[..]

vet, maare krijgen we weer instagib in UT2 of niet ? zou jammer zijn als dat niet zo was :(
ik weet bijna zeker van wel, zou niet logisch zijn als er geen instagib in zou zitten, aangezien het nu ook gigantisch veel gespeeld wordt. mocht er geen in zitten komt er sowieso wel een instagib mutator uit

• holoX
Op donderdag 03 januari 2002 07:51 schreef MaXiMizE het volgende:

[..]

ik weet bijna zeker van wel, zou niet logisch zijn als er geen instagib in zou zitten, aangezien het nu ook gigantisch veel gespeeld wordt. mocht er geen in zitten komt er sowieso wel een instagib mutator uit
nice :9

• Maximize
  • Niet online
ohja nog even voor de duidelijkheid; dit is op de PC! UT2 wordt gereleased ergens rond zomer dit jaar.. als het niet uitgesteld wordt natuurlijk ;) maar dat is oud nieuws

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-02 19:55
Op donderdag 03 januari 2002 07:48 schreef MaXiMizE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kan iemand dat ff vertalen? :+
w00t :9~ !!!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:31

Royz

Kleurenblind!!

Op donderdag 03 januari 2002 07:51 schreef MaXiMizE het volgende:

[..]

Precies, hoe dan ook het zal 100% uitkomen, desnoods een modje >:)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op donderdag 03 januari 2002 08:00 schreef MaXiMizE het volgende:
ohja nog even voor de duidelijkheid; dit is op de PC! UT2 wordt gereleased ergens rond zomer dit jaar.. als het niet uitgesteld wordt natuurlijk ;) maar dat is oud nieuws
Ik wil het op tijd weten want desnoods zeg ik mijn vakantie af :)

• Ikkuh84
Dit spel gaat zeker konten schoppen :9~ wat een grapics zeg marja dit wordt zeker een upgrade van mijn pc :'( Marja dat heb ik wel voor over en ook voor Unreal 2

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 11:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik wil het op tijd weten want desnoods zeg ik mijn vakantie af :)
Je bent nerd of je bent het niet hé :P

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:47
hmmz

geef MIJ eerst unreal2 maar..... :)

die komt als het goed is binnen 3 maanden :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Geef mij eerst UT2 maar :9~ daarna Unreal 2 :9

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 20:57

Bloodclot

Jawier!

Jammer voor degenen die denken dat UT2 uitkomt dat UT2 helemaal niet komt :D bummer!

:P

Ja unreal2 komt wel uit, maar UT2 dus niet. of de makers liegen steeds, maar ze hebben laatst gezegd dat er geen UT2 komt, iemand van een preview site had een typfout gemaakt.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:45
Het artikel spreekt in de eerste plaats over de nieuwe technologie die gebruikt is in dit spel gebaseerd op de unreal engine.
Grafisch gezien zal je je nog niet moeten verwachten aan uitgestrekte landschappen met veel golvende heuvels en bergen (zoals in Tribes2). Er zijn wel levels waar je in de buitenlucht kan spelen maar je hebt niet de vrijheid die je zou verwachten, eenmaal je te ver naar de randen van het level beweegt wordt je tegengehouden door een of andere natuurlijke begrenzing zoals een berg.

Het 'particle system' zou dan wel enkele aangename nieuwe effecten geven. Grafische kwaliteit beperkt zich niet enkel tot mooie plaatjes maar ook hoe bewegende elementen op elkaar reageren. Zo heb je het opzij duwen van rook door een persoon die erdoor loopt, of kogels van een wapen.
Dit beperkt zich echter niet tot rook maar bijvoorbeeld ook bij water waar je aan de golven van het water kan zien of iemand er onlangs is doorgelopen en in welke richting hij/zij liep.

Ook de animaties van de figuurtjes hebben wat werk ondergaan. Zo maakt UT2 gebruik van een 'skeletal animation system' wat complexere en realistischere animaties mogelijk maakt. Om herhaling te voorkomen zullen er meerdere animaties zijn voor een bepaalde actie. Bijvoorbeeld het wapenen van een rocket-launcher of gewoon de manier waarop het figuurtje loopt.
Het gebruik van de 'Karma Physics engine' (press release) heeft ook zo zijn voordelen in het realisme waarmee verschillende voorwerpen reageren als ze met elkaar in aanraking komen.
Denk aan die grote stapel conserven die je in de winkel eens omvergestoten hebt toen je klein was.
Of vallende tegenstanders die tegen een uitstekende rots afketsen.

Als laatste wordt er melding gemaakt van de wijzigingen in de gameplay.
Een nieuwigheidje zijn een soort van special-moves, waarvan je voor sommige energie moet verzamelen om ze te kunnen uitvoeren (deze kan je stelen van tegenstanders die je verslaat). Dit gaat van een soort van hardlopen tot een tijdelijke onkwetsbaarheid.
De meeste wapens die overgenomen zijn van UT hebben allen een flinke facelift ondergaan, zo heeft de rocket launcher nog maar 3 laders ipv 6, maar ze behouden wel de dubbele vuurmodus. De herlaadtijd tov UT voor de wapens is ook wat teruggeschroefd waardoor je niet meer als een gek kan spammen met je flak-cannon :)

bron: www.gamers.nl

Flickr | Lego collectie

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 19:32
Op donderdag 03 januari 2002 11:59 schreef Bloodclot het volgende:
Jammer voor degenen die denken dat UT2 uitkomt dat UT2 helemaal niet komt :D bummer!

:P

Ja unreal2 komt wel uit, maar UT2 dus niet. of de makers liegen steeds, maar ze hebben laatst gezegd dat er geen UT2 komt, iemand van een preview site had een typfout gemaakt.
Waat een heerlijk ondoordachte opmerking. Heb je uberhaupt naar het artikel gekeken? Of denk je dat de makers het grootste games blad van frankrijk gaan bedriegen |:( |:( |:(

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Allemaal grote open ruimtes. Ik hoop dat het uiteindelijk wat mooiere maps worden. Het is natuurlijk nog niet af...

;(

Verwijderd

Hmm, dit ziet er erg uit als unreal championship op de xBox.
Ze waren toch bezig met de echte opvolger van UT, namelijk Unreal Warfare?
Dan zou dit wellicht een leuke Unreal Championship clone zijn, om flink wat geld in het laatje te brengen.
Graphics zijn eruit als een opgevoerde kruising tussen serioussam en Quake 3.
Ik lees liever wat voor revolutionaire en originele elementen UT2 zou gaan toevoegen aan de zo saaie MP FPS scene. Maar dat zal wel weer bar weinig, zo niet niets, zijn :(

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 20:57

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 03 januari 2002 12:25 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Waat een heerlijk ondoordachte opmerking. Heb je uberhaupt naar het artikel gekeken? Of denk je dat de makers het grootste games blad van frankrijk gaan bedriegen |:( |:( |:(
30/12/01 | Unreal (Tournamtent) 2 Yoda99
Het was publiek geheim dat Digital Extremes Unreal Tournament 2 in de maak had. Nu is het spel eindelijk opgedoken op de officiële release lijst van uitgever Infogrames. Volgens deze release list zal UT2 in 2002 nog in de euro shops liggen. Een exacte datum werd niet gegeven maar het merendeel van Infogrames games wordt pas op het einde van 2002 verwacht. UT2 zal dan wel geen uitzondering zijn.
***UPDATE*** Infogrames liet weten dat er een mixup is gebeurd in de lijst. Unreal Tournament 2 was eigenlijk een typfout. Men bedoelde wel degelijk Unreal 2, niet UT2. De fout is echter in de lijst geslopen omdat er eerst voor Unreal 2 geen vaste date was, daarom hadden ze hem al voorlopig voor 2002 geklasseerd (typfout incluis). Unreal 2 heeft nu wel een vaste date, 24 mei 2002. Deze date is gewoon toegevoegd aan de lijst en de oude (foutief getypte) Unreal post is niet verwijderd. Simon Callaghan (PR Infogrames):"Infogrames has no official comment regarding the existence of an Unreal Tournament 2."

het duurt nog erg lang voordat UT2 er komt (als ut2 komt).
2jaar denk ik. en die screenies die maximize heeft gepost zijn van unreal2

Verwijderd

#42 by Point Zero at 08:41 PM PST on 01/02/2002 (Edited on 01/02/2002 at 08:42 PM PST)
Here's what it says

page 1:
-UT2 will make happy UT fans and bring new blood to it in terms of accessibility and mod tools
-UT2 is not UC... but will be similar in some ways
-The new engine will fully uses vast exterior environments, so vehicules will be usefull
-This won't be a driving games, but vehicules will enhance gameplay
-They played a capture the flags map that was exterior and said that it was empty (read: boring because there was nothing outside, just some hills)
-There's rain effect

Page 2:
-Volumetric particles (rain, weapons, snow, smoke)
-example: rockets that move inside smoke will be visible (some physics will make the smoke move like "real" smoke)
-example: water will move if a player steps in (so, another player could know the direction he was headed)
-Squeletal animations for everything (changing weapons for every races and skins
-radiosity
-textures could go as hight as 1024X1024 pixels (when we will have a GePower6 and Penthlon 8GHz)
-Math engine: people falling off stairs, barel falling, etc.
(section mapping)
-new version of Unrealed(duh)
-easy to do mapping of exterior levels: right click to lower the terrain (left click to...)
-lots of prefabs (road, bridge, building, etc)
-can be used with 3DGmax (lite and free version of 3DMax)

Page 3: Gameplay
-There's normal trick (fire, jump) and there's special tricks (it uses energy): when you kill someone, it leaves something behind (some energy).
-normal tricks don't need this "energy" but special tricks do need it
-example: speed (double tap the forward key)
-When the special trick counter is full, you can go berserk (triple tap on backward and you are invicible for a short period of time)
-Normal trick: double tap strafe for John Woo style, double jump, strafe-jump
-Anyone can do normal trick
-single-player: you can find hidden players (skins). Then you can play them in multiplayer
-6 races. 26 models with lots of different skins for everyone of them.
-race: egyptian-like, human-like, aliens, nightmare, robots and mercenary
-30 maps
-single-player: 3 ladders: colonial, world and empire (competitions)
-sp: a little bit of RPG (victories mean better aiming, agility, etc.)
-sp:every member of the team: offense, defense and mobile
-sp:you can buy new players
-no more razorjack and GES biorifle
-weapons: each has 2 functions
-3 types of bonus on the field: life, armor, weapons (no more ammo for one weapon). This bonus is not something to pick-up, but to move on it and stay there for a while.
-Spawning players will start with every weapons and ammo (except for 2 special weapons)

That's it folks. It seams that they are going the console way (that's what the author also says).

• Kramers
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ja, dit is nou echt een spel waar ik op zit te wachten. Helaas in de gamewereld kan je bijna "Forever" wachten op spellen.
Releasedate na releasedate wordt uitgesteld. Nou ja, we wachten wel weer af.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

Kan haast niet wachten op deze game >:)
Pagina: 1