Toon posts:

Plugins

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook plugins te downen waardoor je je stem kan vervormen met een microfoon? (net als met de SB Live!)
Zo ja, waar?

Ik heb een Yamaha DS-XG soundkaart

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Dat zal niet simpel zijn. Wat je zoekt is waarschijnlijl gewoon een prog waarmee je zoiets kan doen.
En ik heb net me dus helemaal de pl**r*s gezocht, maar niks gevonden. Tenminste, er zijn wel progs voor, maar je moet ervoor dokken, het zal ook eens niet zo zijn.

Jag

Verwijderd

Wat bedoel je precies met plugins? Voor een specifiek programma of gewoon DirectX plugins?

In CoolEdit Pro 1.2 zit iig wel een vocoder, waarmee je je stem een ander geluidje geeft.
In de ene track gooi je een recording van je stem en de andere van het geluid waarmee je het wilt mixen en je stem wordt vervormd, of bedoel je dat niet?

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

bedoel je real-time, of inderdaad zoals silacoid zegt, met direct-X plugins, voor bijvoorbeeld Soundforge of cubase VST?
als het om plug-ins gaat heb ik er wel een aantal... mail me dan ff :)

aAarGhh

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 12:42

MicroWhale

The problem is choice

Wavelab + DirectX plugins = (volgens mij) real-time.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weetniet precies hoe dat heet, maar je hebt met de live 1024 een menu-tje boven aan je scherm, en dan kan je uit verschillende schema's kiezen zoals 'evil' en dan wordt je stem heel laag vervormd, en dat hoor je ook direct door de luidsprekers. Zoiets zoek ik, alleen ik heb geen live..

Verwijderd

Dat van de Live is realtime, hardwarematig.
Die dingen die jij bedoelt kun je wel gewoon met de beter audiobewerkingsprogramma's doen.
Denk aan Flanger en Pitch Shift, daarmee kun je al gauw die Godlike-mode van de Live simuleren. Dit is echter nabewerking, en niet realtime.
Ik zou eigenlijk niet weten of je het softwarematig ook zo mooi krijgt als met de Live, misschien weet iemand anders dat?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, thnx

BTW, die Yamaha DS-XG geluidskaart heeft ook een soort chinch uitgang (geel) is dat een digitale uitgang?

Verwijderd

ja da's die S/P-DIF out d8 ik....
Pagina: 1