'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Yep, kan idd. Ik weet ff niet uit mn hoofd hoe dat ook al weer moet. (ik zit weer eens op mn werk voor de veranderingOp donderdag 03 januari 2002 03:37 schreef Speedy_J het volgende:
Kan met cool edit toch of niet??
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
K dan..thnx voor de replies. Dan ga ik het daar maar eens een keertje mee proberen.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd
de laagste bass bepalen kan je inderdaad doen met een spectrum analyzer in cool edit of sound forge, maar als ik je vraag lees dan zit jij je volgens mij af te vragen welke frequentie de bassline is, en ik kan je wel vertellen dat dat niet de laagste frequentie is, dat is zeer waarschijnlijk een kickdrum.
om de freq van de bassline te zoeken kan je beter een sweepable parametric EQ [hoe heet dat in het nederlands] nemen, en een flinke gain [bell vorm] zetten op de bassfrequentie die je dan kan zoeken door te 'sweepen' door het frequentiespectrum. wanneer je de bassline het beste boven de muziek uit hoort knallen heb je de frequentie ervan te pakken.
mooi he met muziek spelen?
lekker.
om de freq van de bassline te zoeken kan je beter een sweepable parametric EQ [hoe heet dat in het nederlands] nemen, en een flinke gain [bell vorm] zetten op de bassfrequentie die je dan kan zoeken door te 'sweepen' door het frequentiespectrum. wanneer je de bassline het beste boven de muziek uit hoort knallen heb je de frequentie ervan te pakken.
mooi he met muziek spelen?
lekker.
Tis niet echt een bass-line. Er zitten gewoon een paar lage tonen in vlak na het begin. Was gewoon benieuwd hoe laag die waren. Dus als ik tijd heb ga ik het nog even uitproberen. Nu eerst cash-verdienen vanachter mijn poeter
Pagina: 1